Jeanp

Tanker omkring min lille brudesvend

13 indlæg i dette emne

Hejsa :biggrin:

Nu er der efterhånden ikke længe til vores bryllup, og mange af de beslutninger som er blevet udskudt lidt, lader sig ikke længere udskyde. Derfor vil jeg høre, om der er nogle af jer med børn, som har undladt eller har planer om at undlade at tage børnene med op af kirkegulvet?

Sagen er den, at vi har den mest vidunderlige, glade og kærlige 2 årige dreng, og han skal uden tvivl være vores lille brudesvend. Men han er også en generet og følsom dreng, og jeg er sikker på at det er en for overvældende situation at skulle gå op af kirkegulvet til højt musik og 60-70 mennesker som kigger på ham, og derfor har vi taget beslutningen om, at han skal sidde hos bedsteforældrene. Nu er jeg lidt nysgerrig om der er andre som har gjort sig samme tanker? Når jeg kigger trådene igennem herinde virker det til at selv de mindste har klaret turen i stiv arm, og jeg skal ikke lægge skjul på at det ville være fantastisk om han kunne følges med min voksne brudepige.

Men nu er beslutningen taget i ren respekt for den person og det væsen han er, og at tvinge ham op af kirkegulvet vil blot være for mine egne egoistiske grunde. Vi har dog stadig planer om, at han skal i et fint lille habit sæt med matchende vest og plastron som sin far :fløjt:

Hvad siger I? Er der andre som har gjort sig samme tanker, eller har det bare fungeret lige efter bogen, for der er jo også forskel på børn?! Jeg er bare så forundret over, at der ikke er andre der har taget dette tema op, eller måske er jeg bare blind :blush:

Glæder mig til at læse om jeres erfaringer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han ikke stå sammen med far og vente på dig? Det synes jeg at jeg har set flere drengebørn gøre.

Vores to piger gik op sammen med mig. Men de er også 6 og 9 år. Dog er de også meget generte så jeg var forberedt på at de måske skulle holdes i hånd.

Jeg synes det er flot at I tænker på ham og respekterer hans væsen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores piger på 4 og 2 ville gerne gå med - jeg frygtede dog også de ville få lampefeber. Planen var dog så bare, at jeg ville gå med dem i hånden i det tilfælde, eller at få en til lige St hente dem... Altså klare problemet hvis det opstod.

De sad ved de andre gæster på 1. Række

Du kan jo bare tage junior på armen hvis det går helt galt :)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to børn på 3 og 7 år, planen er de skal gå op sammen med mig, men drengen på 7 kan godt finde på at sige at det vil han ikke, selv vi har snakket meget om hvad der skal ske. Hvis ikke han vil når vi når der til bliver han bare listet ind til farmor og farfar og så tager jeg den lille i hånden, hende bliver der ikke nogen problemer i at få til at gå med, men de er også meget forskellige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har 3 brudepiger, hvor den yngste lige er blevet 3 år. Hun er meget genert. Hende og en af de andre piger tager vi med op i kirken en dag før bryllupet og viser hende kirken. Prøver at stille op og gå turen op af gulvet.

Så er det ikke så nyt for hende den dag.

Bliver hun for generet på dagen sidder hun bare sammen med hendes forældre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores 3 børn (dengang 3, 5 og 6 år) skulle også gå op af kirkegulvet. Den mindste fortrød dog i allersidste øjeblik da vi skulle til at gå, og mormor måtte hente hende i våbenhuset bagefter :griner:-

Det var bare så typisk hende hi hi, så det lod vi os ikke forstyrre af. De store tog bare turen alene :loveboard:

670_0710K_035.jpg

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores 3 børn (dengang 3, 5 og 6 år) skulle også gå op af kirkegulvet. Den mindste fortrød dog i allersidste øjeblik da vi skulle til at gå, og mormor måtte hente hende i våbenhuset bagefter :griner:-

Det var bare så typisk hende hi hi, så det lod vi os ikke forstyrre af. De store tog bare turen alene :loveboard:

670_0710K_035.jpg

Hvor er dine børn bare fine og søde. Er det ikke tungespids, der stikker ud af munden på din store pige?! Haha, hvor er det en sød detalje, koncentrationen er virkelig stor kan man se :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er dine børn bare fine og søde. Er det ikke tungespids, der stikker ud af munden på din store pige?! Haha, hvor er det en sød detalje, koncentrationen er virkelig stor kan man se :super:

Jo det er en tungespids :biggrin: Det er ikke hver dag man får lov at være ringbærer, så der skal koncentration til :wink:

post-38254-0-44906900-1311676434.jpg

Redigeret af EB81
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej.

jeg skal giftes om en måned og skal have min søn på 2½ som brudesvend. efter som vi ikke ved om han vil, eller stikker af osv. har jeg fået min bror's datter på 18 til at være min brudepige. så kan hun holde styr på den lille og evt bære/trøste ham hvis han bliver genert eller ked af det. hende kender han jo.

ellers synes jeg det er en sød ide det med at stå sammen med farmand.

hilsen lille83.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej.

jeg skal giftes om en måned og skal have min søn på 2½ som brudesvend. efter som vi ikke ved om han vil, eller stikker af osv. har jeg fået min bror's datter på 18 til at være min brudepige. så kan hun holde styr på den lille og evt bære/trøste ham hvis han bliver genert eller ked af det. hende kender han jo.

ellers synes jeg det er en sød ide det med at stå sammen med farmand.

hilsen lille83.

Det lyder også som en god idé :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan se, at vi skal giftes samme dag, held og lykke med det hele :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer