Helle M

Gæstebog med billeder af brudeparret

17 posts in this topic

Jeg har brugt meget tid på, at kigge de forskellige ideer til gæstebøger igennem herinde. Men vores egen fotobog fra vores ferie i egypten gav mig ideen.

Så jeg gik på www.myphotobook.dk

Valgte en lille størrelse bog 21X21 cm

Valgte de billeder af os sammen. Et på hver side.

Ideen er så, at vores gæster kan vælge hvad billede de har lyst til, at skrive ud for.

(bagefter har jeg også tænkt på, at man kunne lave den med billeder af alle gæsterne, så kan de skrive ud for deres eget billede.)

Husk at købe en overhead tus, så er i sikker på at teksten ikke gratter.

Personligt syntes jeg det er en god ide, at bruge en fotobog, da det gør den mere personlig og hyggeligere at kigge igennem efterfølgende.

Her er det færdige resultat

post-48824-0-29755100-1310910084.jpg

post-48824-0-15879500-1310910105.jpg

post-48824-0-77202100-1310910126.jpg

Edited by Helle M
1

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores gæster får at vide, at de kun må skrive på højre side af bogen, for så vil vi senere sætte billeder, taget til brylluppet, ind af dem.

Vi starter bogen med et billede af os selv - et af de første billeder taget af os som kærester, og vi slutter bogen af med et bryllupsbillede :)

0

Rigtig flot gæstebog du har fået lavet dig der ..

Her er en anden mulighed for at lave en personlig gæstebog ..

Jeg har lavet den i Bilkas fotoservice ..

Hvor er den bare fin... hvad for en str har du valgt? Vil det så sige de skriver på fotopapir eller...??

0

Annonce ♥

Min ide er at lave et sort album for der er lavet plads til et billede (ikke indsæt men med en omridse) og hvor gæsterne så kan tage et billede og derefter skrive en hilsen med enten en sølv eller guld pen (har ikke bestemt mig endnu)

0

Jeg lavede denne til min datters navngivning. Det er godt nok ikke bryllup, men idéen kan vel bruges alligevel?

Jeg tog et gammelt scrap-album, som jeg for længe siden havde fundet i Netto til 50,- lagde papir udenom og lavede siderne med billeder og navn. De små firkanter gæsterne har skrevet på, lavede jeg og lagde ved siden af albummet, og dem har jeg så sat i bagefter. Man kunne sagtens gøre det samme med et bryllupsalbum, enten med sjove billeder af brudeparret (jeg tog en hel masse med mit digitalkamera og printede ud på fotopapir) eller med plads til flotte bryllupsbilleder som kan sættes ind senere.

post-54549-0-36477200-1326447625.jpg

Edited by dotlea
0

Hej Jeanette nu har jeg været ved at kigge på den gæstebog, og jeg kan altså ikke helt finde ud af det. Vi vil gerne have en sådanne bog som du har fået lavet da vores farver er sort, lime og hvid.

Kan du evt. sende et link eller noget, eller kan man gå ind og genbestille dit produkt bare med vores navne?

Du kan evt. svare mig på christinna@mail-online.dk hvis du ser mit spørgsmål, det håber jeg du gør.

Mange store bedende knus christinna

0

Annonce ♥

Hvor er den bare fin... hvad for en str har du valgt? Vil det så sige de skriver på fotopapir eller...??

Jeg valgte en Stor, hardcover panorama.

Ja, gæsterne skriver på "fotopapir", men vores gæster brugte bare en almindelig kuglepen uden problemer :)

hey

Hvad gav i for bogen fra bilka?

mvh.jeanette

Jeg gav 349 for den så vidt jeg husker :)

0

Altså en vild god ide og et dejligt minde..

Mon jeg kan nå at få sådan en til næste lørdag???

0

Hej Jeanette nu har jeg været ved at kigge på den gæstebog, og jeg kan altså ikke helt finde ud af det. Vi vil gerne have en sådanne bog som du har fået lavet da vores farver er sort, lime og hvid.

Kan du evt. sende et link eller noget, eller kan man gå ind og genbestille dit produkt bare med vores navne?

Du kan evt. svare mig på christinna@mail-online.dk hvis du ser mit spørgsmål, det håber jeg du gør.

PLEASE :) Må jeg også? juliewennike@hotmail.com? TIDSNØD skal giftes på lørdag...

0

PLEASE :) Må jeg også? juliewennike@hotmail.com? TIDSNØD skal giftes på lørdag...

Sagen er den, at man selv skal lave gæstebogen i fotoservicen. Det er ikke en skabelon, som bare ligger derinde, som man kan bestille.

Jeg har selv designet vores gæstebog fra bunden, så desværre er der ikke noget link jeg kan sende dig.

Jeg beklager.

Jeg håber du finder en løsning :)

0

Annonce ♥