Lenebj

lægeskretær

14 indlæg i dette emne

Hejsa piger,:cheerleader3:

Jeg er p.t. arbejdsløs og er ved at blive vanvittig af at gå hjemme.. wacko.gif

Så snakkede jeg lidt med en coach ( min moster) og hun sagde brug dine kompetancer, - hvad med at læse til lægesekretær?? Havde ikke overvejet muligheden og nu føles det som det helt rigtige valg for mig.:loveshower:

Jeg er uddannet som SOSUassisten (2004), men kan ikke vende tilbage til mit arbejde i nuværende form, efter min søn fik modermærkekræft sidste år. Knægten har det godt nu, men jeg gik i stykker inden i og kan simpelthen ikke vende tilbage og passe patienter..Det var ikke nogen rar oplevelse at stå på den anden side af sengen. jeg belv raskmeldt efter angst og stress i marts og har søgt arbejde lige siden...ja, og uden held, desværre. shooter.gif

Nu er det så sådan, at jeg nok skal have en HG på et eller andet niveau. Jeg har studentereksamen fra 1998, men kan den bruges nu??

Elevstillingerne bliver opslået i Junuar med start i september, så jeg er lidt "bagud" i forhold til tidsplanen for i år, men det finder jeg ud af.

Nu er det sådan, at jeg faktisk ikke kan finde rede i, om man skal have en elevplads, inden man bliver optaget på HG-studiet!?

Kan jeg evt få en elevplads hos en privat læge eller hvordan ligger landet??

Jeg vil bare gerne igang nu.:loveboard:

Er der nogen af jer piger herinde, der kan oplyse mig lidt?

knus fra Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Sikke en historie. Flot du har mod på at skifte spor og kæmpe videre.

Så du bor i Langeskov og vil anbefale dig at kontakte studievalg Fyn som ligger i Albanigade i Odense. De er rigtig gode at vende tingene med og kan vejlede om alt med praktikpladser og studie.

Håber det var til lidt hjælp.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan da forsøge at svare ud fra det jeg ved. Jeg starter selv per. 1. september som lægesekretærelev ved Hospitalsenheden Vest. :)

Når man har en gym.udd. er det muligt at tage et ret kort forløb på handelsskolen der hedder HGS. Mener det er omkring 10 uger, og man har kun fag som erhvervsøkonomi, salg og service og IT - så vidt jeg husker. :)

Om dit gymm.udd. er forældet i forhold til at komme på HGS ved jeg dog intet om.

Ellers er der på mange handelsskoler der udbyder HGV (voksen) eller HGT (turbo). Det er sådan set det samme - skolerne kalder det bare noget forskelligt. Forløbet varer 1 år (i modsætning til en alm. HG, som tager 2 år), og typisk kræver det at man er fyldt 18 år, har anden uddannels eller erhvervserfaring osv. Jeg har selv taget en HGT. :)

Du skal IKKE have en elevplads for at blive optaget på HG.

Elevstillingerne er primært ved sygehusene, men der skulle også findes enkelte praksis-stillinger - jeg har dog aldrig set en.

Som elev ved et sygehus kommer man rundt på forskellige afdelinger under læretiden. Hvor mange afdelinger er forskellige fra sted til sted. Hvis man er heldig kan man få en af sine perioder i praksis, men chancerne for det er ret små, da det er de færreste der tager elever.

Jeg håber det kunne afklare lidt. :) Spørg endelig løs hvis der er mere, så skal jeg forsøge at svare så godt som jeg kan. :) Ellers ved jeg at Malouski netop er blevet færdiguddannet lægesekretær, så hun kan sikkert bidrage mig noget også. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aj, tusind tak for jeres svar.

Problemet ligger dog i, at jeg pt. er arbejdsløs, og jeg skal til at flytte til omegnen af sjælland, så det betyder at jeg skal finde en sjællandsk handelskole, der vil optage mig.

Jeg skal have fat i jobcentret her på Fyn for at komme videre, tror jeg, og så kontakter jeg også lige en af skolene, når nu sommerferien er slut, så jeg kan komme videre :cheerleader3:

Jeg har bare så meget mod på dette, så jeg SKAL og MÅ bare videre hurtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, ChariteK, vidste ikke at du skulle starte som lægesekretærelev nu her - det skal jeg også.. :thumbsupsmileyanim:

Kan da lige komme med min historie også, er nemlig kommet lidt sjovt ind i systemet..

Havde alm. gym-uddannelse og så en erhvervssproglig bachelor fra universitetet da jeg her midt i januar fandt ud af, at der var noget der hed lægesekretær da jeg faldt over stillingsopslaget da de søgte elever ti i år.. Jobbeskrivelsen passede bare SÅ perfekt til min personlighed og hvad jeg gerne vil arbejde med, så jeg søgte i Vejle, Kolding, Odense og Fredericia (bor selv i Fredericia). Jeg hørte ikke noget fra nogen af stederne efter ansøgningsfrist, så jeg ringede til Fredericia og Vejle for at høre hvorfor jeg var blevet valgt fra. Hende i Vejle tog simpelthen min ansøgning frem igen og læste den, og ringede så tilbage til mig og sagde det var fordi jeg var overkvalificeret med min uni-uddannelse.. Måtte så forklare hende at den ikke var baggrunden for at jeg havde søgt, det var simpelthen fordi jobbet passede så godt på mine ønsker - så hun kaldte mig ind til samtale EKSTRA!! Så vi kom 22 til samtale om 7 elevpladser.

Var til samtale en onsdag, og tirsdagen efter ringede hun og tilbød mig elevplads.. :cheerleader3:

Da jeg ikke havde en HG, krævede de bare at jeg læste og bestod erhvervsøkonomi - så det læste jeg bare hjemme og tog prøven på min lokale Handelsskole.

Ikke for at ødelægge din drøm, men at komme ind som lægesekretærelev er virkelig at komme igennem et meget lille nåleøje. Jeg har mødt flere som jeg søgt elevstillinger i 2-6 år nu, men som stadig ikke er blevet tilbudt plads. Det handler utrolig meget om personlighed og kemi ved jobsamtalen, hvis man kommer så langt. Men jeg vil da bare sige GO FOR IT! Tag HG'en har inden de søger igen til næste år, undersøg så meget du kan om uddanselsen gennem Studievalg og også ved evt. at kontakte en uddannelsesleder på et nærliggende sygehus.

Du er også meget velkommen til at kontakte mig hvis der er mere du vil vide.. Nu er vi nogle stykker til at svare på de spørgsmål der måtte opstå..

Og held og lykke med det.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kimse&Pixie - hvor er det sjovt! :thumbsupsmileyanim: Og sikke da en historie! Jeg håber vi bliver glade for det begge to! :thumbsupsmileyanim:

Og jeg vil give dig fuldstændig ret i, at det er åndssvagt svært at få en plads. Jeg føler mig virkelig heldig, men selvfølgelig også skide god. :wink:

Jeg søgte først ved Viborg-Skive sygehus, hvor jeg først kom til stavetest, og senere blev udvalgt til at komme til gruppesamtale. De bruger ikke alm. samtaler - kun gruppe. Virkelig fed oplevelse, men der fik jeg så ikke en plads. De havde omkring 300 ansøgere. Vi var ca. 60 der blev kaldt til staveprøve og omkring 30 gik videre til gruppesamtaler. Jeg mener der var 7 pladser.

Jeg søgte så også Hospitalsenheden Vest, som dækker over Holstebro og Herning sygehuse, og her var der omkring 250 ansøgere. Hvor mange der kom til samtale aner jeg ikke, men det foregik som helt alm. jobsamtaler, hvor vi så samtidig var til staveprøve. Der er blevet ansat fem nye elever på Herning og fem på Holstebro - hvor af jeg er den ene. :cheerleader3:

Da jeg startede på HG troede jeg, at jeg ville i butik, men da jeg så begyndte at søge elevpladser blev jeg næsten ikke kaldt til nogen samtaler ved butik - stortset kun kontor. Bl.a. Retten i Viborg, Vestre Landsret, Retten i Holstebro (som jeg faktisk ikke engang havde søgt, men blev headhuntet til efter anbefaling fra Viborg. Haha. Nu blærer jeg mig vist bare :fløjt: ), Holstebro Kommune og Morsø Kommune (som også tilbød mig en plads). Så jeg er klart overbevist om at kontor er der jeg egner mig bedst. Jeg glæder mig SÅ meget til at komme i gang! :)

Uhh.. Det blev næsten en hel roman. :wink: Jeg glæder mig bare så meget!! :thumbsupsmileyanim:

Og Gitte - hvor er det spændende! Krydser fingre for du får en god elevplads! GP Hvordan kan det værer du ikke vil være frisør (eller husker jeg forkert?) mere?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kimse&Pixie - hvor er det sjovt! :thumbsupsmileyanim: Og sikke da en historie! Jeg håber vi bliver glade for det begge to! :thumbsupsmileyanim:

Og jeg vil give dig fuldstændig ret i, at det er åndssvagt svært at få en plads. Jeg føler mig virkelig heldig, men selvfølgelig også skide god. :wink:

Jeg søgte først ved Viborg-Skive sygehus, hvor jeg først kom til stavetest, og senere blev udvalgt til at komme til gruppesamtale. De bruger ikke alm. samtaler - kun gruppe. Virkelig fed oplevelse, men der fik jeg så ikke en plads. De havde omkring 300 ansøgere. Vi var ca. 60 der blev kaldt til staveprøve og omkring 30 gik videre til gruppesamtaler. Jeg mener der var 7 pladser.

Jeg søgte så også Hospitalsenheden Vest, som dækker over Holstebro og Herning sygehuse, og her var der omkring 250 ansøgere. Hvor mange der kom til samtale aner jeg ikke, men det foregik som helt alm. jobsamtaler, hvor vi så samtidig var til staveprøve. Der er blevet ansat fem nye elever på Herning og fem på Holstebro - hvor af jeg er den ene. :cheerleader3:

Da jeg startede på HG troede jeg, at jeg ville i butik, men da jeg så begyndte at søge elevpladser blev jeg næsten ikke kaldt til nogen samtaler ved butik - stortset kun kontor. Bl.a. Retten i Viborg, Vestre Landsret, Retten i Holstebro (som jeg faktisk ikke engang havde søgt, men blev headhuntet til efter anbefaling fra Viborg. Haha. Nu blærer jeg mig vist bare :fløjt: ), Holstebro Kommune og Morsø Kommune (som også tilbød mig en plads). Så jeg er klart overbevist om at kontor er der jeg egner mig bedst. Jeg glæder mig SÅ meget til at komme i gang! :)

Uhh.. Det blev næsten en hel roman. :wink: Jeg glæder mig bare så meget!! :thumbsupsmileyanim:

Og Gitte - hvor er det spændende! Krydser fingre for du får en god elevplads! GP Hvordan kan det værer du ikke vil være frisør (eller husker jeg forkert?) mere?

Jamen det var egentlig også en lidt svær beslutning at stoppe som frisør. Men vi vil også gerne have børn og frisørarbejdstider passer slet ikke sammen med børn. desuden er jeg meget imod at skulle arbejde som frisør når jeg engang blir gravid. for man står med så mange kemikalier og rigtigt mange tests viser desværre at det kan påvirke barnet.

Og sidst men ikke mindst er jeg begyndt at døje med smerter i armen når jeg har haft en lang travl dag.

Så en masse små ting der gør at jeg stopper. Hvis jeg ikke kan få en elevplads når jeg er færdig på HG tror jeg at jeg arbejder som frisør mens jeg søger ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kimse&Pixie - hvor er det sjovt! :thumbsupsmileyanim: Og sikke da en historie! Jeg håber vi bliver glade for det begge to! :thumbsupsmileyanim:

Og jeg vil give dig fuldstændig ret i, at det er åndssvagt svært at få en plads. Jeg føler mig virkelig heldig, men selvfølgelig også skide god. :wink:

Jeg søgte først ved Viborg-Skive sygehus, hvor jeg først kom til stavetest, og senere blev udvalgt til at komme til gruppesamtale. De bruger ikke alm. samtaler - kun gruppe. Virkelig fed oplevelse, men der fik jeg så ikke en plads. De havde omkring 300 ansøgere. Vi var ca. 60 der blev kaldt til staveprøve og omkring 30 gik videre til gruppesamtaler. Jeg mener der var 7 pladser.

Jeg søgte så også Hospitalsenheden Vest, som dækker over Holstebro og Herning sygehuse, og her var der omkring 250 ansøgere. Hvor mange der kom til samtale aner jeg ikke, men det foregik som helt alm. jobsamtaler, hvor vi så samtidig var til staveprøve. Der er blevet ansat fem nye elever på Herning og fem på Holstebro - hvor af jeg er den ene. :cheerleader3:

Da jeg startede på HG troede jeg, at jeg ville i butik, men da jeg så begyndte at søge elevpladser blev jeg næsten ikke kaldt til nogen samtaler ved butik - stortset kun kontor. Bl.a. Retten i Viborg, Vestre Landsret, Retten i Holstebro (som jeg faktisk ikke engang havde søgt, men blev headhuntet til efter anbefaling fra Viborg. Haha. Nu blærer jeg mig vist bare :fløjt: ), Holstebro Kommune og Morsø Kommune (som også tilbød mig en plads). Så jeg er klart overbevist om at kontor er der jeg egner mig bedst. Jeg glæder mig SÅ meget til at komme i gang! :)

Uhh.. Det blev næsten en hel roman. :wink: Jeg glæder mig bare så meget!! :thumbsupsmileyanim:

Og Gitte - hvor er det spændende! Krydser fingre for du får en god elevplads! GP Hvordan kan det værer du ikke vil være frisør (eller husker jeg forkert?) mere?

Jamen det var egentlig også en lidt svær beslutning at stoppe som frisør. Men vi vil også gerne have børn og frisørarbejdstider passer slet ikke sammen med børn. desuden er jeg meget imod at skulle arbejde som frisør når jeg engang blir gravid. for man står med så mange kemikalier og rigtigt mange tests viser desværre at det kan påvirke barnet.

Og sidst men ikke mindst er jeg begyndt at døje med smerter i armen når jeg har haft en lang travl dag.

Så en masse små ting der gør at jeg stopper. Hvis jeg ikke kan få en elevplads når jeg er færdig på HG tror jeg at jeg arbejder som frisør mens jeg søger ;-)

Det lyder som nogle rigtig fornuftige overvejelser du har gjort dig! :) Du er ikke den første frisør jeg har oplevet skifte retning pga. børn. :)

Noget af det der også fik mig til at hælde mere mod kontor end butik, var også klart arbejdstiderne. Herhjemme er babysnakken nemlig på sit højeste nogen sinde. :wink: Og det er vist kun stigende. hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige med på at dele min lægesekretærhistorie fra vores minihoneymoon :)

Jeg er færdig som lægesekretær d. 31. august i år. Deler lige min historie om forløbet, da det er lidt utraditionelt i forhold til de fleste.

Jeg har studentereksamen fra 1996 + en professionsbachelor i ernæring og sundhed fra 2007. Derudover et 4 siders CV.

Denne bachelor, jeg har taget, er ganske svær at få arbejde med, hvilket jeg ikke tog højde for i min igangværen med den - jeg syntes bare, det var så interessant. Men efter to år i en produktionsvirksomhed, hvor jeg egentlig følte, jeg blev dummere for hver dag og ikke brugte mine kompetencer, som jeg ønskede, så jeg to valg: Finde andet job med min uddannelse - hvilket egentlig ikke var en mulighed med de jobomstændigheder, der var en realitet - eller at starte forfra på noget helt nyt, hvor jeg var sikret job, og som stadig havde en del med sundhed at gøre.

Lægesekretær!

Jeg har ingen handelsskole bag mig og var ganske økonomisk trængt, og at skulle ned på SU for at tage en HGS ville være en udfordring.

Jeg skrev til handelsskolen (Roskilde i mit tilfælde) om hvordan og hvorledes - om jeg kunne få noget merit mht. min forrige uddannelse. Efter gennemsyn af alle mine papirer og CV gav de mig valget: HGS eller at komme ind i alt tre dage og tage nogle IKV-tests. Dvs. jeg fik simpelthen uden undervisning muligheden for at tage nogle eksamensopgaver på skolen, og de ville så vurdere, om jeg var kvalificeret.

Jeg valgte naturligvis det sidste og bestod uden problemer.

Jeg spammede derefter alle hospitaler med ansøgninger og blev ansat på Glostrup Hospital.

And the rest is history :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kimse&Pixie - hvor er det sjovt! :thumbsupsmileyanim: Og sikke da en historie! Jeg håber vi bliver glade for det begge to! :thumbsupsmileyanim:

Og jeg vil give dig fuldstændig ret i, at det er åndssvagt svært at få en plads. Jeg føler mig virkelig heldig, men selvfølgelig også skide god. :wink:

Jeg søgte først ved Viborg-Skive sygehus, hvor jeg først kom til stavetest, og senere blev udvalgt til at komme til gruppesamtale. De bruger ikke alm. samtaler - kun gruppe. Virkelig fed oplevelse, men der fik jeg så ikke en plads. De havde omkring 300 ansøgere. Vi var ca. 60 der blev kaldt til staveprøve og omkring 30 gik videre til gruppesamtaler. Jeg mener der var 7 pladser.

Jeg søgte så også Hospitalsenheden Vest, som dækker over Holstebro og Herning sygehuse, og her var der omkring 250 ansøgere. Hvor mange der kom til samtale aner jeg ikke, men det foregik som helt alm. jobsamtaler, hvor vi så samtidig var til staveprøve. Der er blevet ansat fem nye elever på Herning og fem på Holstebro - hvor af jeg er den ene. :cheerleader3:

Da jeg startede på HG troede jeg, at jeg ville i butik, men da jeg så begyndte at søge elevpladser blev jeg næsten ikke kaldt til nogen samtaler ved butik - stortset kun kontor. Bl.a. Retten i Viborg, Vestre Landsret, Retten i Holstebro (som jeg faktisk ikke engang havde søgt, men blev headhuntet til efter anbefaling fra Viborg. Haha. Nu blærer jeg mig vist bare :fløjt: ), Holstebro Kommune og Morsø Kommune (som også tilbød mig en plads). Så jeg er klart overbevist om at kontor er der jeg egner mig bedst. Jeg glæder mig SÅ meget til at komme i gang! :)

Uhh.. Det blev næsten en hel roman. :wink: Jeg glæder mig bare så meget!! :thumbsupsmileyanim:

Og Gitte - hvor er det spændende! Krydser fingre for du får en god elevplads! GP Hvordan kan det værer du ikke vil være frisør (eller husker jeg forkert?) mere?

Jamen det var egentlig også en lidt svær beslutning at stoppe som frisør. Men vi vil også gerne have børn og frisørarbejdstider passer slet ikke sammen med børn. desuden er jeg meget imod at skulle arbejde som frisør når jeg engang blir gravid. for man står med så mange kemikalier og rigtigt mange tests viser desværre at det kan påvirke barnet.

Og sidst men ikke mindst er jeg begyndt at døje med smerter i armen når jeg har haft en lang travl dag.

Så en masse små ting der gør at jeg stopper. Hvis jeg ikke kan få en elevplads når jeg er færdig på HG tror jeg at jeg arbejder som frisør mens jeg søger ;-)

Det lyder som nogle rigtig fornuftige overvejelser du har gjort dig! :) Du er ikke den første frisør jeg har oplevet skifte retning pga. børn. :)

Noget af det der også fik mig til at hælde mere mod kontor end butik, var også klart arbejdstiderne. Herhjemme er babysnakken nemlig på sit højeste nogen sinde. :wink: Og det er vist kun stigende. hehe

Ih hvor hyggeligt med babysnakken. Vi må snart få løsrevet os herinde fra og hoppe over på babyklar ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige med på at dele min lægesekretærhistorie fra vores minihoneymoon :)

Jeg er færdig som lægesekretær d. 31. august i år. Deler lige min historie om forløbet, da det er lidt utraditionelt i forhold til de fleste.

Jeg har studentereksamen fra 1996 + en professionsbachelor i ernæring og sundhed fra 2007. Derudover et 4 siders CV.

Denne bachelor, jeg har taget, er ganske svær at få arbejde med, hvilket jeg ikke tog højde for i min igangværen med den - jeg syntes bare, det var så interessant. Men efter to år i en produktionsvirksomhed, hvor jeg egentlig følte, jeg blev dummere for hver dag og ikke brugte mine kompetencer, som jeg ønskede, så jeg to valg: Finde andet job med min uddannelse - hvilket egentlig ikke var en mulighed med de jobomstændigheder, der var en realitet - eller at starte forfra på noget helt nyt, hvor jeg var sikret job, og som stadig havde en del med sundhed at gøre.

Lægesekretær!

Jeg har ingen handelsskole bag mig og var ganske økonomisk trængt, og at skulle ned på SU for at tage en HGS ville være en udfordring.

Jeg skrev til handelsskolen (Roskilde i mit tilfælde) om hvordan og hvorledes - om jeg kunne få noget merit mht. min forrige uddannelse. Efter gennemsyn af alle mine papirer og CV gav de mig valget: HGS eller at komme ind i alt tre dage og tage nogle IKV-tests. Dvs. jeg fik simpelthen uden undervisning muligheden for at tage nogle eksamensopgaver på skolen, og de ville så vurdere, om jeg var kvalificeret.

Jeg valgte naturligvis det sidste og bestod uden problemer.

Jeg spammede derefter alle hospitaler med ansøgninger og blev ansat på Glostrup Hospital.

And the rest is history :)

Ih en dejlig fortælling. Har du været glad for arbejdet som lægesekretær ? og hvordan er jobmulighederne når man er uddannet ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kimse&Pixie - hvor er det sjovt! :thumbsupsmileyanim: Og sikke da en historie! Jeg håber vi bliver glade for det begge to! :thumbsupsmileyanim:

Og jeg vil give dig fuldstændig ret i, at det er åndssvagt svært at få en plads. Jeg føler mig virkelig heldig, men selvfølgelig også skide god. :wink:

Jeg søgte først ved Viborg-Skive sygehus, hvor jeg først kom til stavetest, og senere blev udvalgt til at komme til gruppesamtale. De bruger ikke alm. samtaler - kun gruppe. Virkelig fed oplevelse, men der fik jeg så ikke en plads. De havde omkring 300 ansøgere. Vi var ca. 60 der blev kaldt til staveprøve og omkring 30 gik videre til gruppesamtaler. Jeg mener der var 7 pladser.

Jeg søgte så også Hospitalsenheden Vest, som dækker over Holstebro og Herning sygehuse, og her var der omkring 250 ansøgere. Hvor mange der kom til samtale aner jeg ikke, men det foregik som helt alm. jobsamtaler, hvor vi så samtidig var til staveprøve. Der er blevet ansat fem nye elever på Herning og fem på Holstebro - hvor af jeg er den ene. :cheerleader3:

Da jeg startede på HG troede jeg, at jeg ville i butik, men da jeg så begyndte at søge elevpladser blev jeg næsten ikke kaldt til nogen samtaler ved butik - stortset kun kontor. Bl.a. Retten i Viborg, Vestre Landsret, Retten i Holstebro (som jeg faktisk ikke engang havde søgt, men blev headhuntet til efter anbefaling fra Viborg. Haha. Nu blærer jeg mig vist bare :fløjt: ), Holstebro Kommune og Morsø Kommune (som også tilbød mig en plads). Så jeg er klart overbevist om at kontor er der jeg egner mig bedst. Jeg glæder mig SÅ meget til at komme i gang! :)

Uhh.. Det blev næsten en hel roman. :wink: Jeg glæder mig bare så meget!! :thumbsupsmileyanim:

Og Gitte - hvor er det spændende! Krydser fingre for du får en god elevplads! GP Hvordan kan det værer du ikke vil være frisør (eller husker jeg forkert?) mere?

Jamen det var egentlig også en lidt svær beslutning at stoppe som frisør. Men vi vil også gerne have børn og frisørarbejdstider passer slet ikke sammen med børn. desuden er jeg meget imod at skulle arbejde som frisør når jeg engang blir gravid. for man står med så mange kemikalier og rigtigt mange tests viser desværre at det kan påvirke barnet.

Og sidst men ikke mindst er jeg begyndt at døje med smerter i armen når jeg har haft en lang travl dag.

Så en masse små ting der gør at jeg stopper. Hvis jeg ikke kan få en elevplads når jeg er færdig på HG tror jeg at jeg arbejder som frisør mens jeg søger ;-)

Det lyder som nogle rigtig fornuftige overvejelser du har gjort dig! :) Du er ikke den første frisør jeg har oplevet skifte retning pga. børn. :)

Noget af det der også fik mig til at hælde mere mod kontor end butik, var også klart arbejdstiderne. Herhjemme er babysnakken nemlig på sit højeste nogen sinde. :wink: Og det er vist kun stigende. hehe

Ih hvor hyggeligt med babysnakken. Vi må snart få løsrevet os herinde fra og hoppe over på babyklar ;-)

Hihi. Jeg er der faktisk allerede :b Men jeg kigger mest og kommenterer på lidt ligegyldige ting. Jeg kan ikke heeelt være med i babysnakken endnu. Vi ved stadig ikke hvornår vi helt præcis smider p-pillerne. Vi skal lige have nogle ting med job og uddannelse afklaret, nu når Allan ikke er ved forsvaret længere.

Men der er hyggeligt! Come join me!! :) mangler klart nogle fra bryllupsklar 2011 årgangen. Hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer