piaadamsen

Enhver bruds mareridt!! :(

27 posts in this topic

Hej skønne piger.

Ja, så skete det jeg frygtede. Lucca Bride ringede i fredags og sagde at de var bange for at min kjole ikke når at komme hjem i tide! Jeg er simpelthen helt knust. Det var min drømmekjole! Indtil videre står den til levering i starten af august (jeg skal giftes d. 20/8), men de har udskudt leveringsdatoen tre gange, så hvis de gør det én gang mere, når den ikke at komme hjem.

Jeg aftalte med dem at jeg måtte op og finde en back-up kjole i tilfælde af at min kjole ikke kommer hjem. Det skal jeg så idag. Men fandme om ikke de lige har ringet for at aflyse pga sygdom? Der er altså en måned og 6 dage til mit bryllup! Jeg sagde til hende, at jeg altså har taget fri fra arbejde for at prøve kjole og bestemt ikke er interesseret i at udskyde det mere, da jeg synes vi er lige lovlig tæt på brylluppet til at udskyde at finde en kjole!

Hvad gør jeg nu? Jeg er simpelthen så stresset. Jeg tænker at jeg tager derop, prøver en masse kjoler. Og hvis jeg ikke finder én, vil jeg tage ind i Lilly for at se om jeg kan finde noget der.. Hold op hvor er det bare frustrerende at det skal være så stressende. Jeg bestilte min kjole i marts!

Er der tilfældigvis nogen der har en Lucca Benedicte model i str. 46 til salg et sted derude?

Mvh. Pia

0

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg kan da gi' dig en masse af dem her

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

Sikke et mareridt du befinder dig i nu. Det er da også for dårligt, at de bliver ved med at udskyde leveringsdatoen :angry:

Hvis jeg var dig, ville jeg finde en back-up kjole et helt andet sted, for hvordan kan du vide dig sikker på, at denne vil blive leveret i tide....?

Held og lykke med det :17:

0

Det har jeg også tænkt på... Men er Lilly ikke nærmest den eneste butik hvor man er sikker på at kunne få kjolen nærmest med det samme? Overvejer at tage derind og kigge hvis jeg ingenting finder. Så må jeg jo reservere den hvis jeg kan. I hvert fald indtil jeg ved om jeg får den anden.

Ork hvor er det altså bare træls - det er bare slet ikke det jeg har brug for lige nu!

Tak for kram..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Godt at de har "reserverne" på lager. Men husk at lytte til din mavefornemmelse, så du ikke står med en back-up kjole, som du ikke er helt tilfreds med. Jeg håber, at du finder den helt rigtige back-up

0

Annonce ♥

Ja, det er virkelig noget l.o.r.t.....

Jeg håber kjolen når at komme hjem i tide. Det er selvfølgelig den bedste løsning, men for en sikkerheds skyld ville det nok være bedst hvis du fandt en reservekjole. Men hvad med økonomien? Hvis kjolen ikke kommer hjem til tiden, bliver du så holdt skadesfri? Altså, får du alle pengene igen?

Held og lykke med det hele :loveshower:

0

Hvor er det bare synd for dig, håber du når at få din kjole hjem.. Eller finder en som du bliver lige så glad for.

Jeg kender en anden som havde købt sin kjole der. De havde så bestilt den forkerte kjole hjem til hende. Kan ikke helt huske om det var den rigtige hun nåede at få hjem, men mener faktisk at hun måtte finde en anden.. Men den var så også bare helt perfekt til hende! - hun fik så et slør som kompentation.

- Men har ellers kun hørt gode ting om Lucca, så mon ikke i finder en god løsning :)

0

Ja, det er virkelig noget l.o.r.t.....

Jeg håber kjolen når at komme hjem i tide. Det er selvfølgelig den bedste løsning, men for en sikkerheds skyld ville det nok være bedst hvis du fandt en reservekjole. Men hvad med økonomien? Hvis kjolen ikke kommer hjem til tiden, bliver du så holdt skadesfri? Altså, får du alle pengene igen?

Held og lykke med det hele :loveshower:

Altså - hun sagde at jeg jo selvfølgelig også bare kunne få mine penge tilbage, så jeg går da stærkt ud fra at jeg får pengene tilbage hvis jeg ikke får kjolen. Andet kan vel næsten ikke være rigtigt? Må hellere tjekke idag, dog.

0

Annonce ♥

Hvor er det bare synd for dig, håber du når at få din kjole hjem.. Eller finder en som du bliver lige så glad for.

Jeg kender en anden som havde købt sin kjole der. De havde så bestilt den forkerte kjole hjem til hende. Kan ikke helt huske om det var den rigtige hun nåede at få hjem, men mener faktisk at hun måtte finde en anden.. Men den var så også bare helt perfekt til hende! - hun fik så et slør som kompentation.

- Men har ellers kun hørt gode ting om Lucca, så mon ikke i finder en god løsning :)

Tak for det.

Uh, det lyder da heller ikke helt godt... Men ja, jeg har nemlig også kun hørt gode ting, så det er bare rigtig ærgeligt!

0

Hvis jeg var dig ville jeg også se at få prøvet flere kjoler og nok i nogle andre butikker :rolleyes:

Jaaah.. Men det er ikke særlig realistisk 1 måned før brylluppet!

Jeg fandt en kjole deroppe, som lignede den jeg havde købt. Så det var ganske okay. Og de var rigtig søde deroppe.

0

Annonce ♥

hvordan ser din kjole ud? for hvis du kan lide min kjole, så kan du have den som backup, hvis du ikke finder nogen i butikken, som du kan lide, det er en indsyning af en str 48.

0

Øv hvor er det trist for dig..

Jeg havde forlangt at få mine penge tilbage, og så var jeg gået i Lilly.

Jeg har værer i lilly og se de har en masse smukke kjoler, så hvis min ikke var kommet hjem som aftalt - så havde jeg helt klart købt min i lilly.

- Håber at alt går i orden for dig, og at det lykkedes dig at få en fantastisk kjole til din store dag..

0

Jubiiiiiiii!!!!!!!

Lucca har lige haft ringet - brudekjolen kommer hjem senest d. 10 august (altså 10 dage før brylluppet!!). Skal op og have den rettet til d. 12, og så skulle det hele være på plads. Jeg er SÅ lykkelig. Jeg får MIN kjole! Nu skal det bare holde.

Jeg tager simpelthen ikke telefonen hvis de ringer igen! :D

Jubii!

0