sommerfugl83

Min vej til at blive Fru Laursen :O)

178 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uuuuuuh sikke en oplevelse :hug: Men ja det kan godt være han synes du har pylret nok om ham....men han burde nok tjekkes....bare lige for at I kan sige "det var "bare" stress".....det er alt andet lige bedre at vide hvad det er så man kan gøre noget ved det... Pøj pøj - krydser alt hvad jeg har for at det ikke sker igen...OG at i snart får rigtig vand i vandhanen :)

Redigeret af Irene Frederiksen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

H2B er ude og skal ordne hemmeligheder her til aften. I mens har jeg benyttet tiden alene hjemme til at få bestilt den collage jeg vil give ham i morgengave. Har sendt alle tre billeder ind, som jeg viste tidligere i tråden (se dem her). Jeg har bestilt lærred i størrelse 50x70 cm, få datoen skrevet samt My Rock og så skal farven blå indgå. Det bliver heeelt vildt spændende at se det endelige resultat. Håber VIRKELIG han bliver glad for det.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uha sikke en forskrækkelse I begge to (du!) fik jer dér :bearhug: Håber han har det bedre i dag :hug:

Ihh hvor spændende med morgengaven. Jeg glæder mig helt vildt til at se hvordan den kommer til at se ud.. (for håber da vi får et lille sneak-peak?)

Jeg er sikker på han bliver HELT vildt glad for en så personlig og kreativ gave :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha sikke en forskrækkelse I begge to (du!) fik jer dér :bearhug: Håber han har det bedre i dag :hug:

Ihh hvor spændende med morgengaven. Jeg glæder mig helt vildt til at se hvordan den kommer til at se ud.. (for håber da vi får et lille sneak-peak?)

Jeg er sikker på han bliver HELT vildt glad for en så personlig og kreativ gave :thumbsupsmileyanim:

Ja - det var sgu ikke sjovt for at sige det mildt. Men han havde dog gjort som jeg havde sagt og fortalt sin afd. leder samt kollega om hændelsen, så de vidste det (og evt. lige holde et xtra øje på ham). Men der har heldigvis ingenting været i dag. Pyha. Og så joker manden fandeme med at næste gang det sker, er oppe ved altret! NØRD! Den slags joker man ikke med pokey.gif

Men håber sørme du har ret! Og i skal selvfølgelig nok få et sneak-peak, når jeg modtaget det biggrin.gif Det bliver altså bare så spændende!!!!

Uuuuuh spændende - hvor lang tid går der før du får det hjem så? :cheerleader3:

De skriver der går 1-3 uger. Men man skal jo godkende deres kunst først. Så det er lidt svært præcist at sige. Får collagen sendt hjem til mine forældre, for ved sgu ikke lige hvor jeg skal gemme det herhjemme blink.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BRUDEVALSEN

Så er det i dag, at vi skal ud og prøve at danse brudevals for første gang. Det er vores rigtig gode vennepar, der skal lære os det. Han er selv prof. danser og har alle mulige gode ideer til hvordan det kan blive en lille smule utraditionelt. Sidst vi snakkede med ham om det foreslog han noget med at vi startede med Jive og gled herefter over i vals. Tænker lidt om han mon er klar over hvilket projekt han er gået ind til. Hverken H2B eller jeg har voldsomt meget rytme i kroppen. Men vi er ved godt mod og det skal nok blive skægt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BRUDEVALSEN

Så er det i dag, at vi skal ud og prøve at danse brudevals for første gang. Det er vores rigtig gode vennepar, der skal lære os det. Han er selv prof. danser og har alle mulige gode ideer til hvordan det kan blive en lille smule utraditionelt. Sidst vi snakkede med ham om det foreslog han noget med at vi startede med Jive og gled herefter over i vals. Tænker lidt om han mon er klar over hvilket projekt han er gået ind til. Hverken H2B eller jeg har voldsomt meget rytme i kroppen. Men vi er ved godt mod og det skal nok blive skægt :cheerleader3:

Det var da smart at få undervisning af ham :) Det lyder festligt med jive først, men er du sikker på, at du kan spjætte med benene i din brudekjole? Nu ved jeg ikke lige, om du har en dansekjole, men jeg tror ikke, jeg ville turde med alt det stof om benene :D :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en god morgengave du har fundet på! Det bliver da så spændende at se hvordan det ender med at se ud....og så skal du give den om 24 dage :cheerleader3:

Brudevals - gisp! Det har vi glemt :tunge: Fed ide at lave den lidt anderledes, og skønt at have en ven der kan hjælpe og instruere (læs: sådan en ven gad jeg godt have + en frisør veninde mangler jeg altså også :fløjt: ).

God dans :bunny_4: (mon den kanin danser alternativ brudevals...?)

De bedste hilsner

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv... kan se den ikke rigtig vil oploade det udkast jeg har fået.... må prøve igen senere..... der er ellers blevet meget fint. Der er kun et par enkelte rettelser......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror det er lykkedes at oploade et eksempel på første udkast af collagen, som H2B får i morgengave.

:thumbsupsmileyanim: Det var sgu ikke så nemt!

Den i ser her er som sagt kun et udkast. Selv synes jeg at datoen står for utydeligt, så den har jeg bedt om bliver mere tydelig. Men som I kan se, endte det med at jeg brugte alle tre billeder.

SLETTET (er bekymret for at H2B får kigget mig over skulderen og opdager den)

Er meget åben for kritik - både god og mindre god, da jeg gerne vil have den så perfekt som muligt.

Håber VIRKELIG H2B bliver glad for den!!!!!! :huh:

Redigeret af sommerfugl83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er blevet rigtig fint med den beige blandet med blå og rigtig godt med alle tre billeder. Skulle også lede længe efter datoen, så den kan helt sikkert blive tydligere.

Synes måske det billede med tatoveringen er meget lille. synes gerne det må fylde hele højden evt lidt svagere og i baggrunden

Men super smukt er det! God idé du har fået! Det bliuver han helt sikkert rigtig glad for!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er blevet rigtig fint med den beige blandet med blå og rigtig godt med alle tre billeder. Skulle også lede længe efter datoen, så den kan helt sikkert blive tydligere.

Synes måske det billede med tatoveringen er meget lille. synes gerne det må fylde hele højden evt lidt svagere og i baggrunden

Men super smukt er det! God idé du har fået! Det bliuver han helt sikkert rigtig glad for!!

Har faktisk oose siddet og tænkt lidt på at mine sommerfugle i tatoveringen gerne må være lidt tydeligere. Ved ikke om den kan komme til at fylde mere, da kvaliteten på det billede ikke er helt lige skarp som på de to andre. Men har faktisk skrevet noget lignende til hende der sidder med det.

Tusind tak for din kommentar :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fed collage...

Kommer til at tænke på at det der skete med din hr mand minder en hel del om for lavt blodsukker... Altså det med at være diffus, miste hukommelse og kamp svede Har han sukkersyge?

Nej han har ikke sukkersyge, men det har nok været lidt lavt hans blodsukker eller osse har han ikke fået nok væske pga vi ikke havde fået kogt helt nok vand tror jeg. Men der har heldigvis ingenting været side den episode. Vi har dog senere opdaget et stort flot blot mærke på hans venstre skulderblad. Min teori er at alt det "fnider" med hans familie han lige havde kæmpet med plus en kombi af lavt blodsukker/for lidt væske nok har gjort at han faldt om.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I onsdags var vi ude og danse vores alternative brudevals for 1. gang. Der er ingen af os der er de fødte dansemus, men H2B er dog lidt mere stiv i sine bevægelser end jeg. Vi har fået et af vores nærmeste vennepar til at hjælpe os. Han er prof. danser, så har fuldstændig styr på det der :thumbsupsmileyanim: Han havde foreslået en lidt anerledes brudevals som en overraskelse til gæsterne og H2B og jeg var på med det samme. Hvis han mente vi kunne gennemføre at lære det, var vi klar!

Rene havde lavet et brudevalse mix, som vi har fået med hjem. Den starter med den en stemme der siger noget i stil med "let's go" og så kommer den traditionelle brudevals - dog i noget højere tempo end normalt. Herefter går den over i noget 70'er lignede fjolle dans og slutter af med jive musik. Når vi får det rigtig ind tror jeg det bliver virkelig fedt. Under festen vil Rene så sørger for at de ikke overfalder H2B for tideligt. Vi skal jo lige nå at danse hele dansen.

Men hold nu fast det var sjovt at øve. Jeg fik grineflip flere gang, da H2B bare så virkelig sjov ud. Osse da han fik ene undervisning og dansede med Rene.

Nu skal vi bare have øvet en masse her i weekenden inden vi skal afsted til næste lektion engang i næste uge. :cheerleader3:

Redigeret af sommerfugl83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er det altså fedt!!! :thumbsupsmileyanim: Det bliver så godt!! Det har vi også snakket om kunne være helt fantastisk at gøre efter at vi har set klip med anderledes brudevalse på youtube :cheerleader3: Øv hvorfor har vi ingen danseven...??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det min tur til at komme på polteraben cheerleader3.gif Alle mine dejlige veninder samt min mor tog totalt røven på mig og kom og hentede mig på jobbet. Blev virkelig overrasket og det var det sidste jeg havde forestillet mig.

Har haft den bedste dag og er meget ødelagt i kroppen idag. Dagen i dag skal vist bare foregå på sofaen selvom jeg egentlig havde planer om at skulle gøre rent. rolleyes.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det min tur til at komme på polteraben cheerleader3.gif Alle mine dejlige veninder samt min mor tog totalt røven på mig og kom og hentede mig på jobbet. Blev virkelig overrasket og det var det sidste jeg havde forestillet mig.

Har haft den bedste dag og er meget ødelagt i kroppen idag. Dagen i dag skal vist bare foregå på sofaen selvom jeg egentlig havde planer om at skulle gøre rent. rolleyes.gif

Årh hvor fedt :thumbsupsmileyanim: Det glæder jeg mig til at høre mere om :cheerleader3:

Og collagen er blevet virkelig virkelig flot! Den er jeg sikker på ham bliver vildt glad for :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer