Cosmorama

Anja & Brian <3 21. juli 2012 Så er det i morgen.... <3 <3

178 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for alle Jeres hilsner, og undskyld at jeg ikke har svaret på dem.

Her kommer der en opdatering på alt det, jeg har fået lavet. Eller i hvert fald dét jeg kan nå :fløjt:

Men allerførst: Josephine har det fint igen og nye prøver viste ingen vækst :cheerleader3: Hun var ellers ved at give alle stress. hun var indlagt en lille uges tid, og mens vi var på sygehuset fik hun røde knopper overalt. Lægerne mente ikke, at det var en allergisk reaktion, men nærmere virusknopper, da hun også fik en virusinfektion på sygehuset.... Da udslættet blev værre efter vi kom hjem, skulle vi henvende os på sygehuset igen. Så fredag eftermiddag gik turen atter til Kolding sygehus, og Brian havde taget tidlig fri, for at komme med. Vi vidste ikke, om hun atter skulle indlægges, så jeg havde pakket tasker til os. Mens vi sad og ventede på lægen, blev jeg sørme bortført til en polterabend :o alle havde været meget usikre på, om jeg overhovedet ville med, når nu Josephine var syg, men jeg overlod det gladeligt til Brian :blush: (dårligt af en mor... men det er eneste gang Brian har taget over, ellers har jeg altid stået med det selv)

Redigeret af Cosmorama
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Polterabend.

Køreturen fra Kolding Sygehus gik meget stærkt, for min polterabend skulle foregå i Odense, og de var blevet meget forsinket af at skulle hente mig i Kolding i stedet for Nr. Aaby. Vi kom 5-10 minutter for sent til Poledanse men gik straks igang med undervisningen. Hold da op det var sjovt, men man opdager godt nok mange muskelgrupper :biggrin: Timen sluttede af med, at jeg skulle være alene med instruktøren og gennemgå en lille serie, som jeg skulle fremføre alene :shooter: Puha da, efter 1½ uges bekymring over Josephine og 2 næsten søvnløse nætter pga., at Josephine var plaget af det kløende udslæt, samt uvisheden om, hvad lægen ville sige til hende gjorde, at jeg bare ikke kunne huske trinene.... Men jeg fik da lavet noget for alle tilskuerne :lol:

Efter poledanse gik vi gennem Odense i øsende regnvejr om til Restaurent Den Grimme Ælling, hvor vi fik en rigtig dejlig middag m. fri øl, vin, vand.Vi fik nærmest skræmt den unge tjener væk, for hver gang han fyldte en kande med vin, sodavand osv., skyndte vi os at tømme en mere. Vi kunne godt se på ham, at vi hellere måtte stoppe efter tredje gang i træk. Så derefter fik han en kikset bølge, hver gang han kom ind i vores lokale ( der var andre selskaber), hvilket han tog meget pænt. Efter spisning kørte vi i Taxi hjem til min svigerinde, som også bor i Odense. Her gik vi så igang med karaoke på wii'en. Pludselig blev det bare stoppet og der blev smidt noget musik på. Jeg undrede mig lidt over det, og pludselig kom der en stripper ind :bunny_4: Og så blev der ellers grinet og piftet en del. Det var lidt sjovt at se min spanske svigerinde, for hver gang stripperen gik over til hende, forsøgte hun at gemme sig, men så snart han vendte ryggen til hende, stod hun nærmest og tog ham på røven.... :biggrin:

Alle pigerne var noget skuffet over stripperen, da det billede de bestilte ud fra absolut må være nogle år gammelt. Jeg må da også indrømme, at jeg i min tid som bartender har set en del mandlige strippere, der var væsentlig bedre. Men det vigtigste af alt.... Vi havde en utrolig fed aften og nat. Vi fortsatte hyggen hos min svigerinde, indtil min søster gerne ville køres til toget. Jeg ville også gerne hjem, så vi brød op. I bilen blev Stine og jeg enige om, at min søster ikke ville kunne holde sig vågen i toget, så vi kørte hende til Nyborg, inden Jeg blev kørt til Nr. Aaby, som jo ligger på den anden side af Fyn. Jeg var hjemme kl. 6 lørdag morgen, og kl. 13 skulle jeg med Brian ud til en danseskole, hvor vi skulle øve brudevals.

Jeg må indrømme, at jeg havde noget svært ved at holde balancen, men til min undskyldning, så var det et problem allerede da jeg sad på Kolding Sygehus...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudepigekjoler.

Pigernes kjoler var kinakjoler. Da jeg bestilte dem, var der ingen måleskema for børnekjolerne, så jeg bestilte udfra de str. de bruger i hverdagen, dvs. str. 6 til Josephine og str. 7 til Victoria. Men da kjolerne endelig kom, var de alt for store. Selv dén til Josephine, var lidt for stor til Victoria. Inden Josephine blev syg, havde jeg mailet til en skrædder i Odense, om hun ville se på kjolerne og give en vurdering, men da vi så kom på sygehuset, fik jeg ikke ringet tilbage. I mellemtiden var der kommet et måleskema på hjemmesiden, så vi bestilte en ny kjole til Josephine, hvor vi betalte ekstra for at få den ekspress. Torsdag d. 28. juni var jeg til første besøg hos skrædderen, hvor der blev sat nåle i. Samtidig skulle hun lige vurdere, om min venindes (Stine) kjole kunne lægges en smule ud. Da Stine lige havde fået fjernet en cyste i brystet, kunne hun ikke prøve kjolen, så hun fik en tid til lørdag d. 7. juli, hvor jeg havde Victoria og Cecilie (min bonusdatter) med til retning af deres kjoler. Skrædderen spurgte, om jeg regnede med, at kjolerne var færdige til onsdag d. 11. juli, hvor jeg skulle hente min egen. Det gjorde jeg nu ikke, men hun ville dog gøre et forsøg. Samtidig skrev hun ned, at vi forhåbentligt havde Josephine's nye kjole med til evt. rettelser, men den var ikke kommet. Jeg var hos skrædderen onsdag kl. 14 og spurgte hende, om det overhovedet var muligt, at få den alt for store kjole syet om til Josephine. Skrædderen skulle se på det samme dag, hvis det skulle lade sig gøre, men da hun lukkede kl. 16, ville jeg ikke kunne nå hjem efter børn og kjole. Hun sagde, at bare hun kunne gå kl. 16.30-16.45 så gik det nok. Så jeg fik travlt....!!! Kjolen blev fyldt med nåle, og skrædderen gjorde ALT for at hun selv kunne nå at sy den færdig, da hun gik på ferie torsdag kl. 12. Det endte dog med, at én af hende ansatte måtte bruge en times tid på den, men den blev færdig torsdag... Hold da op, hvor har de bare givet en god service derinde :thumbsupsmileyanim:

post-28880-0-48062000-1342802966.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indholdet i favour-æskerne

Voksne:

post-28880-0-20981200-1342803319.jpg

Børn:

post-28880-0-73990700-1342803342.jpg

Plasterne: De lyserød/lyseblå er til piger/kvinder, mens de army-farvede er til drenge/mænd

post-28880-0-39363200-1342803365.jpg

Personlige chokolader. Vi har 3 forskellige, og det er tilfældigt, hvem der får hvad

post-28880-0-44052700-1342803583.jpg

Redigeret af Cosmorama
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også magneter med Kærligheden er... i æskerne. Der er lavet forskellige, og det er helt tilfældigt, hvem der får hvilken. Dog er èn magnet bestemt min søster, da hun har været enke i 2½ år, og stadig græder over sin afdøde mand

post-28880-0-19904200-1342803859.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette var lige en meget hurtig opdatering.Jeg må hellere få pakket det sidste, inden Stine henter mig, og vi kører hjem til min onkel og tante i Nyborg. Med vilje kører vi først v. 20-tiden, for vi ved slet ikke, om der bliver bygget en æresport her....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer