Andemone

.

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha du er da allerede kommet godt omkring en masse skønne kjoler. Sådan skal det da være. Kan godt være, det måske føles frustrerende, men er det ikke bare skønt at prøve den ene fantastiske kjole efter den anden :thumbsupsmileyanim:

Bare rolig, du skal nok finde din drømmekjole (måske endda et par af slagsen).

Kan dog sagtens sætte mig ind i din rådvildhed. Det er bare super svært at finde en kjole, man har det ok med at vrage alle de andre så smukke og skønne kjoler, der findes.

Ved overhovedet ikke, hvor man i Jylland kan prøve Maggie Sottero-kjolen, som bare er så super fantastisk smuk. På Sjælland er Godiva i Taastrup forhandler, men der er selvfølgelig langt at tage.

Synes du ser skøøøøn ud i det du har prøvet indtil videre. Kan især godt lide de første billeder. :cheerleader3:

Men altså, hvis du er forelsket i blondekjoler, er det da sådan en du skal gå efter. Var til et bryllup forleden, hvor bruden var i den skønneste blondekjole. Købt i CPH... og min tyldrøm er fra Nicolai, som jo også er København, men stadig - hvis du nu kom herover på kjoleprøvningsferie :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er vist lidt ligesom mig, jeg har ALTID troet jeg skulle have en blondekjole men det var bare ALT for romantisk og tøset til mig! For lidt kant... Min favorit til dig har jeg vedhæftet her..Så kan du have mere romantiske smykker og hår til for at gøre det mere girly.. Du kan SAGTENS bære et mere rent design for du har en flot figur og ikke behov for alt muligt glitter og perler for at skjule det...

post-13167-0-99191600-1310502561.jpg

post-13167-0-65586000-1310502585.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså du har jo en vild flot figur så alt kan gå!!! :)

Hvad stil er du selv? Hvad vil du gerne signalere?

Måske det kan hjælpe lidt?

Tror måske godt jeg vil frem til noget med lidt mere kant, men uden at miste det romantiske islæt for meget. Jeg falder jo for vidt forskellige kjoler, så måske er jeg ikke helt kommet frem til min stil endnu.

Haha du er da allerede kommet godt omkring en masse skønne kjoler. Sådan skal det da være. Kan godt være, det måske føles frustrerende, men er det ikke bare skønt at prøve den ene fantastiske kjole efter den anden :thumbsupsmileyanim:

Bare rolig, du skal nok finde din drømmekjole (måske endda et par af slagsen).

Kan dog sagtens sætte mig ind i din rådvildhed. Det er bare super svært at finde en kjole, man har det ok med at vrage alle de andre så smukke og skønne kjoler, der findes.

Ved overhovedet ikke, hvor man i Jylland kan prøve Maggie Sottero-kjolen, som bare er så super fantastisk smuk. På Sjælland er Godiva i Taastrup forhandler, men der er selvfølgelig langt at tage.

Synes du ser skøøøøn ud i det du har prøvet indtil videre. Kan især godt lide de første billeder. :cheerleader3:

Men altså, hvis du er forelsket i blondekjoler, er det da sådan en du skal gå efter. Var til et bryllup forleden, hvor bruden var i den skønneste blondekjole. Købt i CPH... og min tyldrøm er fra Nicolai, som jo også er København, men stadig - hvis du nu kom herover på kjoleprøvningsferie :wink:

Åhh ha. Kjoleprøvningsferie 00000858.gif. Den må jeg lige have luftet med Anders. Eller måske nærmere en veninde.. Ikke nogen dårlig ide Malouski thumbsupsmileyanim.gif Og jo, det er ret fedt at prøve så mange flotte kjoler, men det er bare så svært. Hvis nu der var færre flotte og flere grimme kjoler ville det være meget nemmere. Heldigvis har jeg da min Miss-Lena dansekjole som da i hvert fald er anderledes rolleyes.gif

Du er vist lidt ligesom mig, jeg har ALTID troet jeg skulle have en blondekjole men det var bare ALT for romantisk og tøset til mig! For lidt kant... Min favorit til dig har jeg vedhæftet her..Så kan du have mere romantiske smykker og hår til for at gøre det mere girly.. Du kan SAGTENS bære et mere rent design for du har en flot figur og ikke behov for alt muligt glitter og perler for at skjule det...

Tror du har ret i det med lidt mere kant. Min indre SATC gudinde siger jeg skal finde noget mere "designer" og mindre "alle-de-andre". Måske skulle jeg bare lytte lidt mere til hende. Og så hoppe forbi Lucca i Aalborg og Panayotis og se hvad de kan trylle frem. blush.gif

Jeg er bare lidt bange for at komme for mange steder hen. En ekspedient sagde hun havde en kunde der havde være 6-7 steder henne, og hun var så forvirret at hun ikke havde nogen ide om hvad hun skulle have. Ekspedienten mente at det ofte var nemmere hvis man holdt sig til max 4 steder, men hvis kjolen ikke er der er man vel nødt til at fortsætte?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved selvfølgeligt ikke om du er til brugt? Men er du, så er der en her som minder om den du efterspørger.

http://www.dba.dk/maggie-sottero-brud/id-73675008/

Og denne:

http://www.trendsales.dk/search?q=maggie+sottero;f=IsSellListing=1;s=CreateDate=d;v=gallery

Ellers vil Luxux fører Maggie Sottero senere på sæsonen. Se og scrol ned på siden:

http://www.luxux.dk/produkter/brudekjoler

Ps: Fandt lige denne side:

http://www.trendsales.dk/search?q=designer+brudekjole;f=IsSellListing=1;s=CreateDate=d;v=gallery

Kramz fra Lone

Redigeret af lone2103
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne vildt godt tænke mig nogle blomster i håret ligesom på hårinspiration billede to, billedet er fundet i annoncen for hårpynten på etsy.com.

Jeg er også ret forelsker i et langt blondeslør, men jeg synes også det kommer meget an på kjolen. Hvis ikke det passer med blonder, skal det nok være et helt enkelt langt slør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved selvfølgeligt ikke om du er til brugt? Men er du, så er der en her som minder om den du efterspørger.

http://www.dba.dk/ma...ud/id-73675008/

Og denne:

http://www.trendsale...ate=d;v=gallery

Ellers vil Luxux fører Maggie Sottero senere på sæsonen. Se og scrol ned på siden:

http://www.luxux.dk/...ter/brudekjoler

Kramz fra Lone

Tak for svar. Jeg synes måske den første kjole er lidt for pyntet til min smag, men brugt gør ikke noget! Faktisk hellere det end ny, da jeg er for nærig til at smide 10.000. kr. efter en kjole til kun en dag. Jeg har en bekendt der kan sy hvis jeg nogensinde for fundet ud af hvad det er jeg gerne vil have, og eller kunne jeg godt finde på at bestille en kinakjole.

Fedt at der kommer en butik i jylland med Maggie Sottero, så kan jeg jo prøve et par kjoler der :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan klart anbefale dig et smut forbi Panayotis i Vejle. Der endte jeg med at købe min. (Bestil evt tid hos Camilla, hun er super fantastisk)

Og også Humlum Kjoler, der var jeg oppe for at starte ud, og prøvede 14 kjoler der, og man må tage billeder.

De har også mange forskellige stilarter.

Go jagt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er lidt af hvad jeg ellers har prøvet:

post-48514-0-46345400-1310500713.jpg

post-48514-0-09676800-1310500735.jpg

post-48514-0-01349600-1310500758.jpg

post-48514-0-22308800-1310500791.jpg

post-48514-0-01993600-1310500846.jpg

post-48514-0-08831800-1310500886.jpg

Alle disse kjoler er fra Mette DK i Holstebro. Beklager kvaliteten, de er taget med en mobil, og kvaliteten blev forringet da min veninde mailede billederne videre til mig.

PPPIIIFFFFFTTTTTT!!!!!! Hold nu helt op hvor er du flot...!! Jeg syntes helt klart billede nr. 2 Den kan jeg slet ikke stå for. Du ligner en milion.

Jeg prøvede 4 kjoler, og da jeg fik den anden på, vidste jeg at det skulle være den. Et halvt år før brylluppet... og er stadigvæk ikke i tvivl. Så når du har fundet KJOLEN! kan du mærke det i maven :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er noget rigtig i at man kan blive kjoleforvirret men som du siger, du har endnu ikke fundet KJOLEN så skal du fortsætte..

Det tror jeg du har ret i, jeg er nødt til at være mere sikker på stilen, og finde ud af hvad det virkelig er jeg drømmer om.

PPPIIIFFFFFTTTTTT!!!!!! Hold nu helt op hvor er du flot...!! Jeg syntes helt klart billede nr. 2 Den kan jeg slet ikke stå for. Du ligner en milion.

Jeg prøvede 4 kjoler, og da jeg fik den anden på, vidste jeg at det skulle være den. Et halvt år før brylluppet... og er stadigvæk ikke i tvivl. Så når du har fundet KJOLEN! kan du mærke det i maven :c166:

Tak for de søde ord 00000858.gif. Jeg må kæmpe mig lidt videre. Satans. Flere ture i smukke smukke kjoler loveshower.gifpokey.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NU har jeg været i gang igen. Denne gang hos Miss-Lena, hvor jeg var på besøg for at hente min dansekjole. I samme omgang måtte jeg altså lige prøve den fantastiske rosekjole som hun lige har fået hjem, og som mit hjerte higer efter. Se billederne i min tråd lige her.

Hvad synes i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg jo set dig og du siger det selv - romantisk med kant. Kunne godt forestille mig maggie kjolen kunne opfylde de krav - synes i hvert fald blomsterne opfylder det. Kan også lide 2. Kjole i første indlæg. Du kunne godt tilføje den lidt spunk da den er enkel :)

Men med din krop kan du jo vælge det meste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes kjolen fra MissLena - mest fordi den er SÅ anderledes i forhold til de andre du har prøvet, nogle af de andre du har prøvet har man set på andre men ikke den fra Lena.. MEN det kræver så du er meget obs på dit tilbehør da du ikke kan gå crazy med det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taak for alle jeres søde kommentarer.

Jeg må da også indrømme at rosekjolen har sat sig fast i mine tanker. Lige nu venter jeg på at Lena får endnu en rosekjole hjem (jeps loveshower.gif). Denne er med en helt enkelt satincorsagetop ligesom den der er på min dansekjole. Så må jeg se hvilken jeg bedst kan lide af de to.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taak for alle jeres søde kommentarer.

Jeg må da også indrømme at rosekjolen har sat sig fast i mine tanker. Lige nu venter jeg på at Lena får endnu en rosekjole hjem (jeps loveshower.gif). Denne er med en helt enkelt satincorsagetop ligesom den der er på min dansekjole. Så må jeg se hvilken jeg bedst kan lide af de to.

Uhhh.. Hvor spændende! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer