Stjarna

E + J Bryllup 16. Juni. Lykkelig nygift! Flere billeder fra dagen

372 indlæg i dette emne

Tusind tak, synes også at jeg er ret godt tilfreds med det. Det er nemlig enkelt og elegant og når jeg har sådan ret meget pynt på hovedet, så skal det også være enkelt. Min kjole er jo sådan ret diva agtigt, hvis jeg selv skal sige det... sådan lidt hollywood, så jeg synes at en klassisk enkel frisure, var lige sagen. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh tusind tak, for alle jeres søde kommentarer!!! Det betyder alverden, at få bekræftet, at andre også synes at frisuren er smuk!

Har "sparet sammen" i flere år i længden og håret er da også MEGET langt nu, længere end nogensinde før -går næsten ned til numsen nu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Polterabend på Kristi Himmelfart og Tina Liv boudoir session i morgen.

Så blev jeg også poltet :a1221:

Torsdag morgen blev jeg hentet af 8 veloplagte piger, jeg blev meget meget MEGET overrasket, var overbevist om at jeg havde regnet ud hvornår det skulle ske.

Jeg har desværre ikke selv nogle billeder endnu fra dagen, så fortæller lige i korte træk hvordan dagen forløb.

De vækkede H2B og jeg med dytten fra bilerne på gårdspladen kl.08.30 herefter blev jeg bedt om at pakke en klassisk poltertaske med tøj, pas osv. alt muligt overflødigt :blink:

Så kørte vi til KBH hvor første aktivitet var poledancing. VILDT sjovt og meget hårdt, har virkelig aldrig haft så ondt i musklerne som jeg har haft de sidste to dage :sm: Insktruktøren var meget veloplagt og rigtig dygtig, vi fik en halv time ekstra undervisning. Det betød også at vi fik en kort frokostpause hos min bedste veninde inden vi skulle videre. Næste aktivitet var på et eventcenter i Rødovre, vi skulle køre lokumsræs. Var lidt skeptisk da jeg så banen, men det viste sig at være vildt morsomt (skal lige siges, at jeg her blev klædt ud, så det så virkelig fjollet ud). Herefter delte vi os og kørte til 2 forskellige lejligheder, for at tage bad og gøre os klar til middag og hygge.

Vi mødtes hos min yngste svigerinde, hvor de hvde dækket op til middag og de havde bestilt maden udefra. Inden vi skulle spise, ankom forloverens søster. Hun er uddannet tjener og skulle give os en lille champangesmagning og forklare forskellen på asti og pange. Super godt og lige i min ånd! Løbende igennem dagen havde pigerne også lavet en quiz om H2B, som jeg skulle svare rigtigt på, eller drikke i tilfælde af forkert svar :lol:Vi spiste og hyggede os og da det var ovre, bliver jeg placeret i en stol med bind for øjnene.... jeg tænkte, nå, nu kommer stripperen. MEN MEN MEN..... da de tog bindet af mit hoved stod en ca. 65 årig gammel NØGEN mand foran mig!! :blink::o:td:

Det viste sig, at vi skulle lave croquis tegning, men pigerne var dybt rystet, for de troede jo, at det var en ung ''italiano stud'' som vi skulle se og tegne, så det blev sgu en ret syret oplevelse! Ikke mindst fordi, at manden lagde ud med erotisk danseopvisningg, af en karakter, som jeg ikke vil uddybe her. Jeg mener virkelig,

-det her var perverst og mærkeligt, manden havde taget 5 digitalkameraer med, som vi skulle filme ham med ''og vi skulle jo bare zoome ind!!''. Manden havde stort set ikke tænder i munden, kun hjørnetænder, og så stod han der og lavede hellikopteren i 7 lange minutter tik Lady Gaga!! OMG kommer aldrig til at høre Lady Gaga igen!!! :unsure: I situationen var det vildt kikset, men hold nu op hvor vi grinte bag efter. Selve croquis undervisningen var helt fint og fik faktisk lavet nogle gode tegninger. Da pigerne havde fået ham ud af døren, skreg vi af grin og de fortalte, at jeg også skulle have haft bodypaintet ham, men det skyndte sig at sige til ham, at vi var sent på den i forhold til byturen vi skulle nå efterfølgende.... haha, FUCK mand, jeg skulle ikke nyde noget!!! :fløjt:

Aftenen endte med en kort bytur fra kl. 03.00 til 04.30 og det var virkelig en sjov dag og nat. Alle pigerne var søde og vi havde det bare sjovt allesammen. :heart:

Jeg har bestilt 8 sæt smukke perleøreringe på Etsy til dem, som de skal have som tak for dagen. GP

Har brugt en del af dagen i dag på at gøre mig lækker. Var til ansigtsbehandling, har barberet ben mv, og smurt mig i lotion med selvbruner. Desuden har jeg sat kunstige negle på...... og hvorfor så det?? Jo, det er jo fordi at jeg i morgen skal til boudoirsession med Tina Liv på Hindsgavl Slot!!!!! JUHHHUUU!! Jeg glæder mig så meget. Desværre har min veninde i KBH meldt afbud i dag, da hendes bil er gået i stykker i dag. Øv, så nu skal jeg pludselig afsted alene :unsure:

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder ellers som en rigtig dejlig PA :thumbsupsmileyanim: men ej haha.. kan lige se det for mig med den gamle mand stå der og svinge frem og tilbage til Lady Gaga :lol: det bliver da en dag i aldrig glemmer :tunge:

Held og lykke med din boudoirsession i morgen :b223:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:griner:- Da jeg læste om din PA var jeg da lige ved at dø af grin over din fortælling om den "lækre unge stud" I skulle lave croquis af - det lyder til at have været noget af en oplevelse hehe!

Spændende med boudoir imorgen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smuk frisure med det fantastiske hårsmykke :a1221:

Hahha... super som en super PA! Ville sq også have grinet bagefter af den omgang kroki-tegning. Min nøgne mand var vi heldigvis noget mere heldig med :lol:

Uhh lækkert med TL-boudoir :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak alle, for jeres søde og sjove kommentarer...

Ja, Bent kommer til at gå over i historien for dagens mest perverse aktivitet!! :bunny_4: Det var simpelthen SÅ mærkeligt, hahaha!!! :blink:

Nå, men vil da lige indskyde at fotosession med Tina Liv gik rigtig godt!! Håber vi fik nogle gode romantiske billeder i det fine slotsværelse med brudegearet på :a1221: Det er i hvert fald lækkert at mærke den proffesionalisme der er over de to piger, og jeg vil også rose Mette for at lave den mest fantastiske styling!!

Smukke bløde krøller og en fantastisk makeup! :rolleyes: - Så er det svært ikke at føle sig lækker! :fløjt: :blush:

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-HAHA- -HAHA- Mega sjov PA lyder det til… jeg fik total grimme billeder oppe i hovedet , da jeg læste noget af det :griner:-

Kanon, det gik godt med boudoir :thumbsupsmileyanim: Får vi lov til at se lidt billeder, når de kommer? :)

Haha -HAHA- -ja det var virkelig også bare GUSTEN!! For søren hvor er du ellers også aktiv, med dine boudoir billeder, det er da helt vildt, det må være fedt at få taget så mange billeder som du har/skal??

Jeg laver måske et meget kort sneak peak, afhængigt af hvor gode jeg synes de er :blush:

Følte mig ikke specielt kritisk eller blufærdig til fotoshootet, men det er nok noget andet når man så skal se resultatet :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog en PA, hold da op! :cheerleader3:

Hvor dejligt at fototsessionen gik godt, især nu din veninde desværre ikke kunne tage med :)

Ja, kunne faktisk ikke ha tænkt mig PA anderledes nu hvor jeg ser tilbage, i situationen var det dog noget akavet :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt fortælle dig, at jeg fik et chok da jeg så dem. Enten er man til dem eller oz er man ikke! Og alle mine i fuld figur eller med mine ben - UD med dem :td: De gjorde INTET godt for mig. Men det kan jo være det lykkedes TL at fotografere mig, sådan at jeg er tilfreds med det hele. Men okay, jeg ved godt hvordan jeg ser ud, det gør H2B også. Jeg kan bare ikke lide min tykke ben/lår :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt fortælle dig, at jeg fik et chok da jeg så dem. Enten er man til dem eller oz er man ikke! Og alle mine i fuld figur eller med mine ben - UD med dem :td: De gjorde INTET godt for mig. Men det kan jo være det lykkedes TL at fotografere mig, sådan at jeg er tilfreds med det hele. Men okay, jeg ved godt hvordan jeg ser ud, det gør H2B også. Jeg kan bare ikke lide min tykke ben/lår :(

Men er det så derfor at du får taget ved så mange fotografer, eller er det mig der ikke har læst tråden ordentlig?

Er det ikke 3 forskellige du har booket boudoirtider ved?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt fortælle dig, at jeg fik et chok da jeg så dem. Enten er man til dem eller oz er man ikke! Og alle mine i fuld figur eller med mine ben - UD med dem :td: De gjorde INTET godt for mig. Men det kan jo være det lykkedes TL at fotografere mig, sådan at jeg er tilfreds med det hele. Men okay, jeg ved godt hvordan jeg ser ud, det gør H2B også. Jeg kan bare ikke lide min tykke ben/lår :(

Men er det så derfor at du får taget ved så mange fotografer, eller er det mig der ikke har læst tråden ordentlig?

Er det ikke 3 forskellige du har booket boudoirtider ved?

Har "kun" booket 2 indtil videre :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt fortælle dig, at jeg fik et chok da jeg så dem. Enten er man til dem eller oz er man ikke! Og alle mine i fuld figur eller med mine ben - UD med dem :td: De gjorde INTET godt for mig. Men det kan jo være det lykkedes TL at fotografere mig, sådan at jeg er tilfreds med det hele. Men okay, jeg ved godt hvordan jeg ser ud, det gør H2B også. Jeg kan bare ikke lide min tykke ben/lår :(

Men er det så derfor at du får taget ved så mange fotografer, eller er det mig der ikke har læst tråden ordentlig?

Er det ikke 3 forskellige du har booket boudoirtider ved?

Har "kun" booket 2 indtil videre :biggrin:

-HAHA- kan man blive ''boudo-hollic'' :badgirl: :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt fortælle dig, at jeg fik et chok da jeg så dem. Enten er man til dem eller oz er man ikke! Og alle mine i fuld figur eller med mine ben - UD med dem :td: De gjorde INTET godt for mig. Men det kan jo være det lykkedes TL at fotografere mig, sådan at jeg er tilfreds med det hele. Men okay, jeg ved godt hvordan jeg ser ud, det gør H2B også. Jeg kan bare ikke lide min tykke ben/lår :(

Men er det så derfor at du får taget ved så mange fotografer, eller er det mig der ikke har læst tråden ordentlig?

Er det ikke 3 forskellige du har booket boudoirtider ved?

Har "kun" booket 2 indtil videre :biggrin:

-HAHA- kan man blive ''boudo-hollic'' :badgirl: :fløjt:

Det kan man -HAHA- Måske ender jeg som side 9 pige :b223::griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smider bare lige hurtigt et par sneak peaks fra kjoletilretning på Frederiksberg skrædderi.

Kjolen er blevet syet et nummer ind og der er lavet advanceret og smukt hejsesystem til slæbet :a1221: Synes virkelig at de havde lavet et godt stykke arbejde og servicen er virkelig i orden. Jeg skulle havde haft veninde med ind, som skulle se hvordan snørre og hejsesystem virker, men hun kunne ikke og fik så lov at hoppe i kjolen når jeg sammen med veninden, henter den fredag den 15. juni dagen før dagen. Vildt sødt af dem, normalt får man den blot udleveret uden at prøve den igen.

QUOTE IKKE!

Billeder slettet.....

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer