metteholm

Alle mine DIY-projekter

146 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

post-39268-0-21545200-1310328749.jpg

[/size]

Rigtig flot kage, er den ikke overtrukket med fondant? Blev den slet ikke klistret af at stå i køleskab. Det er min store bekymring hvis jeg vælger at lave kagen til mit bryllup (har lavet til mine børns barnedåb og fødselsdage. Nogle gode råd?

jo det er fondant. nej blev ikke spor klistret. har kun oplevet det en enkelt gang og det er ofte hvis den er for længe ude af køleskabet og så bliver sat ind igen... har var ingen problemer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mette.

Hold da helt op hvor er du dygtigt :thumbsupsmileyanim:

Har lige et par spørgsmål, hvor har du købt de hvide "rammer" du har sat de

forskellige typer af drinks i? Og dine klistermærker på dine favour æsker hvor har

du købt dem henne?

Knusser Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mette.

Hold da helt op hvor er du dygtigt :thumbsupsmileyanim:

Har lige et par spørgsmål, hvor har du købt de hvide "rammer" du har sat de

forskellige typer af drinks i? Og dine klistermærker på dine favour æsker hvor har

du købt dem henne?

Knusser Louise

rammerne er fra IKEA - super billige

klistermærkerne bestilte jeg fra england, men kan ikke lige huske firmaet desværre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahh synes nok jeg havde set dem før et sted hehe

Så det vidst ikea den står på i denne uge..

hmm øv bøv når men så ma jeg igang med at google jo men takker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er du altså bare kreativ :a1221: Må lige se på dine sider et par gange mere og få lidt inspiration!

Må man spørge hvad du har lagt i kagen for at de kan stå sådan oven på hunanden, er det et eller andet stativ du har købt??

Håber ellers du har haft et fantastisk ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mette.

Hold da helt op hvor er du dygtigt :thumbsupsmileyanim:

Har lige et par spørgsmål, hvor har du købt de hvide "rammer" du har sat de

forskellige typer af drinks i? Og dine klistermærker på dine favour æsker hvor har

du købt dem henne?

Knusser Louise

rammerne er fra IKEA - super billige

klistermærkerne bestilte jeg fra england, men kan ikke lige huske firmaet desværre.

Jeg gemte linket tidligere i planlægningen hvor der stod noget om klistermærker:

http://uk.moo.com/products/

:)

UUUPS! har ikke fået læst ordentligt! de klistermærker som jeg troede du mente var på mine STD kort og invitationer, og ja som Kimse&Pixie nævner er de fra Moo (england). Men kan nu se du skriver på mine favoræsker, og det er IKKE klistermærker. det er noget jeg selv har lavet i indesign (kan sikkert laves i mange programmer - måske ofgså word som de fleste har), har så printet på alm karton og derefter skåret ud og sat på æskerne med dobbeltklæbende tape :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er du altså bare kreativ :a1221: Må lige se på dine sider et par gange mere og få lidt inspiration!

Må man spørge hvad du har lagt i kagen for at de kan stå sådan oven på hunanden, er det et eller andet stativ du har købt??

Håber ellers du har haft et fantastisk ()()

nej ahr ikke brugt et stativ. har brugt helt almindelige kagepap til at lægge imellem og så stablepinde. alt købt hos kagebutikken.dk i albertslund

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Takkekort

post-39268-0-66206500-1311538554.jpg

Kære Mette

Sikke mange fine ting du har lavet...

DJeres takkekort..... er de bestilt med billeder og så har du selv lavet indlægskort eller hvordan?

I så fald, hvordan har du lavet kortene, hvis ikke de er bestilt? de ser sååå fine ud...

Knus Eva

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja altså jeg har selv lavet designet med billederne osv, og så fået det trykt. men du kan jo også bare rpinte det selv hvis du har en god printer. min printer er ret god og ville også godt kunne gøre det flot, men den fuckede lige i de dage så jeg valgte at bestille det. så var jeg også fri for at skære til bagefter ;) og ja så skar jeg en masse sorte firkanter ud i karton, og en masse hvide firkanter med forskellig tekst til de forskellige modtagere, limede dem sammen og satte fast på kortet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Save the date

post-39268-0-53062700-1310326265.jpg

post-39268-0-64421100-1310326350.jpg

post-39268-0-97476800-1310326351.jpg

post-39268-0-33715500-1310326353.jpg

Hej Mette

Sidder lige og roder med mine egne STD-kort er ret hooked på idéen med billederne (men i en lidt anden indpakning).

Det ville være helt vildt rart hvis du vil fortælle hvilket program er det du har brugt til at "klippe" dem sammen?

Kan nemlig ikke lige helt få det til at se ordentligt ud :unsure:

KH Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fantastiske ting du har lavet... Er vildt imponeret. Må jeg spørge, hvordan du har lavet kortet i jeres indbydelser? Altså det krak-lignende kort der er vist sammen med adresserne? Synes det ser rigtig godt ud, at det kun er sort og hvidt...

jeg har lavet det i Illustrator :) har brugt et almindelig googlemaps kort til at tegne efter som underlag og så slettet igen bagefter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Save the date

post-39268-0-53062700-1310326265.jpg

post-39268-0-64421100-1310326350.jpg

post-39268-0-97476800-1310326351.jpg

post-39268-0-33715500-1310326353.jpg

Hej Mette

Sidder lige og roder med mine egne STD-kort er ret hooked på idéen med billederne (men i en lidt anden indpakning).

Det ville være helt vildt rart hvis du vil fortælle hvilket program er det du har brugt til at "klippe" dem sammen?

Kan nemlig ikke lige helt få det til at se ordentligt ud :unsure:

KH Kirstine

er ikke helt sikker på at jeg forstår det med at "klippe" det sammen, men har sat det op i Indesign...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Save the date

post-39268-0-53062700-1310326265.jpg

post-39268-0-64421100-1310326350.jpg

post-39268-0-97476800-1310326351.jpg

post-39268-0-33715500-1310326353.jpg

Hej Mette

Sidder lige og roder med mine egne STD-kort er ret hooked på idéen med billederne (men i en lidt anden indpakning).

Det ville være helt vildt rart hvis du vil fortælle hvilket program er det du har brugt til at "klippe" dem sammen?

Kan nemlig ikke lige helt få det til at se ordentligt ud :unsure:

KH Kirstine

er ikke helt sikker på at jeg forstår det med at "klippe" det sammen, men har sat det op i Indesign...

Ok tak :) det var præcis det jeg mente!

Er det et program du har købt eller som man kan downloade?

Og vil da også lige sige at alt dit helt fantastisk flotte DIY-arbejde er en KÆMPE inspiration for mig (var lidt i tvivl om jeg skulle låne idéen med billederne da man har set det nogle gange herinde efterhånden, men tænker at det jo bare er alle os Zillaer som har set det før, for andre er det jo nok ret anderledes.)!

Dit bryllup ser helt fantastisk ud! Håber at vores bare tilnærmelsesvis kommer til at ligne og forløbe som jeres.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Save the date

post-39268-0-53062700-1310326265.jpg

post-39268-0-64421100-1310326350.jpg

post-39268-0-97476800-1310326351.jpg

post-39268-0-33715500-1310326353.jpg

Hej Mette

Sidder lige og roder med mine egne STD-kort er ret hooked på idéen med billederne (men i en lidt anden indpakning).

Det ville være helt vildt rart hvis du vil fortælle hvilket program er det du har brugt til at "klippe" dem sammen?

Kan nemlig ikke lige helt få det til at se ordentligt ud :unsure:

KH Kirstine

er ikke helt sikker på at jeg forstår det med at "klippe" det sammen, men har sat det op i Indesign...

Ok tak :) det var præcis det jeg mente!

Er det et program du har købt eller som man kan downloade?

Og vil da også lige sige at alt dit helt fantastisk flotte DIY-arbejde er en KÆMPE inspiration for mig (var lidt i tvivl om jeg skulle låne idéen med billederne da man har set det nogle gange herinde efterhånden, men tænker at det jo bare er alle os Zillaer som har set det før, for andre er det jo nok ret anderledes.)!

Dit bryllup ser helt fantastisk ud! Håber at vores bare tilnærmelsesvis kommer til at ligne og forløbe som jeres.

Det er et forholdsvist dyrt program desværre. måske nogle ligende gratis programmer er gode også, det ved ejg faktisk ikke.

Ja mange af de ting vi ser herinde, har gæsterne som oftest aldrig set... eller hørt om!

tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Save the date

post-39268-0-53062700-1310326265.jpg

post-39268-0-64421100-1310326350.jpg

post-39268-0-97476800-1310326351.jpg

post-39268-0-33715500-1310326353.jpg

Hej Mette

Sidder lige og roder med mine egne STD-kort er ret hooked på idéen med billederne (men i en lidt anden indpakning).

Det ville være helt vildt rart hvis du vil fortælle hvilket program er det du har brugt til at "klippe" dem sammen?

Kan nemlig ikke lige helt få det til at se ordentligt ud :unsure:

KH Kirstine

er ikke helt sikker på at jeg forstår det med at "klippe" det sammen, men har sat det op i Indesign...

Ok tak :) det var præcis det jeg mente!

Er det et program du har købt eller som man kan downloade?

Og vil da også lige sige at alt dit helt fantastisk flotte DIY-arbejde er en KÆMPE inspiration for mig (var lidt i tvivl om jeg skulle låne idéen med billederne da man har set det nogle gange herinde efterhånden, men tænker at det jo bare er alle os Zillaer som har set det før, for andre er det jo nok ret anderledes.)!

Dit bryllup ser helt fantastisk ud! Håber at vores bare tilnærmelsesvis kommer til at ligne og forløbe som jeres.

Det er et forholdsvist dyrt program desværre. måske nogle ligende gratis programmer er gode også, det ved ejg faktisk ikke.

Ja mange af de ting vi ser herinde, har gæsterne som oftest aldrig set... eller hørt om!

tak :)

Har fundet det. Og ja det koster over 1000 kr :blink:

Men er ved at downloade en gratisversion. Så må vi se hvad den kan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja upgraden koster lidt over 1000 kr, selve programmet koster omkring 8.000. Men ja det er rigtigt du kan downloade en gratis trial der sikkert virker i 30 dage - vil nu ikke sige det er så lang tid, medmindre du er kendt i adobe programmerne, som fx photoshop eller illustrator, så minder det meget om de programmer :)

Kan købes her:

https://store2.adobe...37&store=OLS-DK

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja upgraden koster lidt over 1000 kr, selve programmet koster omkring 8.000. Men ja det er rigtigt du kan downloade en gratis trial der sikkert virker i 30 dage - vil nu ikke sige det er så lang tid, medmindre du er kendt i adobe programmerne, som fx photoshop eller illustrator, så minder det meget om de programmer :)

Kan købes her:

https://store2.adobe...37&store=OLS-DK

Ja det er lidt mange penge....

HAr downloaded den der trial og så må vi se hvordan det går.

Ellers må jeg jo bare finde på en anden måde :)

Men 1000 tak for hjælpen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mette.

Hold da helt op hvor er du dygtigt :thumbsupsmileyanim:

Har lige et par spørgsmål, hvor har du købt de hvide "rammer" du har sat de

forskellige typer af drinks i? Og dine klistermærker på dine favour æsker hvor har

du købt dem henne?

Knusser Louise

rammerne er fra IKEA - super billige

klistermærkerne bestilte jeg fra england, men kan ikke lige huske firmaet desværre.

Jeg gemte linket tidligere i planlægningen hvor der stod noget om klistermærker:

http://uk.moo.com/products/

:)

UUUPS! har ikke fået læst ordentligt! de klistermærker som jeg troede du mente var på mine STD kort og invitationer, og ja som Kimse&Pixie nævner er de fra Moo (england). Men kan nu se du skriver på mine favoræsker, og det er IKKE klistermærker. det er noget jeg selv har lavet i indesign (kan sikkert laves i mange programmer - måske ofgså word som de fleste har), har så printet på alm karton og derefter skåret ud og sat på æskerne med dobbeltklæbende tape :)

Hehe det er hvad der sker.. Jamen så må jeg igang med at prøve det havde da været nemmere hvis det bare var klistermærker haha :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer