Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Koen

Brudebuket som hjemmelavet... Er det muligt?

9 posts in this topic

Hej alle

Jeg er kommet i et lille dilemma... Jeg har bedt min svigermor, som er utrolig dygtig til at binde kranse og dekorere med blomster, om hun vil lave min brudebuket. Men kan det nu også lade sig gøre som ikke-professionel at lave en buket, som fungerer? Er der nogen af jer, som har erfaringer med hjemmelavede buketter - og har I evt. billeder, jeg kan få lov at se? Det ville være en stor hjælp :-)

Hilsen

Koen

0

Annonce ♥

Min mor bandt min sidste lørdag, den så sådan ud:

post-44679-0-54773300-1310474272.jpg

Uhh, det var et stort billede.

Ud over de blomster min mor og mand havde købt, var der blomster fra min farfars have, fra en blomst jeg fik på min fødselsdag af min morfar for mange år siden (han døde samme dag, så den blomst har en særlig betydning), samt blomster fra mine svigerforældres have. Personlige elsker jeg tanken om alle de minder der var i buketter.

0

Jeg har ikke selv set en hjemmebundet buket irl, men jeg skal selv lave min, når den tid kommer næste år. Jeg har fundet guides, videoer og så videre på nettet, så det kunne være muligt. Tror sagtens, at man kan lave en flot hjemmelavet buket. det ser vi jo ved Stines flotte billede herinde :)

0

Jeg har lavet disse buketter til mit bryllup for nyligt. Den til venstre er min og den til højre er brudepigens. Jeg benyttede mig af en video på you-tube og har øvet mig en gang før. De holdt hele dagen, og jeg synes personligt de blev rigtig fine.

Se evt inden på DIY step-by-step, der ligger vist en tråd.

Mvh Cecilie

post-43909-0-95154400-1313426519.jpg

post-43909-0-06628100-1313426529.jpg

0

Annonce ♥

Jeg regner da bestemt med, at jeg skal binde min buket selv :) Tænker: Hvor svært kan det være! Men skal da nok lige øve mig en enkelt gang :rolleyes:

Jeg har fundet et par DIY-guides:

Først et link: tryk her

Og ellers dette billede:

post-56949-0-73998700-1350310475.jpg

Edited by SoExited
1

Jeg regner da bestemt med, at jeg skal binde min buket selv :) Tænker: Hvor svært kan det være! Men skal da nok lige øve mig en enkelt gang :rolleyes:

Jeg har fundet et par DIY-guides:

Først et link: tryk her

Og ellers dette billede:

super :thumbsupsmileyanim: skal også selv :wink:

0

Annonce ♥

Jeg skal helt klart også selv binde mine blomster. Jeg synes det er fint at andre gerne vil betale for det og ikke bruge tiden på det. Men der er jeg simpelthen for nærig. Jeg kan bare ikke få mig selv til at betale 1500-2500 kr for en buket. Jeg ville ikke have noget imod at betale mig fra det hvis det ikke var sådan nogle voldsomme priser.

Jeg betalte 400kr for de blomster jeg sendte til min mormor hvert år, på hendes fødselsdag. Og de buketter var ligeså smukke og større end de brudebuketter jeg har set til 2500kr.

Det er da mystisk det skal være så dyrt til bryllupper.

0