Sign in to follow this  
Followers 0
Guest supercarla

Øøøv regn!

10 posts in this topic

Ja som overskriften siger, bliver det regn den 23:-( vores plan var billeder udendørs men det kan vi ikke nu( billeder inden kirke) hvor indendørs i Vejle ville i have taget dem?

0

Annonce ♥

Aj mand - tag da lige en slapper..... man skal self altid ha en backup plan..... men der er 1 uge til og det er kun en prognose....det er jo slet ik sikkert, at det blir regnvejr lige netop i jeres område i den time, der skal tages billeder.....

0

Det øsede ned hele vores bryllupsdag. Og det betød ingen ting overhovedet. Vi holdt reception udendøres med masser af parasoller og paraplyer. Det regnede ikke så meget da vi skulle have taget billeder, men lige meget hvad så kunne vi sagtens få taget billeder udenfor. Vores fotograf var meget glad for vejret, for ham havde det værste været hvis det havde været sol fra en skyfri himmel. Så rolig nu. Og som en anden skriver det kan nå at ændre sig rigtig mange gange indtil på næste lørdag. :)

0

Min kommende mand er fotograf, og han ææææælsker regn når han skal tage billeder. Han har et lille fif med en sort paraply foret med sølvpapir og en lampe spændt fast indvendig i toppen af paraplyen. Det giver et helt overnaturligt lys på brudeparret på den fede måde, og ser fantastisk ud! Fif hermed givet videre... :)

0

Annonce ♥

Tjek vores billeder i min beretning Supercarla.

Det regnede da vi fik taget billeder.

Nede ved bølgen var det vare lidt regn men en masse blæst. gav dog nogle fede billeder med sort himmel og vind i kjolen.

Så tog vi op i skoven der ligger ved skyttehusgade. Her regnede det en del, men træernes blade tager faktisk det meste af regnen så det var super.

og ellers var i nede under højbanen. Bag ved Fakta tæt ved sygehuset. her er der total læ da man står under højbanen ;-)

Ellers har jeg tit tænkt på at det kunne være fedt at få taget nogle billeder ude ved skyttehuset. Her kunne i jo gå ind i scenen når det regner meget. Og det må desuden være nogle fede billeder man kan tage på scenen ;-)

Håber det hjælper dig lidt og du har mere ro på ;-)

0

Vejrudsigten er blevet bedre. Nu har de fjernet regnvejret :cheerleader3:

Jeg holder selv skarpt øje, da jeg også skal giftes dén dag :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg vil sige det sådan at det er godt meterologerne ikke er erstatningspligtige for fejlforudsigelser. Så var de godt nok blevet fattige. Man kan slet ikke regne med vejrudsigterne i dagens Danmark og regn er et vidt begreb.

1

Ja ØV ØV..... I morges sagde prognosen tørvejr (i mit område i hvert fald), men nu er den ændret til 14 mm regn. Nå men, er der ikke noget med, at det bringer lykke, hvis det regner på bruden....???

0

Annonce ♥

Nu siger den tørvejr i København :cheerleader3:

0

husk på, når det regner på bruden, bliver det et rigt ægteskab, siger ordsproget :D . håber det kan få humøret lidt op.

Men anskaf jer nogle flotte farverige paraplyer og få taget billeder med dem. Se evt. banjoettens beretning.

Og med regn er der altid en super flot himmel, hvis vi skal se på det positive ved en regnfuld bryllupsdag

0