Stjarna

E + J Bryllup 16. Juni. Lykkelig nygift! Flere billeder fra dagen

372 posts in this topic

Mht fotograf: vi har valgt mørkøv foto - han har nogle SKØNNE billeder i sin portefølje, og koster 6.700 kr for fra før kirken til brudevalsen - inkl kørsel fra mørkøv til nordjylland.. se mere her

Hvor har du fundet de vidunderlige sommerfugle bordkort henne? De vil passe genialt ind i vores tema... :loveflag:

Og hvor er det et smukt sted I har valgt.. hold da fast!

0

Annonce ♥

Inspiration til invitationer...

Jeg elsker damaskmønstre, men vil også fokusere på at det ikke bliver for tungt. Samtidtigt har jeg lidt sommerfugle med de foreløbige invitationer, det giver en kobling mellem bordkort og invitationer.

I må få billeder af mine foreløbige invitationer, når jeg har får dem printet og som prototype :rolleyes: Den er lavet i word og er mange bokse som er sammensat, så jeg kan ikke kopiere den ind her.....

Indtil da... lidt INSPIRATION:

il_430xN.39063990.jpg

Tidligere i dag fandt jeg den smukkeste invitation herinde med bred blonde. SUK den var så smuk. Fandt også en på google som jeg selvfølgelig ikke kan genfinde nu. Men måske var en bred blonde til at holde invitationen sammen en måde at gøre det romantisk og let.

1869_s.jpg

0

Mht fotograf: vi har valgt mørkøv foto - han har nogle SKØNNE billeder i sin portefølje, og koster 6.700 kr for fra før kirken til brudevalsen - inkl kørsel fra mørkøv til nordjylland.. se mere her

Hvor har du fundet de vidunderlige sommerfugle bordkort henne? De vil passe genialt ind i vores tema... :loveflag:

Og hvor er det et smukt sted I har valgt.. hold da fast!

Mange tak for rosen med hensyn til sted og bordkort :cheerleader3:

Jeg har set sommerfuglebordkortene herinde et sted. Synes de er SÅ lette og romantiske på de elegante vinglas, vi skal ikke have favourbokse, så derfor kan vi ikke lave bordkortene på den måde. Jeg har efterfølgende googlet sommerfuglebordkort som billedsøgning.

Skabelonen er her:

sommerfuglbordkort_02_000__800x600_.jpg

Tror også der var en herinde som havde mange forskellige udgaver af den. Jeg ved ikke lige med de prikker. Jeg kunne godt finde på at holde den HELT simpel blot med navnet på.

0

Og med hensyn til fotograf:

TAK!! Det lyder vildt billigt. Har også været inde og se deres side, men tænkte at det ville blive dyrt når de skal køre over storebælt.

Men hvor mange billeder får I så for den pris? Går ud fra at I får dem på en dvd?

0

Annonce ♥

Super flotte buketter :loveflag: Er selv vild med bonderoser, så 3'eren er helt klart min favorit, men elsker farverne i de andre.

Dejligt at din mor kan stå for det :thumbsupsmileyanim:

De sommerfugle er bare så fine :cheerleader3:

0

Super flotte buketter :loveflag: Er selv vild med bonderoser, så 3'eren er helt klart min favorit, men elsker farverne i de andre.

Bonderoser og sommerfugle er jo bare überromantisk :thumbsupsmileyanim:

0

Bonderoser og sommerfugle er jo bare überromantisk :thumbsupsmileyanim:

JAHHHH :loveshower:

0

Tak for sommerfugle info :-D

Mht fotograf så skal han helt til nordjylland ved os - og det er inkl i prisen. Så for jer bliver det bare endnu billigere... Jeg mener, han skrev det plejer at blive til 1100-1400 billeder som vi så får på en cd - efter de er behandlet :-)

0

Annonce ♥

Tak for sommerfugle info :-D

Mht fotograf så skal han helt til nordjylland ved os - og det er inkl i prisen. Så for jer bliver det bare endnu billigere... Jeg mener, han skrev det plejer at blive til 1100-1400 billeder som vi så får på en cd - efter de er behandlet :-)

Det lyder jo for godt til at være sandt. Man kan næsten blive bange for, om kvaliteten nu også er ok så?!

Men vil helt sikkert prøve at kontakte ham, for på hjemmesiden ser det jo flot ud. :thumbsupsmileyanim:

0

Har lige svaret i din tråd ang. Mørkøv Foto, men vil også lige skrive her, så jeg er sikker på, du ser det :wink: Vi brugte Mørkøv Foto til vores bryllup og var mere end tilfredse. Du kan evt gå ind og se en masse af billederne i min beretning, så kan du jo også se stilen :thumbsupsmileyanim:

0

Har lige svaret i din tråd ang. Mørkøv Foto, men vil også lige skrive her, så jeg er sikker på, du ser det :wink: Vi brugte Mørkøv Foto til vores bryllup og var mere end tilfredse. Du kan evt gå ind og se en masse af billederne i min beretning, så kan du jo også se stilen :thumbsupsmileyanim:

Hej Elva!!

Tusind tak, det var lige den slags jeg havde brug for.:thumbsupsmileyanim:

Jeg har ringet til ham i dag, men han var ikke hjemme, han ringer tilbage til mig, så håber jeg at han er ledig. :rolleyes:

0

Hej Elva!!

Tusind tak, det var lige den slags jeg havde brug for.:thumbsupsmileyanim:

Jeg har ringet til ham i dag, men han var ikke hjemme, han ringer tilbage til mig, så håber jeg at han er ledig. :rolleyes:

Jeg krydser fingre for, han er ledig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Brudefrisuren - inspiration

Jeg har en klar idé om at jeg vil have en opsat frisure. Mit lange glatte (mørke) har kan ikke holde krøller en hel dag desværre.

Mit ønske er en opsat frisure med et langt slør til, gerne med bred blondekant. Men det kan jo være at den kjole jeg vælger ikke kan bære sådan et slør...

Samtidig har jeg også en idé om at jeg gerne vil have et par ægte blomster i håret under sløret, og det det vil jeg gerne høre hvis nogle har erfaringer med ægte blomster.

Hvilke holder godt og hvilke er ikke egnede?

Kom gerne med kommentarer eller gode råd!

IGEN har jeg problemer med at oploade billeder... de kommer nok i næste indlæg :shooter:

0

Nå, nu er der noget der virker igen.... det er godt nok ustabilt det er billedoploading!!!

Nedfor ses et god eksempel på drømmefrisure inkl. de friske blomster som jeg håber at kunne have under sløret :loveshower:

post-39114-1268896284.jpg

Edited by Stjarna
0

Åhh det er svært med den frisure. Er selv meget i tvivl; dels fordi jeg rigtig gerne vil have langt slør (SÅ fedt på billeder), men synes bare at de Jannie Baltzer headpieces er for fede. Hmm dilemma...

Men vil sige, at du sagtens kan forene langt slør og blomster. Se evt. cmtofts beretning. Hun havde nemlig blomst under :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Åhh det er svært med den frisure. Er selv meget i tvivl; dels fordi jeg rigtig gerne vil have langt slør (SÅ fedt på billeder), men synes bare at de Jannie Baltzer headpieces er for fede. Hmm dilemma...

Men vil sige, at du sagtens kan forene langt slør og blomster. Se evt. cmtofts beretning. Hun havde nemlig blomst under :cheerleader3:

Ja... de er nemlig så smukke, de lange slør. Jeg tænker lidt på, at købe en heaspiece, som jeg vil bruge når vi har danset brudevalsen.

Har tænkt mig at beholde kjolen på hele aftenen, vil ikke købe en kjole, som jeg ikke har lyst til at have på hele aftenen.

Men kunne så godt finde på at tage sløret af, ikke mindst fordi jeg tror det bliver dejligt med luft til nakken, når man danser vildt efter brudevalsen.:bunny_4::rolleyes:

Edited by Stjarna
0

Ofte er sløret jo blevet klippet kort efter brudevalsen ;)

Men jeg havde nok selv skiftet til en flot fascinator efter brudevalsen, hvis jeg selv havde tænkt så langt :)

Det er rigtigt. Men hvis jeg får mit drømme blondeslør, så bliver der ikke noget klipperi/riveri i det :blush: Hvis jeg ikke vælger løsningen med blomster og blondeslør, kunne jeg meget godt finde på din løsning Lena... med hårsmykket. Hvis det stadig kan købes i sølv.

Jeg ville faktisk sætte et nærbillede ind, som jeg fandt på google af dit smykke, men det mislykkedes desværre. Ville sætte det ind, i forbindelse med mine inspirationsbilleder til brudefrisuren.

Det var meget unikt og smukt.:7himmel:

0

Annonce ♥

Link til at komme ind på den shop Værsego':thumbsupsmileyanim:

Umiddelbart var der kun en af den jeg købte, men den butik som fasinatoren

kommer fra, laver mange andre blomster fasinatorer.

Hvis du ser ude til højre i på den linkede side kan du se ''more from this shop''

Nu håber jeg at du kan bruge det, synes at hun laver nogle meget flotte ting!

Edited by Stjarna
0

Velkommen til endnu en 2012 brud.

Og WOW til jeres kirke og feststed. Jeg kan godt forstå du gerne vil ha folk med til globryllup, jeg håber på det sammen, en ½tom kirke kan være lidt trist, men jeg er sikker på at jeres kirke blive super dejlig.

Og at holde fest sådan et sted, ren romantik :thumbsupsmileyanim:

Den frisure du har fundet, som en mulighed, er da super flot, og jeg kan sagtens se den kombineret med et slør, men jeg glæder mig til at læse mere og finde ud af hvad du beslutter dig for.

0

Velkommen til endnu en 2012 brud.

Og WOW til jeres kirke og feststed. Jeg kan godt forstå du gerne vil ha folk med til globryllup, jeg håber på det sammen, en ½tom kirke kan være lidt trist, men jeg er sikker på at jeres kirke blive super dejlig.

Og at holde fest sådan et sted, ren romantik :thumbsupsmileyanim:

Den frisure du har fundet, som en mulighed, er da super flot, og jeg kan sagtens se den kombineret med et slør, men jeg glæder mig til at læse mere og finde ud af hvad du beslutter dig for.

Mange tak!:cheerleader3:

Tja, nu er der kun den ene kirke i Middelfart. At den så er mega stor og meget smuk det må vi jo tage med :rolleyes: Det ville selvfølgelig være helt fantastisk hvis der blev næsten fyldt og der var mange til at hjælpe med at synge, helt op, til under loftet... uhhh får helt kuldegysninger ved tanken :o:blush:

Ja, jeg tænker at håret skal fylde meget bag i, enten som klassisk knold eller som vist på billedet, med orkider i håret.:biggrin: Dét må kunne lade sig gøre!

Edited by Stjarna
0