Riamusen

Hjælp til loftpynt..

6 indlæg i dette emne

Hej piger :biggrin:

Ja, så er det også blevet min tur til at planlægge bryllup :cheerleader3:

Location er på plads og der er meget højt til loftet, så tænker at vi gerne vil pynte loftet lidt ala det på billedet. MEN vi har ingen ide om, hvad vi skal bruge.. Tænkte lidt silke/satinbånd, men de fåes højt i 10 cm. bredte og det bliver nok for fesent.. Har så tænkt på lagener, som vi kan klippe i stykker, men det bliver nok ikke så elegant.. Har I en ide til, hvad vi kan bruge, så det ser pænt ud????

Knus Maria- Kommende brud i 2012 :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg skal giftes den 3. sept.. nu fik jeg ikke lige set hvornår du skal giftes men jeg har købt en masse bannere som vi sælger bagefter..

Det billede der er tilføjet herinde, det er nøjagtig der hvor vi skal holde vores fest..

jeg har købt brune og hvide bannere og der er mange :) vi vil bruge dem skiftevis ligesom vist på billedet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg skal giftes den 3. sept.. nu fik jeg ikke lige set hvornår du skal giftes men jeg har købt en masse bannere som vi sælger bagefter..

Det billede der er tilføjet herinde, det er nøjagtig der hvor vi skal holde vores fest..

jeg har købt brune og hvide bannere og der er mange :) vi vil bruge dem skiftevis ligesom vist på billedet..

Hvor har I købt dem henne??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer