Guest Deeme

D&K - 19.maj 2012 - Sneak peek af den store dag :)

396 posts in this topic

:heart: Hej & Velkommen til min bryllupstråd :heart:

Jeg håber du vil være en del af mit bryllups univers, fyld med ideer, drømme og søvnløse nætter fyldt med spekulationer.

Kort om os:

Min forlovede friede den 4 Feb. 2011 i London oppe i The Eye of London, en smuk klar vinterdag. Vi har på nuværende tidspunkt kendt hinanden i snart 4 år og har en skøn datter på 15 mdr. sammen. Vi mødte hinanden tilfældigt "Klokken lidt i fem" på det lokale diskotek, og allerede der vidste vi at det skulle være os i fremtiden, og at vi skulle lægge grundlag for at vores familie blev en realitet. Vi arbejder til dagligt begge med IT, jeg er dog stadig studerende inden for området, men er udlært den 10 januar 2012.

Vores bryllup skal stå den 19 Maj 2012 i Vejlø kirke Næstved, og behøver jeg sige mere end at jeg GLÆDER MIG!!

smile.gif

Planlægningen

Det Praktiske

Kirken:

Vejlø Kirke

Reception: Præstegarden, Vejlø

Feststedet:

Sct Peders Gourmet

Ringene:

Nuran

Musik: Diskobilen

DIY- Projekter

Tema:

Sort/Hvid, blandet med Vintage/Retro

Favorbokse:

Inspiration

Personlige chokolader:

1 forsøg, 2 forsøg

Menu Kort

Bryllupskagen: Mudcake med hvid chokolade og hindbær mousse, (Hjemmelavet)

Inspiration

Bruden:

KjolePrøvning:

Kjolerne det ikke blev

Skoene: Enkelte hvide sko & "Dansesko"

Hårpynt: Hjemmelavet Headpiece

Den frække: Strømpebånd

Brudepigekjolen: til den lille Prinsesse

Makeup: "Gør det selv"

Håret: Miss B Næstved,

Inspiration

Alt det andet

post-47524-0-92596400-1328080599.jpg

Edited by Deeme
0

Annonce ♥

Idag fik jeg endelig booket tid hos lilly. Ikke fordi det just skal være en Lilly model men bare for at se mine muligheder lidt an. Dog er jeg rimelig lun på nedestående kjole synes simpelthen den er så smuk, og den tiltaler mig, som den aller første kjole jeg har set på. ( det skal nok lige nævnes at jeg ikke har en ide om hvad jeg vil have af kjole) men drømmer allerede om denne.

BTW. den er fra HOB og er en Couture Lotus model. Har dog kun set den på ginen her på nettet, så må vidst et smut forbi dem næste uge

smile.gif

post-47524-0-90548900-1323086593.jpg

post-47524-0-43693100-1323086601.jpg

Edited by Deeme
0

Tillykke med det fantastiske frieri :balloons:

Og kæmpestort velkommen til dette utroligt inspirerende forum, hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord :ilovebryllupsklar:

Det er forresten en rigtig flot kjole du har kig på.... Bliver spændende at se hvordan den ser ud/sidder når du prøver den på :cheerleader3: (Billeder er selvfølgelig forventet, he he :thumbsupsmileyanim: )

0

Annonce ♥

Tusind tak piger :) ja håber bestemt at den lever op til mine drømme:))

Fik bestilt tid forleden så om en uges tid står den på prøvning af kjoler. Man kan jo aldrig være i for god tid når det gælder brudekjolen. :thumbsupsmileyanim:

Lige nu skal dagens bruges på at lede efter Favorbokse. Kan simpelthen ikke finde nogle på Ebay hvor postagen ikke er tårnhøj.. lidt træls men ellers må man jo give det - det koster.

0

Og vi takker naturligvis for tilliden. I har såvidt jeg kan se vist ikke fået en endelig bekræftelse fra os endnu (Den er ikke glemt - noget med nogle spørgsmål, men minder hende lige om den). Men det er en detalje :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Og vi takker naturligvis for tilliden. I har såvidt jeg kan se vist ikke fået en endelig bekræftelse fra os endnu (Den er ikke glemt - noget med nogle spørgsmål, men minder hende lige om den). Men det er en detalje :thumbsupsmileyanim:

Velbekommen jeg har kontakt med hende og vi har fået styr på småtingene:) vi glæder os så meget til i skal fyre op til dans til vores fest :)

0

WEEEEE velkommen til en datosøster :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Glæder mig til at følge din planlægning.

nej man kan jo aldig være fortidlig ude når det gælder kjolen :thumbsupsmileyanim:

Hehe tusind tak, havde ikke lige luret at vi skulle giftes samme dag :cheerleader3: det bliver så SKØNT :)

Velkommen til:)

0

Men nu til det egentlige jeg ville skrive:) JEG HAR FUNDET KJOLEN :cheerleader3::cheerleader3:

Kjoleprøvningen gik super godt igår. Min mor var med og vi startede ud i Lilly, mest pga. mit budget ikke var så stort. Dog fandt jeg en smuk kjole som jeg faktisk var rimelig hoocket på at det lige var den. Dog fandt jeg senere ud af at min mavefornemmelse ikke var helt med. Men gud hvor er det altså svært når man står der og er klædt i hvid for første gang.

Nå men efter en god frokost ( og konstant snak om brudekjoler og gennemgang af de billederne vi fik taget) så drog vi videre til HOB. Og nøj et kjole paradis der lige møder en.

Jeg havde jo på forhånd luret på en kjole på nettet, og havde på fornemmelsen at det virkelig var den. Men én ting er hvad man ser på nettet og så i levende live. Så mine forventninger havde jeg lagt lidt låg på :)

Nå men kjolen blev fundet frem og jeg hoppede i det..... ( herefter stilhed inden forhænget blev trukket fra) ....... Og vupti der stod jeg i MIN prinsesse kjole - et tylhelvede som jeg kalder den ( og ja det er positivt:)) Min mor begyndte næsten at græde ved synet, så der vidste jeg at jeg havde den rigtige kjole.

Jeg smider et billede så i kan se den. Den er hverken rettet til eller har de rette sko på. Så dette skal der selvfølgelig ses bort fra. Billede bliver måske fjernet igen, men nu ser jeg lige tiden an :)

** billedet er slettet indtil videre**

Edited by Deeme
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle de søde tilbagemeldinger - det varmer virkelig meget:)

Min svigermor var en tur forbi idag, hun skal jo sy til min datter så derfor bliver hun nød til at se kjolen som inspiration. Hun så den kun på bøjlen men hun stod med tåre i øjenene.. blev selv helt rørt. Hvad mon der sker når hun ser mig på dagen :cheerleader3:

0

Mange af mine tanker omkring brylluppet er temaet. Jeg har længe vidst at det nok skulle være hvidt med en snært af sort. Jeg er helt vild med Damask mønstre så vil prøve at få dette ind i det på en diskret måde. Lidt af de inspirations billeder jeg har liggende vil jeg lige dele med jer, for synes der mangler en del på dette område.

Mine favour bokse vil derfor også blive med sort låg og hvid underdel. De er bestilt i england, så de er endnu ikke ankommet. Men flasher dem når de kommer :)

post-47524-0-74852000-1311096371.jpg

post-47524-0-87975000-1311096374.gif

post-47524-0-68845200-1311096378.jpg

post-47524-0-65445700-1311096600.jpg

post-47524-0-85582900-1311096606.jpg

post-47524-0-12192200-1311096609.jpg

post-47524-0-74982600-1311096615.jpg

0

Ej hvor skægt at læse at din kæreste friede i toppen af London Eye - det gjorde min også! :loveshower:

Glæder mig til at fælge med i din tråd og se hvad du kommer frem til, da vi begge skal giftes næste forår( vi skal i starten af april)..

Er HELT vild med din kjole på dig, den sidder helt fantastisk flot.. Dejligt at du bare vidste med det samme at det skulle være den! Jeg synes selv at det med kjolen er rigtig svært, for jeg har ikke rigtig nogen klar idé om hvad det er jeg godt kunne tænke mig.. Vil gerne nå ud og kigge på noget inden længe, så jeg kan få lagt mig fast på en stil, og så skal jeg til lagersalg ved Lilly i oktober, hvor jeg håber at kunne finde en fantastisk kjole.. :rolleyes:

Glæder mig rigtig meget til at fælge dig - velkommen til.. :)

0

Annonce ♥

Ej hvor skægt at læse at din kæreste friede i toppen af London Eye - det gjorde min også! :loveshower:

Glæder mig til at fælge med i din tråd og se hvad du kommer frem til, da vi begge skal giftes næste forår( vi skal i starten af april)..

Er HELT vild med din kjole på dig, den sidder helt fantastisk flot.. Dejligt at du bare vidste med det samme at det skulle være den! Jeg synes selv at det med kjolen er rigtig svært, for jeg har ikke rigtig nogen klar idé om hvad det er jeg godt kunne tænke mig.. Vil gerne nå ud og kigge på noget inden længe, så jeg kan få lagt mig fast på en stil, og så skal jeg til lagersalg ved Lilly i oktober, hvor jeg håber at kunne finde en fantastisk kjole.. :rolleyes:

Glæder mig rigtig meget til at fælge dig - velkommen til.. :)

Hej og velkommen til :)

Jeg havde det præsist som dig, men fortvivl ikke:) de sælgere jeg havde var virkelig gode til at læse mig og hvordan min krop ser ud ( især efter en fødsel) så jeg gik ind med et åbent sind og tog den der fra og se hvad jeg endte ud med:) Havde nok ikke i min vildeste fantasi forestillet mig så meget tyl :) Jeg ved faktisk at Lilly får nye modeller hjem i starten af okt. at de holdte lager slag må så være med de modeller fra iår. Men der fandt jeg jo også en. Måske skal jeg lige vedhæfte dem det ikke blev :) det kan være du kan finde lidt inspiration:)

BTW: London eye er det helt rigtige sted at fri. Synes du ikke det var lidt vildt? altså nu ved jeg ikke om hvor mange mennester der var i din kabine, men jeg blev faktisk lidt rød om ørene selvom jeg ikke troede det kunne ske :cheerleader3:

0

Sidder med tanken om mine brudesko skal være blå?! mit problem er bare at de skal helst være flade eller max 3 sm høje, ikke lige nemt at finde frem til. Blev bare så inspireret dette billede..

Igår havde vi besøg af en masse af kristians gamle venner som jeg endnu ikke havde mødt. Han ønsker at de skulle med til brylluppet da det er nogle han har kendt i årevis, så synes jeg ville møde dem inden og danne mig et indtryk :) det hele gik super godt og vi fik så god mad :thumbsupsmileyanim: Selvfølgelig blev der også snakket bryllup og gode gamle historier. Alt i alt en vellykket aften:)

post-47524-0-38527000-1311415684.jpg

0

Sidder og ordner indbydelser, i skal nok lige få et kig dog faldt jeg over dette..

Januar: Giver en elskelig og trofast mand.

Februar: Lægger fremtiden i skæbnens hånd

Marts: Medfører både sorg og glæde

April: Sikre jer begge megen glæde i livet.

Maj: Varsler besynderlige oplevelser

Juni: Sender dig ud på mange rejser

Juli: Betyder at du kommer til at slide for føden.

August: Giver anledning til mange forandringer.

September: Sikre dig rigdom

Oktober: Byder på megen kærlighed, men ingen rigdom.

November: Er gatanti for, at der kun kommer glæde i dit liv.

December: Får kærligheden til at vare resten af livet.

Bryllupsovertro.......

Ved ikke om det er godt eller skidt at blive gift i Maj :)

0