metteholm

Alle mine DIY-projekter

146 posts in this topic

Save the date

post-39268-0-53062700-1310326265.jpg

post-39268-0-64421100-1310326350.jpg

post-39268-0-97476800-1310326351.jpg

post-39268-0-33715500-1310326353.jpg

Woow!

Er ny herinde og har lige siddet og kigget din tråd igennem!

Hvad har du af baggrund for at lave det så fint? Grafisk designer eller?

Hvad har du brugt af programmer og printer for at lave dine fine ting!

Virkelig godt gået!

iih tak!

Nej er ikke grafisk designer, men arbejder lidt med sådan noget til hverdag alligevel, arbejder som arkitekt.

Bruger photoshop, illustrator men mest indesign til alle mine projekter :) skønne programmer jeg kun kan anbefale - selvom de er ret dyre desværre!

0

Annonce ♥

Save the date

post-39268-0-53062700-1310326265.jpg

post-39268-0-64421100-1310326350.jpg

post-39268-0-97476800-1310326351.jpg

post-39268-0-33715500-1310326353.jpg

Woow!

Er ny herinde og har lige siddet og kigget din tråd igennem!

Hvad har du af baggrund for at lave det så fint? Grafisk designer eller?

Hvad har du brugt af programmer og printer for at lave dine fine ting!

Virkelig godt gået!

iih tak!

Nej er ikke grafisk designer, men arbejder lidt med sådan noget til hverdag alligevel, arbejder som arkitekt.

Bruger photoshop, illustrator men mest indesign til alle mine projekter :) skønne programmer jeg kun kan anbefale - selvom de er ret dyre desværre!

Jeg har photoshop - men aner virkelig ikke hvordan man bruger det! Har forsøgt at snuse lidt rundt derinde - men forstår det virkelig ikke! Ved du hvor man kan hente hjælp henne?

Er virklig stadig meget imponeret over dine kreationer!

0

der findes mange forskellige videoer op youtube :)

0

Hej Mette

De små blomster til kagen - har du selv lavet dem, eller er de købt. Syntes dælme ikke jeg kan finde dem nogen steder.

0

Annonce ♥

Hej Mette

De små blomster til kagen - har du selv lavet dem, eller er de købt. Syntes dælme ikke jeg kan finde dem nogen steder.

dem har jeg selv lavet, indfarvet noget fordant, stukket dem ud og lagt til tørre i en tofiffee bakke så de buer :)

0

Kan kun sige WOW! Det er simpelthen de mest gennemførte og smukke DIY-projekter du har lavet. Når det hele så bliver sat sammen kan man på ingen måde være i tvivl om hvor stort et arbejde det har været og ikke mindst hvor kreativ du er!

Stor, stor respekt herfra :BKSTREET:

0

Kan kun sige WOW! Det er simpelthen de mest gennemførte og smukke DIY-projekter du har lavet. Når det hele så bliver sat sammen kan man på ingen måde være i tvivl om hvor stort et arbejde det har været og ikke mindst hvor kreativ du er!

Stor, stor respekt herfra :BKSTREET:

TAAARK :blush: :blush: :blush::hug:

0

Hej mette holm hvor har du fundet skabelonen til jeres invitationer henne? jeg har set flere der har lavet nogle magen til men jeg kan ikke lige finde en skabelon =0)og de små gaveæsker er det nogle du har købt eller foldet selv?

0

Annonce ♥

jeg har selv lavet skabelonen til invitationerne, ikke noget jeg har fundet! men har lavet en vejledning til hvordan man laver lommeinvitationer - findes i min tråd i index side 1 :D

har også selv labet skabelon og foldet æskerne, - se her vejledning

0

Er dybt imponeret over dine DIY projekter. Så gennemført.. Er selv stået sidst i køen da de kreative evner blev uddelt, så det er dejligt at få inspiration og hjælp her :)

Et enkelt spørgsmål til banneret. Har du printet bogstaverne ud på almindeligt printerpapir, eller er det nødvendigt med tykkere papir, så bogstaverne ikke folder?

0

Er dybt imponeret over dine DIY projekter. Så gennemført.. Er selv stået sidst i køen da de kreative evner blev uddelt, så det er dejligt at få inspiration og hjælp her :)

Et enkelt spørgsmål til banneret. Har du printet bogstaverne ud på almindeligt printerpapir, eller er det nødvendigt med tykkere papir, så bogstaverne ikke folder?

tak :)

jeg har brugt 160 g papir, så dobbelt så tykt som almindeligt :)

0

Har vidst skrevet det før - og gør det nu igen ;) Det er simpelthen bare så flot alt det du har lavet!

Vil lige spørge dig om hvilken skrifttype det er du har brugt? :)

0

Annonce ♥

Har vidst skrevet det før - og gør det nu igen ;) Det er simpelthen bare så flot alt det du har lavet!

Vil lige spørge dig om hvilken skrifttype det er du har brugt? :)

Hov, har helt misset du har skrevet her, men tak :)

Har vist sendt dig svaret i en PM men skriver det lige igen hvis andre er nysgerrige. Den store skrift hedder Trubble og er hentet opå dafont.com ! super sted!

0

HVOR ER DET FLOT! Glæder mig til jeg selv kommer så langt jeg skal lave alt det kreative!! Og vil da helt sikkert lige skæve til dine DIY projekter for inspiration! Må jeg spørge hvilken skrifttype du har brugt? Den er super flot til det tema du har kørt :)

0

HVOR ER DET FLOT! Glæder mig til jeg selv kommer så langt jeg skal lave alt det kreative!! Og vil da helt sikkert lige skæve til dine DIY projekter for inspiration! Må jeg spørge hvilken skrifttype du har brugt? Den er super flot til det tema du har kørt :)

Tak skal du have :) skrifttypen hedder Trubble og er fundet på dafont.com :)

0

WOW ...det er jo helt fantastisk alt hvad du har lavet :thumbsupsmileyanim:

Masser af fed inspiration

0

Annonce ♥

Hej igen :)

Vi har endelig fået fastsat datoen, så jeg glæder mig så meget til at komme i gang med at være kreativ!! :D

Bliver nok nødt til at skøve lidt til dine designs (og farvetemaet er endda det samme - smart) :P

De border/blonder du har i sort på det meste af det du har lavet, er det noget papir du har købt eller er det en del af de programmer du arbejder med? Synes det er svært at finde nogen der er flotte uden det bliver for meget..

Genial hjemmeside med de skrifttyper, var slet ikke klar over man kunne få andre end det word er født med ;D

På dine kirkehæfter er der noget du har skrevet med mindre skrift, og det ser ud til det er en anden skrifttype? Trubble er mega flot, men den bliver nemlig lidt "snusket" når det bliver mindre...

Kram Rikke :)

0

ja det er et damaks mønster jeg selv har sammensat på computeren, ikke købt trykt.

ååh kan ikke huske hvad den hed, men en standard skrift der er installeret på de fleste computere!

0

Hey Metteholm.

Hvor er det bare flot, I har virkelig gjoet noget ud af det :)

Super gemmeført, elsker det :cheerleader3:

0

Hey Metteholm.

Hvor er det bare flot, I har virkelig gjoet noget ud af det :)

Super gemmeført, elsker det :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Takkekort

post-39268-0-66206500-1311538554.jpg

Må jeg spørge hvad du har skrevet i dine takke kort?? Sidder selv og er igang med mine, men for pokker jeg synes det er svært... Jeg har sat mig for at alle skal have en personlig hilsen, hvor deres gave og/eller indslag nævnes... Men der kommer jo til at stå noget standard i dem alle....

Hjælp søges desperat :(

0

Takkekort

post-39268-0-66206500-1311538554.jpg

Må jeg spørge hvad du har skrevet i dine takke kort?? Sidder selv og er igang med mine, men for pokker jeg synes det er svært... Jeg har sat mig for at alle skal have en personlig hilsen, hvor deres gave og/eller indslag nævnes... Men der kommer jo til at stå noget standard i dem alle....

Hjælp søges desperat :(

Jeg er pt i New York så svaret blir lidt kort. Jeg skrev en generel tekst til hver om vi var glade for deres opmærksomhed og at vi havde haft en vidunderlig dag. Derudover skrev vi også en personlig hilsen til hver hvor vi takkede for gaven :)

0

Personlige chokolader

post-39268-0-81885100-1310327128.jpg

HVOR HAR DU FÅET DEM LAVET HENNE? :-)

0

Du har bare stil... Måske jeg låner lidt af den.

Er det muligt at få tilsendt skabeloner af dig??

Hvor har du fundet det sorte monster?

Hvilken skrifttype har du brugt?

0