metteholm

Alle mine DIY-projekter

146 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Mette..

Jeg er fuldstændig betaget af dine STD kort, og har ledt efter omslaget til dem både herinde og på din blog - uden held /:

Har du ikke en skabelon til at ligge med omslaget? :)/>

- Dorte

Nej har desværre ikke en skabelon liggende, de var lavet ud fra fri fantasi. Hvis du lige starter med at lave den på et stykke papir nogle gange og tilpasser den kan du bruge den som hjemmelavet skabelon, det er lige til :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette!

Hvor får man lavet personlige chokolader henne? Har set det hos en anden også, og det er altså bare så fint...

(ny zilla, så har ikke været så meget rundt på forums endnu) :oops:/>

Dem laver man selv. Har printet monogrammer og klippet ud i str der passer til chokoladerne og derefter pillet det yderste stykke papir af chokoladerne. Vigtigt der er to lag papir så du ikke sidder og rør ved chokoladerne ;) her var der noget sølvpapirslignende papir indenunder jeg lid sidde. Det nye hjemmelavede papir foldede jeg så udenom og satte sammen med dobbeltklæbende tape.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAUW.... :ilovebryllupsklar::BKSTREET:

Det var da godt nok noget af en inspirations bombe, flot arbejde - KLAP DIG SELV PÅ SKULDEREN.... :respekt:

Håber da godt nok min h2b får sat sig på knæ - I GOD TID... :sm:

Vil så gerne have lavet mange af de ting du har fået lavet her, bare lidt i stil med strand, vinter & Ariel (The Little Mermaid) tema. :toot:

Er mega meget "fan" af Ariel, Hav & Blå Tema... :c166:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

Hvor har du fået lavet super mange sindssygt flotte ting!! :-)

Hvordan har du lavet dine drinks-kort??

De er super fine!! :-)

Hvis du har en skabelon må du meget gerne sende den til cysnaes@hotmail.com

På forhånd tak!! :-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er nogle rigtig flotte og ambitiøse ting du har fået lavet. Jeg overvejer meget det samme, vil gerne gøre det personligt. Men jeg føler samtidig at jeg er på et lidt stramt bugdet, og hører desværre tit om at det kan blive rigtig dyrt at lave nogle af de her ting selv.

- Så vil høre om du har nogen ide om hvad i brugte på jeres projekter? (Bare i meget grove cirka tal :b)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer