sally24

Sex på bryllupsnatten

22 indlæg i dette emne

Vi kom til at snakke om i dag om man egentlig ikke efter sådan en bryllupsfest er godt træt, og derfor ikke har sex.

Og hvem andre end jer tøser som er blevet gift kan jeg spørge.

Så havde I sex på bryllupsnatten eller var i for trætte?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget forskelligt.

Jeg tror det vigtigste er at man ikke sætter forventningerne op til det eller gør det til en pligt.

Vi høre til gruppen der hyggede :a1093: Og så sov vi MEGET tungt bagefter hehe.

Det var dog ikke noget vi havde planlagt eller snakket om. Men man er jo bare så fyldt med kærlighed til hinanden når man kommer hjem :a1221: og så er det skønt med alenetid efter en hel dag i centrum

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tilhører så gruppen, som ikke lige havde overskud til det, hverken fysisk eller mentalt.

Ingen tvivl om at man er meget fyldt med kærlighed til hinanden netop på denne dag, men vi havde så bare rigtig meget brug for at tale om alt hvad der var sket - så det brugte vi tiden på efter vi var kommet i seng. Selvom vi var rigtig trætte, så var det bare rart at få snakket om alle oplevelserne - og vi havde jo ikke rigtig haft tid før...!

Men som Gittepit, så tror jeg helt sikkert det er vigtigt, at man ikke har sat næsen op efter at man skal - eller at man gør det af pligt.

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror helt klart ikke det bliver til noget for vores vedkommende... Hvis jeg da kender min H2B godt nok (og det burde jeg vel efter snart 8år) Når vi ellers har været til en større fest og der er kommet bare et par øl inden for vesten, så sover han lige så trygt og sødt som et lille barn ;) Men må da indrømme... jeg har da ikke kunnet lade være med at gøre mig nogle forberedelser -just in case - hvad angår lingeri... Så håber det kommer i brug... om ikke før, så morgenen efter :P Kunne da være hyggeligt... og lækkert <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener faktisk der gik et par dage. Jeg var hjemme omkring kl 3 måske 4 og manden var hjemme 7.30 og så ellers oprydning søndag hvor vi også var smadrede om aftenen. Mandag var han på arbejde til midnat så det var vist først tirsdag eller onsdag aften ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde sex på bryllupsnatten :a1093: Men vi holdt jo heller ikke den store fest.

Vi tog på rådhuset sammen med vores forældre og børn, som vi så inviterede til frokost på en kro. Senere tog min mand og jeg på hotel, hvor vi gjorde os klar til at tage ud at spise kun os to. Så vi havde også en meget stille og rolig dag. Til næste år holder vi kirkebryllup med den helt store fest, og hvis jeg kender mig selv ret, så er jeg efter sådan en dag alt for træt til bare at tænke på :a1093:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tog en tur i kanen på bryllupsnatten :a1093:

Ja vi var totalt trætte og forelskede, men det var ligesom den ultimative måde at komme helt tæt på hinanden som enden på en fantastisk dag.

Vi havde snakket om det før brylluppet og jeg regnede faktisk ikke med at jeg ville have energi til det - manden derimod ville meget gerne have det presset ind i programmet hehe. Vi aftalte at han ikke skulle blive skuffet hvis jeg var for træt og at jeg ikke skulle føle mig presset til noget - men det var en helt naturlig slutning på dagen for os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op jeg må sige det er forskelligt hvad folk har orket på bryllupsnatten, eller haft energi til må jeg hellere sige.

Men man tager det vel også mere som det kommer. Hey man kan vel altid få sex nu man har en mand hi hi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os var der amoriner i luften og hyggede os rigtigt, da vi ellers var faerdige med at pille alle haarnaale ud og havde faaet et lille brusebad :bed:

Vi havde ikke talt om det, men jeg havde da laekkert brudelingeri paa og blondechemise til at sove i. Vores skoenne fest sluttede ved halv-et-tiden og vi var da smaaberusede, men det virkede bare helt rigtigt for os. Ellers ville det nok vaere blevet til lidt morgensex, hvis jeg kender os ret :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ventede til dagen efter! Vi var først på hotellet kl. 5 og efter en kamp med hårnåle og kjole var det blevet meget tidligt på morgenen og vi skulle nå at spise morgenmad inden kl. 11 og tjekke ud senest kl. 12.. Vi var lidt fulde og jeg total dehydreret efter så mange timers dans, at jeg havde det halvdårligt! Jeg måtte da også lige besøge toilettet ved en 7-tiden, fordi min mave var temmelig utilfreds - men så havde jeg det fint igen..

Men så blev det :a1093: søndag og mandag og tirsdagen efter, indtil nu :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ventede til dagen efter! Vi var først på hotellet kl. 5 og efter en kamp med hårnåle og kjole var det blevet meget tidligt på morgenen og vi skulle nå at spise morgenmad inden kl. 11 og tjekke ud senest kl. 12.. Vi var lidt fulde og jeg total dehydreret efter så mange timers dans, at jeg havde det halvdårligt! Jeg måtte da også lige besøge toilettet ved en 7-tiden, fordi min mave var temmelig utilfreds - men så havde jeg det fint igen..

Men så blev det :a1093: søndag og mandag og tirsdagen efter, indtil nu :a1221:

Kunne ikke lade være med at grine-smile..Det er bare så dejligt at være gift og mærke, hvordan forelskelsen får renæssance igen :loveshower: Tillykke til dig og til alle andre

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg skal først "på den" til næste år, men jeg er 100% sikker på, at det ender med sex på bryllupsnatten ..... H2B nævner det sådan ca. en gang om ugen, at han skal ha sex der ..... så tror det er lige meget hvor trætte vi end er, så kommer der gang i a1093.gif, haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg skal først "på den" til næste år, men jeg er 100% sikker på, at det ender med sex på bryllupsnatten ..... H2B nævner det sådan ca. en gang om ugen, at han skal ha sex der ..... så tror det er lige meget hvor trætte vi end er, så kommer der gang i a1093.gif, haha

Hehe, tror også det er en af de punkter min H2B ikke vil gå på kompromis med (o;

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ville ha hygget, men det endte desværre med at kæresten...øhhh nu mand ja man ska altså lige vænne sig til at sige mand i stedet for når man i 9 år har sagt kæresten, faldt i dyb søvn :(

Vores venner havde rigtig pyntet vores hus med diverse ting og sager og sat gavebånd på vores kommode hvor akvariet står på samt på vores vitrineskab

og meget meget mere...men da vi har 2 legesyge katte turde jeg ik andet end at få det væk, ville ik risikeret smadret glas/vand og fisk oveni ris, balloner og cornflakes som lå på gulvtæppet...vores venner havde så froset vores knive og sakse ned, så måtte bruge en dåseåbner for at skære båndet væk...

efter at ha fjernet gavebåndet fra akvariet og vitrineskabet skulle jeg jo så lige ha alle hårnåle ud af håret og brudekjolen af...da jeg så kom op til min kære husbond var han langt væk i drømmeland så ingen Sex her på bryllupsnatten desværre...men hyggede onsdag nat i stedet...mine forældre havde sølvbryllup om tirsdagen så sov hjemme ved dem søndag, man og tirsd...

Men her på lørdag ska vi på hotel med wellnes, spa, sauna mv. og en overnatning så der ska nok blive tid til masser af :a1093::heart::bed: :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ville ha hygget, men det endte desværre med at kæresten...øhhh nu mand ja man ska altså lige vænne sig til at sige mand i stedet for når man i 9 år har sagt kæresten, faldt i dyb søvn :(

Vores venner havde rigtig pyntet vores hus med diverse ting og sager og sat gavebånd på vores kommode hvor akvariet står på samt på vores vitrineskab

og meget meget mere...men da vi har 2 legesyge katte turde jeg ik andet end at få det væk, ville ik risikeret smadret glas/vand og fisk oveni ris, balloner og cornflakes som lå på gulvtæppet...vores venner havde så froset vores knive og sakse ned, så måtte bruge en dåseåbner for at skære båndet væk...

efter at ha fjernet gavebåndet fra akvariet og vitrineskabet skulle jeg jo så lige ha alle hårnåle ud af håret og brudekjolen af...da jeg så kom op til min kære husbond var han langt væk i drømmeland så ingen Sex her på bryllupsnatten desværre...men hyggede onsdag nat i stedet...mine forældre havde sølvbryllup om tirsdagen så sov hjemme ved dem søndag, man og tirsd...

Men her på lørdag ska vi på hotel med wellnes, spa, sauna mv. og en overnatning så der ska nok blive tid til masser af :a1093::heart::bed: :D

Hold da op, det var da også en ordentig omgang, de venner havde haft gang i. :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha sikke noget, kan lige forestille mig to glade katte og fisk og ris overalt.

Jeg regner ikke med noget når det bliver den 10. Jeg elsker min kommende mand og er da helt klar :a1221: men ved også at vi begge to ønsker at have en fantastisk fest og gå linen helt ud, så må vi se om der bliver icing on the cake også :heart:

Vi når det jo nok :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke der var nogen chance for at min mand ville springe den del over :) Og vi startede med at tage et langt karbad sammen og spise jordbær med chokolade og champagne (fra hotellet) så der var ligesom lagt op til noget.

Og jo, vi var da trætte, men hellere lige blive oppe den ekstra tid og sove længere dagen efter. Må dog indrømme at mit hoved samtidig med kørte rundt med bryllupstanker, de kunne bare ikke forsvinde :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer