Sign in to follow this  
Followers 0
MunkVerner

Brudekjoleprøvning

18 posts in this topic

Ganske kort og enkelt spørgsmål...

1. Hvornår var i til kjoleprøvning første gang? (Hvor lang tid før brylluppet)

0

Annonce ♥

5 måneder før

0

Jeg var det herf den 25. juni og skal først giftes 4. august 2012.

og endte faktisk med at bestille om betale designeren depositum den samme dag :)

0

Jeg har prøvet flere gang for en månedstid siden og i weekenden og skal først giftes Maj næste år, så jeg er ude i god tid, men det kan de godt li i butikkerne.

Jeg elsker og prøve kjoler så er glad for jeg har god tid til at finde den HELT rigtige.

0

Annonce ♥

Jeg startede i maj 11 og skal giftes aug. 12 :) Det er faktisk ret passende tid, får min kjole syet af Jesper Høvring og det var lige passende tid :)

0

4 måneder før :)

Var det tid nok? Har bare hørt at flere kjoler kan tage 3-4 mdr at bestille hjem

0

Haha jeg prøvede for tre uger siden og skal giftes 23/7 men så havde butikken heller ikke tid nok til og lægge den op:-(

0

Annonce ♥

Jeg prøvede første gang ca 4 1/2 mdr. før. Har stadig ikke købt en kjole endnu, men har en i tankerne jeg skal prøve igen d.26 juli :) Det har på intet tidspunkt været mit indtryk at jeg er for sent ude. Selvfølgelig er der nogle få steder, hvor det kan tage 4-5 måneder at bestille kjolen hjem, men det er ikke noget problem jeg er løbet ind i ihvertfald :)

0

Jeg er i en lidt anderledes situation. jeg har avet min mors brudekjole,den skal syes om ved en skrædder samt renses. Jeg var afsted i maj 11 og skal giftes maj 12. Og vil sige jeg tror det er blevet billigere for mig ved skrædderen fordi de ikke SKAL presse den ind i planlægningen på kort tid. Min kjole er forventet færdig i nov. 11 og der skal sådan set bare laves nogle småjusteringer og til rens. Jeg giver også kun 2000 for rens + det som skal syes om. Så ved mig har der været penge at spare ved at starte tidligt. Er dog bundet af jeg ikke må tage på, eller tabe mig for meget, for så skal den efterfølende laves om igen.

0

Jeg skal have syet min kjole, og kontaktede skrædderen 3 måneder før, og hun sagde det var rigelig tid (men det kommer jo an på hvilke type kjole man skal have, og hvilke butikker man går i - så bara kom i gang) :thumbsupsmileyanim:

Edited by esr
0

7-8 måneder før for mit vedkommende. kjolen tog 5 måneder at komme hjem og var derefter ved skrædderen noget tid...

0

Annonce ♥

Ja, jeg skal giftes 18.08.2012 og jeg kommer IKKE til at købe kjole før i april/maj stykker - for skal ha nået at tabe nogen kilo forinden ;) hehe.

0

Hold da op, så kan jeg godt se jeg er lidt sent ude.. jeg skal giftes om 9 mdr. ca og har faktisk slet ikke skænket det en tanke før lige her i går aftes... jeg har hele tiden tænkt, der er lang tid til så rolig nu..men jeg kan godt se hvis jeg skal vente 4-5 mdr. til den kommer hjem og den så skal rettes til...puha.

0

Vi kan følges ad, for skal giftes en uge efter dig :)

Snakkede med hende i butikken i dag hvor jeg har forelsket mig i en kjole og kan lige informere om at de nye kjoler kommer omkring uge 42 (hvertfald for den butik, men har hørt rygte om at andre steder også får det nye i efteråret) Så du kan godt nå at vente til dér så du kan se det nye inden du beslutter dig.

Jeg regner med at bestille et sted mellem efterår og nytår.

0

Jeg var ca. 10 måneder før. :) Og det var også der jeg købte min kjole.

0

Annonce ♥

Vi skal giftes den 27.8, og jeg prøvede kjoler første gang den 11.6..

Kjolen blev fundet i onsdags, og er nu bestilt :)

0

Jeg fandt min kjole 6 måneder før brylluppet :)

0