Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Marryme

Ny..

19 posts in this topic

Hej alle!

Er ny her i forum.. Kæresten har friet og vi skal giftes næste år :loveshower: Jeg er helt på bar bund - med ALT! Er lidt af en bryllupsdummi :oops: Vi har ikke sat en dato endnu, men regner med det bliver i maj!

Vi er enige om at omkostningerne skal holdes på et minimum og at det skal være en lille hyggelig fest..

Glæder mig til at følge forum og få masser af ideer og inspiration! :loveshower:

0

Annonce ♥

Hej og velkommen til:-)

Jeg er også selv ret ny i dette forum, men man bliver hurtigt grebet af det, og får masser af inspiration og ideer fra de andre.

Glæder mig til at høre mere om dit bryllup, og tillykke selvfølgelig!

Knus Mille

0

STORT TILLYKKE MED FRIERIET :loveboard::denmarkflag: :denmarkflag:

Velkommen til :thumbsupsmileyanim: det er godt du er kommet her ind når i ikke har planlagt noget endnu, så kan du få en masse dejlig inspiration og ideer :cheerleader3:

Men skynd jer at få sat en dato så i kan få bokket feststedet, hvis i skal have et sådan sted :rolleyes:

0

Velkommen til :balloons:

STORT TILLYKKE MED FRIERIET :cheerleader3::denmarkflag:

Vil sige som MunkVerner: Find en dato hurtigst muligt så i kan få booket de nødvendige ting: Kirke, feststed, musik, fotograf, altså de store ting man jo skal være sikker på er fri den dag man skal bruge det :rolleyes:

0

Annonce ♥

Mange tak!

Regner med vi sætter os ned i weekenden og tager en snak om dato og diverse!

Uha man kan bruge MEGET tid herinde... Har allerede besluttet mig for at temaet skal være rød!

Jeg vil gerne have en hvid kjole med noget rødt på.. Hvis det kan lade sige gøre - budgettet bliver ikke så stort.. Overvejer at finde noget på nettet, men ved ikke om jeg tør...

0

Velkommen og tillykke med frieriet. :loveshower:

Ja, som de andre skriver så bliver man hurtig afhængig af forummet.

Jeg ved ikke hvor I bor men jeg kan anbefale **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com hvis du vil have en unik og ikke alt for dyr brudekjole. Hun bor i Odense og har kjolerne i privaten. Tror måske det er derfor hun ikke er så dyr da der ikke er lokaleomkostninger. Udover at have nogle fantastisk smukke brudekjoler har hun også en masse gode idéer til brudebuketter, ringe, mad og alt muligt andet omkring brylluppet. Hun er helt klart et besøg værd hvis I ikke bor meget langt fra Odense.

0

Velkommen og tillykke med frieriet. :loveshower:

Ja, som de andre skriver så bliver man hurtig afhængig af forummet.

Jeg ved ikke hvor I bor men jeg kan anbefale **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com hvis du vil have en unik og ikke alt for dyr brudekjole. Hun bor i Odense og har kjolerne i privaten. Tror måske det er derfor hun ikke er så dyr da der ikke er lokaleomkostninger. Udover at have nogle fantastisk smukke brudekjoler har hun også en masse gode idéer til brudebuketter, ringe, mad og alt muligt andet omkring brylluppet. Hun er helt klart et besøg værd hvis I ikke bor meget langt fra Odense.

Vi bor desværre i Nordjylland... Har dog været inde og se en af de andre tråde mht kjoler fra Kina og er lidt hooked på det.. Ved bare ikke om jeg tør...

0

Velkommen til :balloons: Og god fornøjelse med bryllupsplanlægningen!

Hvis du er interesseret i en Kina kjole vil jeg anbefale dig at hive fat i Miss-Lena. Hun har en god portion erfaring inden for den slags. :wink:

0

Annonce ♥

:balloons: Velkommen til :balloons:

Hvis du ikke allerede er det, så bliver du snart afhængig af dette vanedannende (men fantastiske) forum

0

Velkommen til ... Måske kan du finde inspiration i min tråd - vores bryllup var billigt i hvert fald

0

Velkommen til et fantastisk inspirerende forum :balloons:

0

0

Annonce ♥

Også et velkommen til herfra :bestwishes:

0

Tak tak allesammen :loveboard:

Miss-Lena: Wow har lige skimmet din tråd.. Du har godt nok fået meget for pengene!!

Vores budget er dog noget mindre... Tror vi er omkring de 15.000 - så der er ikke meget at klatte væk...

Hvor bestilte du kjolerne?

0

Glæd dig, det er helt fantastisk at planlægge bryllup, og specielt når man er med i dette skønne forum :loveflag:

0

Velkommen til og mange gange tillykke med frieriet :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hey STORT tilykke med det kommende bryllup.

og selv ret ny her inde, men er allerede afhængig af forumet, så forbered dig på det og ikke mindst en masse fed inspirationthumbsupsmileyanim.gif

glæder mig til at følge dig

0

Hej:)

Ja det her forum er værre end Facebook - man bliver fuldstændig afhængig:)

Jeg er også fra Nordjylland - der ligger noget der hedder ABC-kjoler i Suldrup ved Støvring - der er ikke så dyre og har faktisk også kjoler med farvede blonder. De kører en fastpris og så kan man selv vælge blonder, farver med mere..

0

Hej:)

Ja det her forum er værre end Facebook - man bliver fuldstændig afhængig:)

Second that one! haha.

Men teløk og velkommen til!! cheerleader3.gif

Først og fremmest..... du kan finde MASSER af inspiration herinde. Jeg var også på bar bund, men gi den max 1 uge, så er du blevet en zilla, som alle andre, haha. Jeg troede ALDRIG jeg ville blive hysterisk, men det tager lige præcis 1 time på det her forum og så finder man ud af alle de ting, man slet slet ikke kan undvære lol.

Men vil sige, som ovenstående: se at få booket lokale, hvis I vil have det i maj - for der er sikkert næsten allerede proppet med konfirmationer etc. Og så lige sidste ting ..... at det skal holdes billigt ..... jamen ved du hvad - jeg havde et budget, der hed omkring 30.000 til at starte med excl. kjole, da min mor vil betale den. Jeg kan så oplyse, at vi er oppe næsten det dobbelte nu, dog hvor min far betaler de 15.000 ...... men just saying lol: det går meget meget stærkt det her, haha..... og specielt, hvis man pludselig bliver lidt zilla agtig og meget meget afhængig af forummet her - for som jeg skrev ovenstående: NØJ, der kommer mange ting hen ad vejen, man SLET IKKE kan leve foruden ;) lol. Så se at få lagt et budget, når I bestiller festlokale og se, hvad der er tilbage at gøre godt med. Men tag en kigger på nogen af de huskelister, der ligger rundt omkring på nettet - du kan jo cutte ned i den, som du ønsker .... men der er bare rigtig mange ting, man slet ikke selv tager højde for og som liiiige mangler og det render SÅ hurtigt op, hehe.

0