SørenogAnette

Las Vegas d. 09-10-2016.. Først Silkeborg maj 2013

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hehe -lyder rigtig fint med fornyelse af løfter :loveflag:

Jeg er på ferie pt. på vej på rundtur San Francisco - Highway 1 - LA - Grand Canyon (pt) - Las Vegas, Death Valley - Yosimity - San Francisco.. Hvis du vil have nogle ideer eller anbefalinger så kan vi skrive sammen når jeg kommer hjem... Kan holde et øje efter spændende steder i Las Vegas. Ellers kan jeg allerede komme med et fif - tag pc eller andet til at gå på nettet med - og find værelser undervejs!! Og lej en god bil :) Det er rigtig fint og nemt at køre bil herovre. Er I til vin skulle der være nogle gode vinfarme nord for San Francisco. I kan få rigtig meget for pengene hvad angår hoteller i Las Vegas (tror jeg, vi har jo ikke været der endnu ;) ) og billige moteller på vejene - tjek også motel6.com som er en god og billig motelkæde. og pøj pøj med planlægningen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe -lyder rigtig fint med fornyelse af løfter :loveflag:

Jeg er på ferie pt. på vej på rundtur San Francisco - Highway 1 - LA - Grand Canyon (pt) - Las Vegas, Death Valley - Yosimity - San Francisco.. Hvis du vil have nogle ideer eller anbefalinger så kan vi skrive sammen når jeg kommer hjem... Kan holde et øje efter spændende steder i Las Vegas. Ellers kan jeg allerede komme med et fif - tag pc eller andet til at gå på nettet med - og find værelser undervejs!! Og lej en god bil :) Det er rigtig fint og nemt at køre bil herovre. Er I til vin skulle der være nogle gode vinfarme nord for San Francisco. I kan få rigtig meget for pengene hvad angår hoteller i Las Vegas (tror jeg, vi har jo ikke været der endnu ;) ) og billige moteller på vejene - tjek også motel6.com som er en god og billig motelkæde. og pøj pøj med planlægningen...

Jeg er vildt misundelig, jeg vil rigtig gerne høre mere om jeres rejse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige forbi og fik læst din tråd. Spændende med et Las Vegas bryllup. Vi skulle også have været gift i Vegas, men vi ombestemte os, og har nu valgt at udskyde det til en evt. bryllupsrejse eller til at tage derover om nogle år - for at forny vores løfter :loveshower:

Så glæder mig til at følge med i din planlægning :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kom lige forbi og fik læst din tråd. Spændende med et Las Vegas bryllup. Vi skulle også have været gift i Vegas, men vi ombestemte os, og har nu valgt at udskyde det til en evt. bryllupsrejse eller til at tage derover om nogle år - for at forny vores løfter :loveshower:

Så glæder mig til at følge med i din planlægning :biggrin:

Vi blev også gift i kirke for 1½ år siden og vil forny vores løfter i Las Vegas.

Jeg kan godt forstå i vil holde bryllup for familien først.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søren og jeg har aftalt at vi vil forny vores løfter i Maj 2013 i silkeborg, vi kender ikke datoen endnu.

Vi har talt om vi vil forny vores løfter til hinanden hvert andet-trejde år. Vi syntes det er super romantisk plus at det er vigtigt for at vise og fortælle vi elsker hinanden.

Sådan som vi taler om det nu er:

Tage et par dage på hotel i Silkeborg

og forny vores løfter til hinanden på himmelbjerget kun os to. Der vil vi sige nye løfter til hianden.

Jeg vil have en lille pæn brudekjole på ikke noget overdådigt og han et pænt sæt tøj på

resten af dagen vil vi så hygge (det kommer an på vejret hvor det vil foregå)

Måske sejle med Hjejlen og nyde naturen.

Om aften spise noget rigtig lækkert mad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt 2 overnatninger fra den 14 til 16 maj på Vejlsøhus.

Jeg har tænkt jeg vil have en kjole der går ned over knæene lige som en tealængde kjole og et hårsmykke fra Gadegaard Design.

Jeg vil højst give 3000 kr for min kjole. I må rigtig gerne komme med forslag og hvor man kan købe kjolen.

thumbs_28-napoli-2.jpg

Den må gerne minde om denne kjole måske med blondeærmer i hvert fald gerne med lidt ærmer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh jeg er vist lige nødt til at kigge med her, for det er godt nok en flot kjole du har lagt billede op af. Og tillykke med de mange kommenede bryllupper :loveshower:

Tak skal du have, Jeg er også rigtig glad for den type kjoler. Jeg håber der er nogle der har fundet endnu flere kjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv til tea-længde og har kigget meget på denne, so laver de fiiiiineste kjoler, synes jeg!! Og de koster ikke meget mere end de 3000,- hvis man costumizer den og køber skørt osv. (hvis ikke man gør det er den jo endnu billigere :wink: )

Jeg tror selv jeg ender med "Ava" :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv til tea-længde og har kigget meget på denne, so laver de fiiiiineste kjoler, synes jeg!! Og de koster ikke meget mere end de 3000,- hvis man costumizer den og køber skørt osv. (hvis ikke man gør det er den jo endnu billigere :wink: )

Jeg tror selv jeg ender med "Ava" :fløjt:

Hvor er det bare en fed side, jeg er vild med de kjoler.. tak skal du have for at vise mig den side..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg tilbage. Der er lavet lidt om på vores planer.. Vi har lavet det om til medio august 2017 da der er total solformørkelse i USA jeg har ikke helt styr på datoen men det har Søren.

Vi er begyndt at spare op til turen og det har gjort det lidt mere realistisk. Vi tager også min yngste datter med på turen som vil være lige omkring 15 år på det tidspunkt.

Jeg er begyndt at kigge på kjoler igen men er meget i tvivl om hvilken stil jeg ønsker. Det kommer også an på hvordan vi vil forny vores løfter. Jeg regner også med jeg først skal finde kjolen om 2 år da der jo er hele 3 år endnu.

Vi har besluttet at vi kontakter et rejseselskab som skal sammensætte hele vores rejse men vi har ikke fundet et bestemt selskab endnu.

Her den 9 oktober har vi været gift i 4 år og det fejrer vi ved at tage en overnatning på Hotel Tivoli og tage ind og se Uffe Holm på Comedy Zoo.

Jeg glæder mig til at følge jer alle igen.. kh Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer