Stjarna

E + J Bryllup 16. Juni. Lykkelig nygift! Flere billeder fra dagen

372 indlæg i dette emne

FEDT FEDT FEDT!

Altså det hele :thumbsupsmileyanim:

På trods af jeg nu er gift kvinde bliver jeg altså hængende til hvertfald den anden side af dit bryllup - vil se det!

Haha Maria, hvor sødt af dig altså!!! :loveflag: Og et KÆMPE stort tillykke med jeres bryllup i lørdags, vejret endte da med at været helt okay?

Jeg har siddet og ventet og ventet på at du skal komme videre/ordentlig i gang med din beretning! :sm:

Verjet var perfekt! Godt nok lidt koldt, men solen skinnede og vinden fik lagt sig hen på dagen selvom den startede lidt vild. og tusind tak - skal nok komme videre med berretning inden længe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at høre fra dig igen :kiss:

Hvor bliver det spændende med boudoir ved Tina, kan kun sige at du skal glæde dig. Tina og hendes søster er så skønne og humørrige, der var bare sådan en dejlig afslappet stemning.

Jeg har haft VILDT svært ved at finde et flot album der ikke havde for mange sider, og jeg synes de var så kedelige allesammen. Jeg endte med at bestille fra Scroll inde på etsy og det kan jeg varmt anbefale. Sælgeren er super sød og hjælpsom, og pressede mig ind i en travl plan så jeg kunne nå at modtage albummet i tide. Hun hjalp med små ændringer i designet, og gjorde albummet personligt med navneskilt. Eneste ulempe er at jeg kom til at betale told, men måske kan man spørge om hun vil sende pakken som gave? Ellers vil jeg sige at det alligevel er det værd, det er umuligt at finde noget herhjemme der er lige så godt håndværk, og til en ordentlig pris.

(Tina var i øvrigt HELT vild med albummet da hun hjalp mig med at sætte billederne ind igår, og resultatet er fantastisk :7himmel: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det godt at høre fra dig igen :kiss:

Hvor bliver det spændende med boudoir ved Tina, kan kun sige at du skal glæde dig. Tina og hendes søster er så skønne og humørrige, der var bare sådan en dejlig afslappet stemning.

Jeg har haft VILDT svært ved at finde et flot album der ikke havde for mange sider, og jeg synes de var så kedelige allesammen. Jeg endte med at bestille fra Scroll inde på etsy og det kan jeg varmt anbefale. Sælgeren er super sød og hjælpsom, og pressede mig ind i en travl plan så jeg kunne nå at modtage albummet i tide. Hun hjalp med små ændringer i designet, og gjorde albummet personligt med navneskilt. Eneste ulempe er at jeg kom til at betale told, men måske kan man spørge om hun vil sende pakken som gave? Ellers vil jeg sige at det alligevel er det værd, det er umuligt at finde noget herhjemme der er lige så godt håndværk, og til en ordentlig pris.

(Tina var i øvrigt HELT vild med albummet da hun hjalp mig med at sætte billederne ind igår, og resultatet er fantastisk :7himmel: )

Jamen ved du hvad, har jo allerede snubbet linket, til Etsyalbummet fra din tråd :fløjt:

Synes bare, at fotoalbums er overraskende dyre og hvis man så risikerer tolden oveni, ender det jo med at jeg har købt morgen gave for en 3.500 kr eller sådan noget!? :blink: Nu du skriver det med, at Tina har hjulpet dig - jeg droppede faktisk også lidt de album på Etsy, fordi jeg synes det så ud som om, at de skal klistres ind, altså at der ikke er lommer til billederne. Og hvor godt er det lige med tape?

Hvordan satte I dem fast i albummet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhhhhh boudior billeder v TinaLiv - det lyder som en rigtig god ide - jeg håber du poster et sneak peak please.

Og sikken en masse du har styr på - de der sommerfuglekort, ka du ikke poste et billede pænt be'om?

Hehe, nu må vi se hvor gode billederne bliver... måske et lille bitte sneak peak :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det godt at høre fra dig igen :kiss:

Hvor bliver det spændende med boudoir ved Tina, kan kun sige at du skal glæde dig. Tina og hendes søster er så skønne og humørrige, der var bare sådan en dejlig afslappet stemning.

Jeg har haft VILDT svært ved at finde et flot album der ikke havde for mange sider, og jeg synes de var så kedelige allesammen. Jeg endte med at bestille fra Scroll inde på etsy og det kan jeg varmt anbefale. Sælgeren er super sød og hjælpsom, og pressede mig ind i en travl plan så jeg kunne nå at modtage albummet i tide. Hun hjalp med små ændringer i designet, og gjorde albummet personligt med navneskilt. Eneste ulempe er at jeg kom til at betale told, men måske kan man spørge om hun vil sende pakken som gave? Ellers vil jeg sige at det alligevel er det værd, det er umuligt at finde noget herhjemme der er lige så godt håndværk, og til en ordentlig pris.

(Tina var i øvrigt HELT vild med albummet da hun hjalp mig med at sætte billederne ind igår, og resultatet er fantastisk :7himmel: )

Jamen ved du hvad, har jo allerede snubbet linket, til Etsyalbummet fra din tråd :fløjt:

Synes bare, at fotoalbums er overraskende dyre og hvis man så risikerer tolden oveni, ender det jo med at jeg har købt morgen gave for en 3.500 kr eller sådan noget!? :blink: Nu du skriver det med, at Tina har hjulpet dig - jeg droppede faktisk også lidt de album på Etsy, fordi jeg synes det så ud som om, at de skal klistres ind, altså at der ikke er lommer til billederne. Og hvor godt er det lige med tape?

Hvordan satte I dem fast i albummet?

Mit album kostede 75 $, ca. 500 kr. Dertil kommer porto, jeg kom desværre til at betalt 230 kr. fordi det skulle sendes med ekspress, det er noget mindre ellers. Tolden løb op i 330 kr., så alt i alt kom jeg af med ca. 1060 kr. for albummet. Men som Tina og jeg snakkede om, det kan nærmest ikke lade sig gøre at finde noget lignende herhjemme, og gør man det alligevel kommer du hurtigt at med 2-3000 kr.

Tina har sådan noget smart spray lim som man sprayer på bagsiden og så klistrer fast, det var super nemt og man kan ed garanti købe det hos en isenkræmmer eller byggemarked. Vi gik billederne efter i hjørnerne for at sikre at de sad ordentligt fast og et enkelt sted måtte vi have et stykke dobbeltklæbende tape på.

De kommer til at koste lidt med sådan et album, men øj hvor er det det værd! Jeg havde sørget for at billederne kunne blive en ok størrelse (mener de blev 20*30 ca.) så de ikke gik helt til kanten af papiret, og så er der kun ét billede på hver side, dvs. man kan altid kun se et billede ad gangen. Det får virkelig billedet til at træde frem og give det den opmærksomhed det fortjener, fremfor hvis man havde valgt en Cewe bog med halvdårligt papir og billede på både for- og bagside.

Der er i øvrigt 20 billeder i mit album, og synes det er en meget passende mængde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Juuubiiii I LOVE Etsy! Gæt hvad der lå i postkassen da jeg kom hjem?! Jep - det smukke hårsmykke der er kommet hele vejen fra Australien!!! Vil I se?? Regner selvfølgelig med at frisøren får det til at sidde perfekt ud over sløret og sådan, billederne er kun for at gøre jer grønne af misundelse, haha!! :tunge: Nåh ja, fik jeg sagt at der var en gratis halskæde med også?

Smider også lige billeder af bordkort som lovet!

post-44716-0-10909500-1336583301.jpg

post-44716-0-15966300-1336583311.jpg

post-44716-0-95053100-1336583320.jpg

post-44716-0-71820000-1336583339.jpg

post-44716-0-72014500-1336583347.jpg

post-44716-0-99540700-1336583359.jpg

post-44716-0-86167600-1336583369.jpg

post-44716-0-18469600-1336583383.jpg

post-44716-0-82160500-1336583396.jpg

post-44716-0-43809100-1336583411.jpg

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det godt at høre fra dig igen :kiss:

Hvor bliver det spændende med boudoir ved Tina, kan kun sige at du skal glæde dig. Tina og hendes søster er så skønne og humørrige, der var bare sådan en dejlig afslappet stemning.

Jeg har haft VILDT svært ved at finde et flot album der ikke havde for mange sider, og jeg synes de var så kedelige allesammen. Jeg endte med at bestille fra Scroll inde på etsy og det kan jeg varmt anbefale. Sælgeren er super sød og hjælpsom, og pressede mig ind i en travl plan så jeg kunne nå at modtage albummet i tide. Hun hjalp med små ændringer i designet, og gjorde albummet personligt med navneskilt. Eneste ulempe er at jeg kom til at betale told, men måske kan man spørge om hun vil sende pakken som gave? Ellers vil jeg sige at det alligevel er det værd, det er umuligt at finde noget herhjemme der er lige så godt håndværk, og til en ordentlig pris.

(Tina var i øvrigt HELT vild med albummet da hun hjalp mig med at sætte billederne ind igår, og resultatet er fantastisk :7himmel: )

Jamen ved du hvad, har jo allerede snubbet linket, til Etsyalbummet fra din tråd :fløjt:

Synes bare, at fotoalbums er overraskende dyre og hvis man så risikerer tolden oveni, ender det jo med at jeg har købt morgen gave for en 3.500 kr eller sådan noget!? :blink: Nu du skriver det med, at Tina har hjulpet dig - jeg droppede faktisk også lidt de album på Etsy, fordi jeg synes det så ud som om, at de skal klistres ind, altså at der ikke er lommer til billederne. Og hvor godt er det lige med tape?

Hvordan satte I dem fast i albummet?

Mit album kostede 75 $, ca. 500 kr. Dertil kommer porto, jeg kom desværre til at betalt 230 kr. fordi det skulle sendes med ekspress, det er noget mindre ellers. Tolden løb op i 330 kr., så alt i alt kom jeg af med ca. 1060 kr. for albummet. Men som Tina og jeg snakkede om, det kan nærmest ikke lade sig gøre at finde noget lignende herhjemme, og gør man det alligevel kommer du hurtigt at med 2-3000 kr.

Tina har sådan noget smart spray lim som man sprayer på bagsiden og så klistrer fast, det var super nemt og man kan ed garanti købe det hos en isenkræmmer eller byggemarked. Vi gik billederne efter i hjørnerne for at sikre at de sad ordentligt fast og et enkelt sted måtte vi have et stykke dobbeltklæbende tape på.

De kommer til at koste lidt med sådan et album, men øj hvor er det det værd! Jeg havde sørget for at billederne kunne blive en ok størrelse (mener de blev 20*30 ca.) så de ikke gik helt til kanten af papiret, og så er der kun ét billede på hver side, dvs. man kan altid kun se et billede ad gangen. Det får virkelig billedet til at træde frem og give det den opmærksomhed det fortjener, fremfor hvis man havde valgt en Cewe bog med halvdårligt papir og billede på både for- og bagside.

Der er i øvrigt 20 billeder i mit album, og synes det er en meget passende mængde :)

1060 kr for albummet?! Tak for lagkage!

Det er vildt smukt, det er jeg sikker på. Har du så fået det passet til, så der ikke er flere sider i, end at de alle er i brug til billederne?

Ihhh, jeg var jo en af mange der aldrig nåede dit boudoirsneak peak.... øv øv øv!! Lægger du ikke et billede af albummet op med endnu et lille sneak peak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er så fiiiint det hårsmykke - er ikke ked af jeg solgte mit videre, men var rigtig glad for det

Lena, tænk hvis du ikke havde haft det på til din store dag?! Mange brude har efterfølgende købt det smukke hårsmykke, fordi de så din smukke løsning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg landet hos mor og far i Jylland. Der er sådan ca. mega panik, da min mor har en af Horsens største blomsterbutikker og hele byen bestiller blomster til borgmester Jan Trøjborgs begravelse i morgen, PLUS at det er mors dag på søndag! Spørg lige om hele familien inkl. mig selv får travlt med blomster hen over weekenden?!

I AFTEN skal jeg besøge den frisør som skal sætte hår og lægge makeup. Vi skal prøve os frem med det lange blondeslør og smukke hårsmykke. Så det er perfekt, at smykket nåede at komme frem. Hun skal også lægge en prøve makeup, og jeg har naturligvis husket kameraet, så regner da med at lægge nogle billeder ind:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor hyggeligt med familie-arbejdsweekend.

Har helt lyst til at komme ud og hjælpe for kan godt forestille mig det stress der kunne være.

Meeeeen vil også gerne NYDE de sidste feriedage inden jeg starter på arbejde igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøøøøøj et smukt hårsmykke - er vild med det!!!

Glæder mig til billeder af prøvemakeup og hår :)

Dejligt at familien hjælper hinanden - kunne godt forstille mig, at Trøjborgs begravelse giver noget at lave i sådan en blomsterbutik!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev helt fanget, og kom til at læse hele din tråd igennem. Rigtig god læsning :wink:

Jeg er helt spændt på at se din brudekjole.. kan høre på kommentarerne at den må være gudesmuk :loveshower:

er helt vild med dine sommerfugle-bordkort! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blev helt fanget, og kom til at læse hele din tråd igennem. Rigtig god læsning :wink:

Jeg er helt spændt på at se din brudekjole.. kan høre på kommentarerne at den må være gudesmuk :loveshower:

er helt vild med dine sommerfugle-bordkort! :biggrin:

Hvor sødt af dig først at læse hele tråden og så lige give en kommentar, tak skal du have :thumbsupsmileyanim: . Ja, jeg synes også at sommerfuglene er lette og romantiske :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MILEPÆL 1 MÅNED og brudeopsætningen!

Så fik jeg lavet prøveopsætning!!! Før jeg viser billeder, vil jeg lige fortælle, at jeg på de fleste billeder har skåret ansigtet væk, fordi frisøren kun lagde lidt prøveøjenskygge og det så sgu mærkeligt ud, uden foundation og mascara :blink: Men glæder mig til at høre jeres mening!

Jeg har et ret smalt langt ansigt, så vi valgte en frisure, som ikke bliver alt for skrabet og hvor man forfra, kan se den store brede knold, der sidder lavt i nakken. Knolden er også velegnet til slør og hårsmykke. Sløret kommer til at sidde lidt mere anderledes over knolden, end på billederne, for hun klipper kammen af, og trækker sløret mere ud i siderne (så det bliver mere glat over knolden) og kommer nærmere ansigtet med blonden.

Når middagen går i gang fjerner jeg nok sløret, så er jeg fri for at nævne at man ikke må klippe i det. Gider ikke stå og give negative meldinger på dagen. Pandehåret skal redes lige tilbage ligesom på billederne uden slør (hun startede med en mærkelig model hvor pandehåret hang lidt ned i ansigtet.

Hvad synes I? :biggrin:

post-44716-0-23583300-1337188834.jpg

post-44716-0-57278600-1337188852.jpg

post-44716-0-10773400-1337188864.jpg

post-44716-0-98295900-1337188870.jpg

post-44716-0-87738000-1337188889.jpg

post-44716-0-57567700-1337188900.jpg

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare flot!

Glæder mig til at se det på dagen (som i øvrigt er om en måned!!!!!)

Så tillykke med milepælen ryger også lige med på vejen!

Gud ja, det glemte jeg helt at skrive jo, det var derfor jeg ventede med at lægge billederne op!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer