Stjarna

E + J Bryllup 16. Juni. Lykkelig nygift! Flere billeder fra dagen

372 indlæg i dette emne

JUBIII!!!! FOTOGRAFEN ER PÅ PLADS!

Har lige svaret i din tråd ang. Mørkøv Foto, men vil også lige skrive her, så jeg er sikker på, du ser det :wink: Vi brugte Mørkøv Foto til vores bryllup og var mere end tilfredse. Du kan evt gå ind og se en masse af billederne i min beretning, så kan du jo også se stilen :thumbsupsmileyanim:

Hej Elva!!

Tusind tak, det var lige den slags jeg havde brug for.:thumbsupsmileyanim:

Jeg har ringet til ham i dag, men han var ikke hjemme, han ringer tilbage til mig, så håber jeg at han er ledig. :rolleyes:

Jeg krydser fingre for, han er ledig :thumbsupsmileyanim:

Han var ledig, Palle fra Mørkøv Foto!!!! Han var super flink at tale med, imødekommende og synes godt om vores arrangement. OG det bedste af det hele prisen!

Heldagsfoto fra gæsterne ankommer til kirken til efter brudevalsen er danset, PRIS: 6.000 kr. inkl. transport fra Mørkøv til Middelfart!!!!

Vi kunne bare skrive vores ønsker til ham med hensyn til billeder, så det bliver jo bare perfekt. Han vil tage i omegnen af 1.200 billeder og vi får så de ca. 700 på dvd.

Jep. Vi er super glade i det lille hjem!:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Link til at komme ind på den shop Værsego':thumbsupsmileyanim:

Umiddelbart var der kun en af den jeg købte, men den butik som fasinatoren

kommer fra, laver mange andre blomster fasinatorer.

Hvis du ser ude til højre i på den linkede side kan du se ''more from this shop''

Nu håber jeg at du kan bruge det, synes at hun laver nogle meget flotte ting!

Hey tusind tak :D jeg leder med lys og lygte efter noget blomsterværk der vil passe til et middelalderbryllup. Er lidt af en udfordring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med at fotografen er på plads. Jeg tror da vist jeg skal ha bearbejdet h2b lidt, vi har nemlig ikke bestemt os endnu, han kigger stadig, men Mørkøv er jo en kanon fotograf og til rimelige priser

Atlså jeg har lidt stress over, at få de der punkter på plads som kræver forudbestilling. F.eks. fotograf og musiker. For jo længere der går jo færre får man jo at vælge imellem.

Derefter vil jeg kunne slappe lidt af i en periode inden jeg som det næste vil ud og kigge på kjole.:fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frieri!!!!

Så skete det, kæresten har friet!!!:thumbsupsmileyanim: Fik den fineste ring, en smal guldring med brillianter hele vejen hen over i ringens bredde. Den er virkelig smuk og feminin!

Det var romantisk men alligevel meget nede på jorden uden det store cirkus.:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak alle sammen!

Ja her til eftemiddag har svigerforældrene også fået det at vide og de blev rigtig glade ligesom mine forældre gjorde det.

Samme dag jeg ringede hjem til Jylland og fortalte mine forældre det, lå der en flot buket og en flaske boblevand på trappen, da jeg kom hjem fra job, fra mine forældre :a1221:

Mine svigerforældre var med det samme klar på at snakke gæsteliste, det havde jeg slet ikke forventet, så det var skønt!!

Nu skal der gang i planlægningen igen, den har ellers stået stile længe! :badgirl:

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi har så desværre ikke haft tid til de bobler, men tænker at de skal nyde til søndagsfilmen i aften... :fløjt:

Mange tak Anita, hehe, stort af dig at skrive herinde :tunge::wink: Håber at din planlægning forløber som den skal?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tid til kjoleprøvning er booket!

Jubiiii!!! Jeg har bestilt tid til kjoleprøvning den 14. november hos House of brides og Casa Lezar!!

Jeg glæder mig helt vildt og har inviteret min mor og lillesøster med på turen til de Københavnske butikker. Jeg går efter en Maggie Sottero og derfor glæder jeg mig virkelig meget til særligt det første besøg i House of brides som vist nok er eneforhandler af Maggie kjoler i Danmark.

Jeg har en idé om hvordan kjolen skal se ud. Den skal være stropløs, og enten som helblonde eller tylbrus. Jeg tror ikke lige, at det med det glatte look er mig, det må gerne være lidt ekstravagant. Omvendt drømmer jeg om blondeslør og det skal jo passe til kjolen og ikke omvendt. Jeg er helt syg med knappelukning, men kan selvfølgelig godt se at snørreryggen er super praktisk, da det alt andet lige, gør at kjolen kan tilpasses HELT perfekt på dagen.... Det skal blive spændende at se, hvad der overhovedet klæder sådan en størrelse som mig :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update!

Jeg tænker at min tråd trænger til en lille update! Siden vi blev forlovet har alt virkelig åndet fryd og gammen. Ikke fordi der var dårlig stemning før, men vi er sådan set helt nyforelskede nu :a1221: Manden er meget mere bryllupsinteresseret nu (eller måske bare lidt mere interesseret end før han friede) så det er virkelig dejligt at jeg også føler spændingen fra hans side.

Vi har nu styr på følgende ting:

  • Dato 16. juni 2012
  • Vielse i Sankt Nikolaj kirke Middelfart kl. 13.30
  • Reception og festmiddag på Hindsgavl slot
  • Fotograf: Mørkøv foto (heldagsfotograf)
  • Musik: Kamilla Sørensen (pianist fra kl. 18.00 til 23.45) og DJ fra Diskotek Railion (fra kl. 23.45 til ?)
  • Kjoleprøvning PÅ MANDAG!!!!!!! Skal i House of Brides og Casa Lezar
  • Har booket stylist!! Tjek lige hvor sej hun er, hun har stylet Dúné til musikvideoer osv. http://wahlin.dk
  • Invitationer er så småt ved at være færdige som prototype

Er simpelthen SÅ spændt til på mandag, men har desværre hørt at man ikke må tage billeder i House of Brides hvor jeg skal prøve de smukke Maggie Kjoler.

Virkelig træls da jeg ikke har planer om at købe kjole fra Kina. :unsure: Er der nogle af jer der ved om man må fotografere i Casa Lezar og som evt. kan fortælle om gode/dårlige oplevelser derfra? :help:

Nåh ja, fik jeg fortalt at jeg om et par timer er på vej i lækkert romantisk sommerhus med ham den søde?? Det har han arrangeret som romantisk get-a-way overraskelse til mig.... SÅ DEJLIG HAN ER! :a1221:

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt at høre lidt fra dig igen, det er ved at være lang tid siden. Jeg ved desværre ikke noget om om man må tage billeder i de forretninger du nævner, og altså hvis man ikke må så kan man jo snige til det med en mobil... :fløjt:

Ellers synes jeg da det er vildt lækkert at i har fået styr på så mange ting! Det bedste ved det er, at så har man masser af tid til at bekymre sig om alle detaljerne, hehe.

Uh vi skal også på sommerhus-hygge tur i næste weekend, god tur til jer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet kjoler endnu, så det ved jeg desværre ikke noget om...

Dejligt med en "get-away"-tur - skønt at I er nyforekskede :loveshower: (er vi også for tiden), så har inviteret ham den skønne på thai-restuarant i aften :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, brudekjoler! :loveshower:

Jeg har lige fundet min kjole hos Casa Lezar, og kan kun sige: Glæd dig! Selvom man desværre heller ikke må tage billeder der... :pokey:

Kathrina, der hjalp mig med at finde en kjole, er rigtig sød. der er måske liiige lovlig meget sælger over hende, men hun ved virkelig, hvilken slags kjole der klæder en! Faktisk fortalte Kathrina min søster, som jeg havde med, at hun mente, hun skulle have en enkel, romantisk kjole med masser af blonder. Det grinede min søster bare af, og syntes vist, hun var ret mærkelig. Lige indtil jeg så prøvede sådan en kjole - for der blev min søster vist lidt forelsket..! :biggrin:

God fornøjelse, jeg glæder mig til at høre, hvordan det er gået! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med en update fra dig. Lyder jo helt at I har det helt fantastisk derhjemme. Og synes jeg godt jeg kan genkende :loveshower:

Åhhh håber du får en fantastisk oplevelse på mandag (øv at du ikke må tage billeder = så får vi dem jo heller ikke at se :td: ). Men glæder mig til at høre om din oplevelse.

Men ellers lyder det da til, at I har styr på de overordnede store ting. Skønt. Lige pludselig har vi jo kun 7 måneder igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for svarene alle sammen! :wink:

IHH! jeg er spændt på i morgen, hvor jeg skal prøve de første kjoler!!!

Den bedste afrunding af en god weekend som vi tilbragte bare os to, i sommerhus på den jyske hede, langt ude i skoven (over 1 km grusvej).

Så er ugen det kortere, og fredag skal jeg lave 3 retters middag til 10 personer (pga. fødselsdag tirsdag) :oops:

Er virkelig ærgerlig over at jeg ikke må fotografere og bange for, at jeg ikke kan huske den ene kjole fra den anden... :o

Håber selvfølgelig at jeg kan få modellens navn så jeg kan lægge nogle billeder ind i tråden af modellen i det mindste... bare som sneak-peak :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer