Helle M

hoptimist topfigur

85 indlæg i dette emne

Vi har ikke fået den topfigur vi havde bestilt......MEN, så kom jeg på iden med hoptimisterne.

Vi har givet herren charise rød butterfly på, det skal H2B nemlig have på. Tophat skal han ikke, men den gør lidt ekstra.

Pigen har fået slør på, så er hun klar.

Hatten, har jeg købt færdig i en hobby forretning til 5 kr.

Butterflyen, har jeg selv bukket af et lille stykke silke bånd og noget dobbelt klæbende tape.

Sløret har jeg jo bare klippet i den længe og form jeg ønskede.

"Diademet" er også fra hobby forretningen, det er noget til at sætte omkring en perle, jeg har mast den flad så passede til hendes hoved og sat det fast med dobbelt klæbende tape.

Håber i synes om dem :-)

post-48824-0-18053400-1311432609.jpg

post-48824-0-22408100-1311432632.jpg

10

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uuuhhh hvor er de bare fine. :thumbsupsmileyanim:

Havde faktisk tænkt at der ikke skulle være nogen topfigur på vores kage....meeeeen de to hoptimister er da bare rigtig søde, så måske jeg lige nupper idéen. Og så er det jo fantastisk at de kan bruges igen bagefter!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er bare SÅ fin en ide - min kæreste er helt med på den! :loveshower: Vi havde faktisk tænkt os at give dem som gæstegaver - meeeeen det bliver alt for dyrt - så det her er et super godt alternativ til at få hoptimisterne med til fest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor det altså bare en super god ide, og det er vel ikke meget dyre at købe dem end en rigtig topfigur??

De er da også meget søde at ha fremme bagefter, kender ikke så mage der har en alm, topfigur fremme ret længe ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er de så på selve dagen på kagen...vi fik så mange sjove kommentar.

De står flot hjemme fremme på reolen.

Er helt vild med hoptimisterne!! :)

Ville lige høre om i selv har lavet kagen, eller om den er kommet udefra? Tænker nemlig på sådan et stativ der, om du ved noget om. om man kan leje det evt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er de så på selve dagen på kagen...vi fik så mange sjove kommentar.

De står flot hjemme fremme på reolen.

Er helt vild med hoptimisterne!! :)

Ville lige høre om i selv har lavet kagen, eller om den er kommet udefra? Tænker nemlig på sådan et stativ der, om du ved noget om. om man kan leje det evt?

Du kan leje det ved Den søde Butik i Middelfart eller ´Den lille butik i Vejle eller ved Vejle service udlejning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer