Guest mni87

Solist i Esbjerg området søges

9 posts in this topic

Hej alle :loveshower:

Jeg kunne vildt godt tænke mig, at få en solist til at komme og synge Ave Maria i kirken. Men jeg synes ikke at jeg kan finde nogen i Esbjerg området. Hvis nogen kender nogen, som kender nogen, som kender nogen, må I meget gerne være behjælpelige :)

0

Annonce ♥

Jeg tror lige jeg lytter med her :thumbsupsmileyanim:

0

Hej - jeg kender pt ingen sangere i Esbjerg - men hvad med at henvende jer til Den ny Opera, som jo er lokal. De må have kontakt til et hav af sangere, der sikkert gerne vil synge. Alternativt konservatoriet...

0

Tak, det var da et godt forslag. Det havde jeg overhovedet ikke overvejet. :) Hvad mon sådan noget kan koste?

0

Annonce ♥

Min veninde går på Esbjerg musikkons., klassisk sang. Hun sang ave maria til mit bryllup for 3 uger siden, da jeg kom ind i kirken. Send en PM, hvis det har interesse :)

0

Jeg ville kontakte konservatoriet i Esbjerg. Mon ikke der er en på SU der gerne vil tjene en skilling?

0

Lullebear, hej er ny her, ved ikke lige hvad PM er, men kunne godt tænke mig lidt info om din veninde:-) Mangler en sanger i kirken

0

Lullebear, hej er ny her, ved ikke lige hvad PM er, men kunne godt tænke mig lidt info om din veninde:-) Mangler en sanger i kirken

PM er personlig mail, den komme frem hvis du klikker på brevet oppe i højer side, ved siden af din bruger navn :)

Edited by Andrup pigen :))
0

Annonce ♥

Bare lige en tanke, er Ave Maria ikke en katolsk sang? Det er da i hvert fald oftest der man høre den.. Tænker at det er jo ikke sikkert præsten vil tillade den bliver sunget.. Jeg ville i hvert fald lige tjekke det med præsten først... Min kærestes ene bror fra Lanzarote ( som er katolik) har udtrykt han gerne ville komme og synge for os, hvis vi betaler rejsen for ham ( skal lige nævnes de kun har mødt hinanden en enkel uge her tidligere på året, og ikke kan snakke samme sprog , plus det er dyrt for dem at komme herop. Så er altså ikke fordi han er fedtet eller noget :lol: ) Vi har desværre bare ikke råd, ellers havde vi fået den spanske familie herop.

0