Stjarna

E + J Bryllup 16. Juni. Lykkelig nygift! Flere billeder fra dagen

372 posts in this topic

Hold da op nogle trunter H2B's venner har.. Hehe.. De må sku da have en skrue løs..

Men tilgengæld hvor er det bare fantastisk med alle de andre ting der flasker sig.. :-) :cheerleader3:

Glæder mig at du har god oplevelse med egeart,(bortset fra navnekikseren) Hehe VI har nemlig også tænkt os at bestille ringe derfra :D

0

Annonce ♥

Gør det! Han er meget venlig og vil gøre alt for en. Nu har vi valgt nogle meget simple ringe som man kan købe alle steder (vi synes selvfølgelig at vores er unikke fordi de er lavet af H2Bs bedsteforældres vielesringe fra 1943). Jeg tror han er rigtig dygtig hvis man vil noget mere kunstnerisk også!

0

WOW sikken nogle gimper nogle af h2b's venner har fundet :griner:- Ja undskyld mig, men kors i hytten hvor må de være ensomme ind im ellem, for med de udtalelser, så blir man da ikke videre popoulær. Men skidt pyt, I får en kanon dag, og det er sku da kun dem der skal kæmpe med at blive gode igen.

Hvor lyder det bare fed med de ringe, det er super flotte, og navnet kan jo "bare" ændres. Ellers må du jo bare tage navneforandring tihifnis

0

Annonce ♥

Juhuuuuuu..... Om under en time er jeg på pigetur ind for at hente min smukke kjole, som jeg ikke har set siden november. Eller det vil sige at jeg jo aldrig har set den, da den jo er bestilt hjem til mig, men har jo prøvet modellen i butikken. Er SÅ spændt på at få den på igen, for jeg havde jo stor krise da jeg skulle vælge, hvilket betød, at jeg ikke har haft et eneste billede af mig selv i kjolen. Det får jeg i dag!

Det er svigermor og mine to svigerinder der tager med. Min egen mor bor i Jylland og havde ikke tid, men det gør ikke noget for så bliver overraskelsen ikke afsløret -mere om det senere...

0

Super fine øreringe og ringe!!!

Øv med balladen med h2b to kammeraters kærester. Hvad sker der lige for det??? :pokey: Især hende den gravide, der vil lave en scene! Netop af samme årsag har jeg bedt min søster få hendes svigermor til at tage med og passe deres 2 måneder gamle datter, så det netop ikke sker. For et grædende barn overdynger altså en hel kirke. Så forstår godt, du er en anelse frustreret. Men lad os håbe, at hun bare skulle gøre sig bemærket og det ikke kommer til at ske :hug:

Uhhh spændende med kjolen. Glæder mig til at se billeder :cheerleader3:

0

Er I klar???........... første og eneste sneakpeak af min kjole!!

Så kom dagen hvor jeg omsider skulle hente min fantastiske Maggiekjole i House of Brides. Den var kommet hjem efter små 5 måneders venten. Min svigermor og mine to svigerinder var med inde og hente den og efterfølgende skulle vi så spise brunch hos den ene svigerinde og kl. 13.00 havde jeg så en aftale hos Frederiksberg skrædderi.

Behøver jeg sige jeg var spændt??? Jeg fik jo intet billede den gang jeg besluttede mig, for havde egentlig købt en blondekjole men endte så med at ringe og lave det om til denne, da jeg kunne mærke at det i virkeligheden var den rigtige. Det var bare noget andet end det jeg trodede jeg skulle have, så jeg skulle lige vende mig til tanken.

Her kommer så det sjove... Min mor ved ikke at jeg har skiftet mening. Hun kunne ikke deltage i dag så ej heller i dag blev overraskelsen afsløret. Det bliver den først på dagen. Hendes favoritkjole var nemlig den jeg endte med at købe og som jeg i dag har hentet. Jeg er SÅ glad for mit valg.

Jeg har tabt mig 6 kg siden november så desværre skal kjolen lægges ind til en str. 36, men heldivis vurderede de at den ikke skulle lægges op. Vil sige at skrædderen virkelig formåede at løfte kjolen derop hvor den SKAL sidde og da hun fik sat nålene fik jeg en helt fantastisk figur, set i forhold til billederne fra butikken.

Nå de damer.... hvad synes I? Til kjolen hører et blomsterbælte som jeg har droppet (men fået med hjem). Jeg overvejer blingbælte men ved ikke om det bliver for meget med det lange slør også. Svigermor og svigerinder brød alle tre ud i tårer og må indrømme at jeg også selv kneb en tårer.

Undskyld billedernes kvalitet, de tåler ikke at blive komprimeret så hård. OBS: billederne er slettet igen!

post-44716-0-48341000-1333551427.jpg

Edited by Stjarna
1

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mega flot - og ret vild med sløret - må man spørge hvad sådan et koster?

Ja det må du!

Havde først købt et slør magen til som kun gik til gulvet. Det kostede 2.000 kr.

Men i dag i butikken besluttede jeg mig for at tage det lange, da jeg synes det andet alligevel var pænere med et helt langt. Det kostede så 1.000 kr. oveni, så 3.000kr. i alt :oops: Og tak for de søde ord! Phu ha, det bliver svært med det bælte altså... Også fordi at farven på kjolen er meget speciel så det er svært at finde tilbehør der matcher.

Edited by Stjarna
0

Annonce ♥