SørenogAnette

Las Vegas d. 09-10-2016.. Først Silkeborg maj 2013

39 posts in this topic

Idag har Søren og jeg besluttet os at vi vil giftes igen eller forny vores løfte til hinanden. Søren har altid godt kunnet tænke sig at komme til USA og vi vil rigtig gerne forny vores løfter til hinaden.

Så hvad er bedre end at tage til Las Vegas.

Vi har ikke planlagt meget andet end datoen, den ligger helt fast.

Vi har talt om at være i USA i 3 uger på rundrejse besøge 3-4 byer, de 2 af byerne bliver Las Vegas og Sanfransico.

Hvorfor skal der så gå 5 år? Fordi Søren er ved at arbejde sig op som taxavognmand og har en masse mål der skal klares.

Liste

Min kjole

smykker

sko

hår

make-up

blomster

Sørens tøj

vielses form

fotograf

rejsen

planlægge turen

visa

forventninger

vægttab jeg vil gerne ned på 68 kilo

Der skal nok nå at komme mange ændringer på de 5 år, så der vil nok kun være idéer indtil der er godt 1½ år tilbage.

Edited by SørenogAnette
0

Annonce ♥

Vi har kigget på forskellige vielsesform og en af mulighederne er:

Valley of Fire ceremony; roundtrip limo service from Las Vegas; wedding cake & Champagne; rose bouquet & boutonniere; 100 photos; certificate holder, DVD of ceremony; 2-hr limo photo tour.

Den er vi lidt vild med lige nu.

0

Annonce ♥

Velkommen til :) Det er et fantastisk forum og på 5 år skal du nok få en masse inspiration og ideer.

Lyder helt vildt fantastisk med Las Vegas - jeg er vild med det sted! :) :) og sikke nogle flotte kjoler - den sidste minder en smule om min brudekjole med draperingerne og slæbet - SMUKT! Hvor har du fundet dem henne? :)

0

Velkommen til :) Det er et fantastisk forum og på 5 år skal du nok få en masse inspiration og ideer.

Lyder helt vildt fantastisk med Las Vegas - jeg er vild med det sted! :) :) og sikke nogle flotte kjoler - den sidste minder en smule om min brudekjole med draperingerne og slæbet - SMUKT! Hvor har du fundet dem henne? :)

Tak Anne

Jeg er afhæning af dette forum. Jeg blev gift sidste år med min dejlige Søren.

Jeg har kigget på ebay og fundet kjolerne der, men der er jo 5 år endnu så jeg kan nå at skifte mening mange gange..

Vi glæder os også rigtig meget til vores USA-tur.

0

Tak Anne

Jeg er afhæning af dette forum. Jeg blev gift sidste år med min dejlige Søren.

Jeg har kigget på ebay og fundet kjolerne der, men der er jo 5 år endnu så jeg kan nå at skifte mening mange gange..

Vi glæder os også rigtig meget til vores USA-tur.

Ja, jeg kan da godt se, at du ikke er helt ny herinde - my mistake :blush:

Jeg har bare ledt og ledt efter billeder af kjoler der har samme snit som min brudekjole (som jeg har købt, men endnu ikke været til fitting) - og hvordan e-bay er undgået min interesse fatter jeg ikke. Der er jo super mange smukke chiffon-kjoler :cheerleader3:

Årh gid det var mig der skulle derover igen. Min H2B og jeg var på vores livs bedste ferie for 3 år siden, hvor vi bl.a. tog turen LA-San Fran-Las Vegas-LA :super:

Det var SÅ fedt - og med god :shopping: ikke at forglemme :fløjt:

0

Annonce ♥

Det bliver spændende med din fitting , jeg kan godt forstå du ikke kan vente. Hvad skal du give for din kjole nu den var på tilbud? Det er altid godt at spare :)

Vi er spændte på turen og håber også på det bliver en kanon tur, alle vores ferier er børne venlige så vi ser rigtig frem til voksen ferie.

0

ej hvor spændende Anette, og super ide med at blive viet igen, og så endda i muligedernes land USA.

Angående kjolen, så kan der jo nå at ske en del med moden indenfor de næste 5 år. Men ellers er det med at kontakte Miss Lena og få hendes kontakter til at kreare en kjole til dig.

0

Jeg købte den hos Karim design her i Kbh i januar/februar og sparede 10.000 :toot: Så endte med kun at betale 6.200 :thumbsupsmileyanim:

Men det er så lang tid siden efterhånden, så jeg er noget så spændt på fitting - man hører jo så mange historier, så får nok først rigtigt ro i sjælen når den har været prøvet på :rolleyes: Derfor leder jeg nettet tyndt efter kjoler der ligner "min kjole" så jeg kan kigge på den igen og igen... :fløjt:

0

ej hvor spændende Anette, og super ide med at blive viet igen, og så endda i muligedernes land USA.

Angående kjolen, så kan der jo nå at ske en del med moden indenfor de næste 5 år. Men ellers er det med at kontakte Miss Lena og få hendes kontakter til at kreare en kjole til dig.

Gitte ja det bliver rigtig spændende og vi glæder os allerede rigtig meget.

Du har helt ret i der er lang tid endnu og kjolen kan skifte mange gange det er også derfor jeg skriver det er jeg hvad jeg syntes lige nu. Ja jeg må have fat i Lena om 4 år hvis hun stadig er herinde :0)

nu må vi se hvad jeg syntes om 4 år :)

0

Annonce ♥

Jeg købte den hos Karim design her i Kbh i januar/februar og sparede 10.000 :toot: Så endte med kun at betale 6.200 :thumbsupsmileyanim:

Men det er så lang tid siden efterhånden, så jeg er noget så spændt på fitting - man hører jo så mange historier, så får nok først rigtigt ro i sjælen når den har været prøvet på :rolleyes: Derfor leder jeg nettet tyndt efter kjoler der ligner "min kjole" så jeg kan kigge på den igen og igen... :fløjt:

Det er også billigt for en Karim kjole der er syet fra bunden, jeg er sikker på du ikke kommer til at fortryde det, han laver meget smukke kjoler. Jeg forstår godt du kigger og kigger.

0

Hej Anette :)

Vidunderlige kjoler - helt, helt fantastiske (specielt den første) :loveboard:

Desværre er jeg så usikker på kvaliteten når det er ebay at jeg ikke tør købe der selv. Måske bare paranoia?! :blink::wink:

Mht. at forny løfter, er der så nogle regler I skal være opmærksomme på i USA? De kan jo være lidt sære "overthere".. :rolleyes::lol:

0

Hej Anette :)

Vidunderlige kjoler - helt, helt fantastiske (specielt den første) :loveboard:

Desværre er jeg så usikker på kvaliteten når det er ebay at jeg ikke tør købe der selv. Måske bare paranoia?! :blink::wink:

Mht. at forny løfter, er der så nogle regler I skal være opmærksomme på i USA? De kan jo være lidt sære "overthere".. :rolleyes::lol:

Hej Fønix

Jeg er også vild med nr. 1

Jeg ved der er mange der har har købt på e-bay og i kina så jeg vil nok ikke være så nervøs, men lige nu er det bare stillen jeg kigger efter. Men jeg ville nok spørge Lena herinde fra hun har styr på hvad man skal og ikke skal.

Jeg ved ikke helt hvordan man gør men det kigger vi på når vi nærmere os den tid, jeg tror ikke der er de store problemer for de skal jo ikke vie os rigtigt, vi er jo gift :0)

0

På næste fredag rejser vi på parpirbryllupsrejse til Harzen.

Det er mærkeligt at tænke at vi så har været gift et år.

Tænk for et år siden var jeg helt oppe og køre om vi nu nåede det hele om alt var klart osv.

Det er vores første ferie sammen uden mine børn. Så 5 dage ren voksen forkælelse. Vi skal gå mange lange ture og nyde bjergene. Vi skal ikke i tivolier, børneforløstelser eller lign. Det bliver bare så godt.

Der skal kigges på bygninger og vi skal spise voksnemad uden hensyn :cheerleader3:

Vi har talt dagene ned en hel måned hehe.

Sådan så vi ud for 1 år siden

post-35393-0-14662500-1317360889.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har fundet en kjole som jeg rigtig gerne vil have fra Lilly, den er på side 63 i kataloget.

Jeg har tænkt mig at tage ind og se den rigtigt og hvis jeg stadig er vild med den til udsalget næste år så køber jeg den nok.

Fønix kan du lide kjolen? Din mening er vigtig :)

0

http://www.lilly.dk/...&VariantID=VO58

Jeg regner selvfølgelig med at være tynd når jeg skal bruge kjolen.

Jeg kan godt lide den er enkel og jeg kan også finde et smykke og sætte på den. Søren kan også godt lide kjolen.

Edited by SørenogAnette
0