Sign in to follow this  
Followers 0
pia81

Lagersalg Lilly

17 posts in this topic

Hej skønne zillaer

Ja vil bare lige oplyse jer om at tiderne til lagersalg ved lilly nu er åben (har selv bestilt til i går) de har dog kun brudekjoler i år i vejle, men de sagde at der ville komme noget evt engang i januar for festkjoler og herretøj både i vejle og KBH.

0

Annonce ♥

Det var tidligt.. :o

De skriver på deres hjemmeside at man kan bestille tid fra 1. august!

Er det ikke noget med at man får 1 time? Ved du hvor sent på dagen man kan bestille tider? Skal gerne lige have fri fra arbejde først.. :)

0

Er det ikke noget med at man får 1 time? Ved du hvor sent på dagen man kan bestille tider? Skal gerne lige have fri fra arbejde først.. :)

de har haft åben for tider siden 1 juli :) jeg fik at vide om lørdagen var de der til kl ca 17 alt efter hvor efter spurgt det blev i år når der KUN er brudekjoler.. da jeg spurgte om var langtid jeg havde svarede hun bare jeg hvade den tid det tog :thumbsupsmileyanim: for man skulle ikke forhaste sig med at beslutte sin kjole. synes det var en kano service at få allerede der

0

INgen brudepigekjoler?

0

Annonce ♥

INgen brudepigekjoler?

da jeg spurgte der oppe fik jeg at vide at der KUN var brudekjoler alt det andet skulle muligvis komme på et lagersalg i januar :(

0

de har haft åben for tider siden 1 juli :) jeg fik at vide om lørdagen var de der til kl ca 17 alt efter hvor efter spurgt det blev i år når der KUN er brudekjoler.. da jeg spurgte om var langtid jeg havde svarede hun bare jeg hvade den tid det tog :thumbsupsmileyanim: for man skulle ikke forhaste sig med at beslutte sin kjole. synes det var en kano service at få allerede der

Jeg har lige haft ringet til Lilly i Vejle for at bestille tid til lagersalg.. Fik godt nok ringet til butikken inde i byen, men hun kunne godt reservere en tid til mig..

Fik at vide at jeg KUN havde en time.. :unsure: Men så passer det jo med det de skriver på deres hjemmeside..

Åbningstiderne var indtil kl. 15 på hverdage, dog til kl. 19 om tirsdag, så jeg bestilte en tid til den første tirsdag om eftermiddagen, så jeg kan tage derud efter arbejde..

Kan bare ikke helt forstå at vi har fået noget SÅ forskelligt at vide fra samme butik.. :blink:

0

Jeg har lige haft ringet til Lilly i Vejle for at bestille tid til lagersalg.. Fik godt nok ringet til butikken inde i byen, men hun kunne godt reservere en tid til mig..

Fik at vide at jeg KUN havde en time.. :unsure: Men så passer det jo med det de skriver på deres hjemmeside..

Åbningstiderne var indtil kl. 15 på hverdage, dog til kl. 19 om tirsdag, så jeg bestilte en tid til den første tirsdag om eftermiddagen, så jeg kan tage derud efter arbejde..

Kan bare ikke helt forstå at vi har fået noget SÅ forskelligt at vide fra samme butik.. :blink:

det kan jeg heller ikke... først jeg ringede derud fik jeg at vide at der ikke var noget i år, :blush: og så læste jeg på deres hjemme side og så ringede jeg igen til dem og fik snakket med en rigtig sød pige.. det var noget hende der booket tiden til mig.. tror det er her i sommerferie perioden at der ikke rigtig er styr på noget :)

0

Er der heller ikke tøj til mændene iår så?

Ej er altså lidt træt af at der står noget helt forskelligt på deres hjemmeside... Havde jeg vidst det, havde jeg ringet d 1 juli i stedet. :pokey:

Nå men hvis der ikke er noget tøj til manden, så kan det være ligemeget. Har jo allerede min kjole :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Er der heller ikke tøj til mændene iår så?

Ej er altså lidt træt af at der står noget helt forskelligt på deres hjemmeside... Havde jeg vidst det, havde jeg ringet d 1 juli i stedet. :pokey:

Nå men hvis der ikke er noget tøj til manden, så kan det være ligemeget. Har jo allerede min kjole :cheerleader3:

der skulle komme et lage salg til mænd og festkjoler engang i januar, det var det jeg fik at vide men prøv at ring og snak med dem der oppe...

0

ihhh har lige fået booket en tid hos Lilly til lagersalg den 1 oktober :thumbsupsmileyanim: glæder mig så meget :loveshower:

0

Har også booket til den 1 oktober - ser da ud som om vi er et par Zillaer herinde fra som skal derop samtidig :loveshower:

0

Har også booket til den 1 oktober - ser da ud som om vi er et par Zillaer herinde fra som skal derop samtidig :loveshower:

jep skal der op den 1 oktober kl 11 hvornår har du tid ?

0

Annonce ♥

jep skal der op den 1 oktober kl 11 hvornår har du tid ?

Jeg har fået en tid kl 12 :cheerleader3:

0

Er der nogen af jer der har en fornemmelse af, om der er flere tider tilbage d. 1 (nogen der ved hvor længe der er åbent der)??

0

jeg har en tid den 1 oktober kl. 13 :cheerleader3:

0

Er der nogen af jer der har en fornemmelse af, om der er flere tider tilbage d. 1 (nogen der ved hvor længe der er åbent der)??

Da jeg snakkede med dem igår - var kl 12, 13 og 14 ledig..

Men de kan jo sagtens være snuppet i løbet af idag..

0

Annonce ♥

Da jeg snakkede med dem igår - var kl 12, 13 og 14 ledig..

Men de kan jo sagtens være snuppet i løbet af idag..

Jeg havde faktisk tænkt mig at jeg ville have ringet til dem i dag, men det glemte jeg.. :o

Må prøve i morgen.. :)

0