Guest Emilla

jeg er SÅ ubeslutsom!

61 posts in this topic

Hej tidligere og kommende brude.

Jeg er simpelthen SÅ ubeslutsom. Jeg får jo min kjole syet hos Marianne Carøe, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg har valgt rigtig. I just Love it!!!

Men kan ikke finde ud af hvilke af de to slør jeg skal have... (ved godt jeg har spurgt før) ---> Skulle jeg bare tage dem begge.

og skoene kan jeg jo selvfølgelig heller ikke beslutte mig for..

1) med sløret har jeg disse tanker; at det lange blonde er jo en rigtig prinsesse drøm, men også upraktisk senere på dagen + jeg er lidt i tvivl om, om det ser dumt ud når jeg ikke har slæb, at sløret så ligger der alene bag ved.

Sløret der er meget funky er jeg også bare så vild med fordi det er så anderledes + det er praktisk når det er kort + men ved ikke om jeg måske ville fortryde ikke have et langt prinsesseslør op af kirkegulvet, på vores store dag..

2) Skoene er jeg vild med de bordeaux og det passer til temaet og de er anderledes. Men de sorte er lidt mere rå i det og ville måske stå godt til den lidt rå kjole + de ser ud til at have en lidt tykkere hæl, så de måske er lidt mere stabile at gå på.

Så her kommer først billede af kjolen for og bag med begge slør og så skoene. (vil lige sige at skørtet på kjolen er sådan lidt krøllet og magisk eventyr agtigt med et strejf af rå prinsesse. :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Så hjælp mig piger, alle meninger og råd er velkomne!

post-49614-0-66075000-1311678526.jpg

post-49614-0-30931600-1311678585.jpg

post-49614-0-21216200-1311678743.jpg

post-49614-0-06392100-1311678788.jpg

0

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du får betalt slør eller selv skal punge ud - men jeg synes det er ALT for dyrt med 2 stk i den prisklasse. (selv hvis jeg ikke selv skulle betale ville jeg ikke synes om at pålægge andre sådan en regning for et luksus problem

Synes du bedst selv kan sige om du er funky eller romantisk. Har i øvrigt set en brud i samme type kjole (en af mine) med langt blondeslør - det så flot ud!

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du får betalt slør eller selv skal punge ud - men jeg synes det er ALT for dyrt med 2 stk i den prisklasse.

Synes du bedst selv kan sige om du er funky eller romantisk. Har i øvrigt set en brud i samme type kjole (en af mine) med langt blondeslør - det så flot ud!

Det er ikke mig der betaler.

Min H2B's morfar betaler. Men vil selvfølgelig ikke smøgle hans penge væk. Men omvendt har jeg snakket med min svigermor (han datter) om det, og siger at jeg bare skal vælge hvad jeg drømmer om og nyde det, og ikke gå og skamme mig. Så prøver ikke at tænke så meget over hvad det koster, og nyder bare at jeg er så priviligeret.

0

Annonce ♥

Først og fremmest - meget, meget fin kjole :-)

Jeg ELSKER de bourdeaux farvede sko - i min verden er der ingen sammenligning, og jeg ville slet ikke være i tvivl om, det skulle være dem.

Mht. sløret. Jeg kan godt forstå du er i tvivl, for de kan begge noget. Hvis det var til mig, ville jeg vælge blondesløret - jeg synes, det er meget smukt, og jeg synes det ser fint ud, at det kommer til at fungere lidt som slæb. Men korte slør og både sjovt og frækt, så du skal egentlig overveje, hvad der passer mest til din person. Er du mere "prinsesse" eller er du mere "rå", for på en eller anden måde, skal man vel ligne sig selv - også på sin bryllupsdag:-)

I virkeligheden gælder det her også for skoene - jeg synes bare de røde er så flotte :-)

0

Åhhh jeg elsker blondesløret - men jeg synes at have læst et sted, at du skal give næsten 4.000 kr. for det; og det synes jeg dælme er mange penge.

Er det rigtigt?

Jo det er rigtig mange penge (godt nok betaler jeg ikke selv, men tænker godt nok alligevel meget over det) selvom det godt nok bliver speciallavet i frankrig... men alligevel...

0

Annonce ♥

Først og fremmest - meget, meget fin kjole :-)

Jeg ELSKER de bourdeaux farvede sko - i min verden er der ingen sammenligning, og jeg ville slet ikke være i tvivl om, det skulle være dem.

Mht. sløret. Jeg kan godt forstå du er i tvivl, for de kan begge noget. Hvis det var til mig, ville jeg vælge blondesløret - jeg synes, det er meget smukt, og jeg synes det ser fint ud, at det kommer til at fungere lidt som slæb. Men korte slør og både sjovt og frækt, så du skal egentlig overveje, hvad der passer mest til din person. Er du mere "prinsesse" eller er du mere "rå", for på en eller anden måde, skal man vel ligne sig selv - også på sin bryllupsdag:-)

I virkeligheden gælder det her også for skoene - jeg synes bare de røde er så flotte :-)

ja det er nemlig meget forskellig udstråling de giver..

Altså den gang jeg prøvede det, var jeg skudt i det korte slør fra starten. Hvor jeg med blondesløret tænkte lidt, at det er der jo mange der vælger og jeg er sådan en der godt kan lide at skille sig ud.

0

Hov, og kender for øvrigt godt det der med at være ubeslutsom. Jeg har dog besluttet mig for, at når jeg er i tvivl, skal jeg vælge min første indskydelse. Det er den, der kommer helt indefra dit inderste jeg, og den lille stemme må trods alt vide bedst! :unsure:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med at købe det funky og så et billigere langt slør med blonde (jeg har set i en fin kvalitet til ca 500 (dog ikke fransk luksus ) på den måde har du et backup hvis du skulle fortryde

ALtså lyder måske lidt fjollet min det er lige præcis de to slør jeg har forelsket mig i.. Så det er ikke som i blondeslør generelt, men mere det blondeslør.. Hvis du forstår mig? :blush:

0

Jeg læste et godt råd engang om, at man skal vælge det slør, som passer til kjolen og ikke den kjole, som passer til sløret. Så selvom jeg er helt pjattet med blondesløret, ville jeg vælge det korte slør, fordi der ikke er blonder på kjolen. Hvis du vælger blondesløret er der både satin med mønster, tyl og blonder på tyl på dig.

0