Stjarna

E + J Bryllup 16. Juni. Lykkelig nygift! Flere billeder fra dagen

372 indlæg i dette emne

Ja jeg kan godt se, at der er mange detaljer i grace-kjolen med blonder osv, men når jeg kigger på billederne synes jeg at der "sker" mere på cleo-kjolen. Jeg havde det på samme måde som dig. Jeg havde altid troet at jeg skulle giftes i en kjole med havfruefacon og hvor det var tyl-detaljer og ikke for mange sten, glitter og bling-bling. Jeg prøvede en del kjoler, men da jeg fik min kjole på, var det den eneste, hvor jeg kiggede mig i spejlet og bare kunne sige "iiiiihhh". Den er i en form for a-line med MASSER af bling! Så altså noget helt andet end jeg først havde troet. Nu har jeg købt kjolen og ja, jeg kan indimellem godt drømme om den her Enzoani-drømmekjole, men så prøver jeg at huske den følelse jeg havde, da jeg først så mig i spejlet i min kjole. Og så er jeg jo ikke i tvivl :)

I forhold til det med at kigge på sit liv, så synes jeg at det er et rigtig godt råd, som jeg fik af en veninde og ikke havde tænkt over. Jeg er spændt på, at høre hvad du vælger og jeg føler med dig :bearhug:

Det er også en ufattelig flot kjole du har valgt, den kunne jeg godt være faldet for på nettet. Men altså jeg fandt jo ud af at den i hvert fald skulle sidde til, gerne helt ned til midt på hoften og så var det ''blot'' et spørgsmål om materiale. Det er så til gengæld et helvede :blink: Lige nu har jeg det sådan at hvis jeg ringer på mandag og får det ændret, så tror jeg faktisk ikke jeg vil fortryde det. Altså at jeg så vil savne Gracekjolen. Men jeg er bange for at gøre det, for den var SÅ smuk i virkeligheden, det er jo kun fordi jeg sidder og ser på billederne og bliver meget selvkritisk og synes ikke den synes af ''nok''. :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KJOLEN ER FUNDET!! :c166:

Jeg var afsted igen i dag til kjoleprøvning i House of Brides.

Min tvivl gik jo på om jeg kunne acceptere at den Maggiekjole som var kandidat i denne butik, ikke var det jeg havde forestillet mig, men vanvittig flot alligevel.

Jeg nåede ikke i første omgang at prøve en blondekjole i House of Brides men prøvede den så i Casa Lezar og synes at blonder var ret fantastisk. Derfor måtte jeg prøve Maggien i House of Bides igen samt den blonde-Maggie jeg ikke nåede.

Valget stod helt præcis mellem disse kjoler:

Cleo: http://www.maggiesot...e=5&style=R1106

og Grace: http://www.maggiesot...e=15&style=J857

Men rebelsk (som jeg egentlig aldrig er) valgte jeg Grace, på trods af at min mor virkelig var meget glad for Cleo. Det skal lige siges at jeg prøvede Cleo uden blomst og at min mor og søster var med første gang, hvor det i dag var min bedste veninde der var med. Phuuu ha, det var det sværeste valg jeg kan huske at have truffet!!!

Når jeg havde den ene kjole på skulle det være den, og når jeg havde den anden på skulle det være den. Håber at jeg har taget den rigtige beslutning, et eller andet sted er man jo nød til at sige; ''De er begge fantastiske flotte og på dagen vil det være den rigtige kjole, ligemeget hvilken man vælger. Gæsterne ved jo ikke hvad man ellers har prøvet af kjoler, så de vil sikkert synes den er smuk''.

Jeg indsætter et par sneakpeaks, som vil blive fjernet efter et par døgn. Kjolen var en str. 34 så den var lige lille nok, derfor vil den i rette størrelse komme til at sidde flottere over brystet................. Hvad synes I?

WOW! gud den er flot.......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha et dilemma!

Synes blondekjolen er super flot til dig, men kan også sagtens forestille mig den anden kjole på dig!

Og når du selv siger at den boostede din figur til det maximale af toplækkerhed, så ville jeg måske ha valgt den.

Ville selv rigtig gerne bære en med havfruesnit, men jeg får for store hofter i forhold til taljen (så det bare ligner jeg har en enorm røv!)

Du skal på ingen måde ha dårlig samvittighed over at ændre din bestilling, det er DIN kjole og DIT valg.

Kender jo lidt din mor, og tror du måske skal lytte lidt til hende (hun er en klog kone), og meget opmærksom på dig og hvordan du har det.

Nu siger du selv at blondekjolen ville passe godt til slotsbrylluppet, men det tror jeg nu også at den anden ville. Det er jo en prinsesse som bær den (spørg selv mor og far)

Du kan jo nemt krydse blonderne ind over i sløret i stedet så noget af "lillepigedrømmen" er med. Tror det kunne være virkelig flot med et laaangt blondeslør til.

Haha!!! Ja det gør du jo... ja hun er meget klog (lidt for klog ind i mellem) :tunge: men der er virkelig ingen tvivl om at hun absoult kun vil mig det bedste, og vi har et vidunderligt forhold. :heart:

Hmm... Jeg vil jo have blonder med under alle omstændigheder, da blondesløret er sikkert ligemeget hvilken af kjolerne jeg vælger. Med hensyn til havfruesnittet, så var det lige præcis dét problem, som har gjort, at jeg ikke har kigget efter havfruekjoler på forhånd, fordi jeg tænkte at de har en tendens til at gøre en bredere om måsen :fløjt: Men det viste sig faktisk, ikke at være tilfældet med Cleo kjolen. :7himmel: Må lige en tur ind i din tråd, og have genopfrisket din kjole!

Heldige dig! Jeg ville så gerne men er nu glad for min store fine A-snit-prinsessedrøm

Du kan jo evt købe en "dagen-der-på-blonde-kjole" ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha et dilemma!

Synes blondekjolen er super flot til dig, men kan også sagtens forestille mig den anden kjole på dig!

Og når du selv siger at den boostede din figur til det maximale af toplækkerhed, så ville jeg måske ha valgt den.

Ville selv rigtig gerne bære en med havfruesnit, men jeg får for store hofter i forhold til taljen (så det bare ligner jeg har en enorm røv!)

Du skal på ingen måde ha dårlig samvittighed over at ændre din bestilling, det er DIN kjole og DIT valg.

Kender jo lidt din mor, og tror du måske skal lytte lidt til hende (hun er en klog kone), og meget opmærksom på dig og hvordan du har det.

Nu siger du selv at blondekjolen ville passe godt til slotsbrylluppet, men det tror jeg nu også at den anden ville. Det er jo en prinsesse som bær den (spørg selv mor og far)

Du kan jo nemt krydse blonderne ind over i sløret i stedet så noget af "lillepigedrømmen" er med. Tror det kunne være virkelig flot med et laaangt blondeslør til.

Haha!!! Ja det gør du jo... ja hun er meget klog (lidt for klog ind i mellem) :tunge: men der er virkelig ingen tvivl om at hun absoult kun vil mig det bedste, og vi har et vidunderligt forhold. :heart:

Hmm... Jeg vil jo have blonder med under alle omstændigheder, da blondesløret er sikkert ligemeget hvilken af kjolerne jeg vælger. Med hensyn til havfruesnittet, så var det lige præcis dét problem, som har gjort, at jeg ikke har kigget efter havfruekjoler på forhånd, fordi jeg tænkte at de har en tendens til at gøre en bredere om måsen :fløjt: Men det viste sig faktisk, ikke at være tilfældet med Cleo kjolen. :7himmel: Må lige en tur ind i din tråd, og have genopfrisket din kjole!

Heldige dig! Jeg ville så gerne men er nu glad for min store fine A-snit-prinsessedrøm

Du kan jo evt købe en "dagen-der-på-blonde-kjole" ?

Det har du ret i, det er sgu en god idé!!! Vil helt klart gå efter en blonde kjole til brunchen dagen efter, det er en fantastisk idé (selvfølgelig bliver det ikke som en blondebrudekjole, men det kunne være muligheden for at få et snert af det romantiske :7himmel:

Er nok kommet frem til at jeg ændrer bestillingen i morgen :blush: Men det er godt nok en svær beslutning :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger du det selv og jeg må indrømme, at når man læser alle dine svar omkring dette dilemma, at så synes jeg man kan se et mønsteri i, at du hælder til cleo. GENIAL ide med blondekjolen til brunch!!!!! Jeg håber du finder ud af det og jeg vil glæde mig til at høre din beslutning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh stakkels Stjarna, har slet ikke været på i weekenden og heller ikke set dit kjole dilemma.

Jeg var også opringeligt til blonderne og det über über romantiske. Men må indrømme at jeg faktisk synes kjolernes snit er for enkelt, og den smukke krop du har vil jeg vædde med er meget bedre fremhævet i Cleo'en. Nu ved jeg godt at billeder snyder, men hvis man kigge på billederne fra hjemmesiden op mod hinanden, så synes jeg klart der er MEGET mere liv og tekstur i Cleo fordi det enkle stof gør at designeren har lavet snittet mere levende.

En blondekjoles styrke er jo selve blonden, og derfor synes jeg desværre ofte at blondekjolerne er i det samme halvkedelige snit, og det synes jeg er sådan en skam. (Ikke dermed sagt at det gælder alle blondekjoler, og de ER også smukke. Bare ikke til mig :huh: ).

Jeg elsker den måde man bare føler sig lækker i en draperet kjole, og som du selv siger, så fremhæver det bare popo'en så fint.

Håber du kan mærke i maven hvad der er helt rigtigt, og at de søde piger i HOB er villige til at hjælpe dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:heart: Kære alle søde brude, som har hjulpet mig på vej :heart:

Jeg ringede ind til søde, søde Christina som jeg hele tiden har haft kontakten til i HOB.

Jeg fortalte hende om min tvivl som har buldret i mit hoved hele weekenden, at jeg ikke var RIGTIG glad for mit valg og at jeg ønskede at ændre kjolen fra GRACE til CLEO!!!!

Efter lidt snak hvor hun ville sikre sig, at det ikke var mors kommentar der gjorde udfaldet, gik hun med til det YEEEHHAAAAA! :balloon:

Min beslutning blev forstærket af, at jeg i går aftes blev ramt af et ''stylings-lyn''.... PLUDSELIG kunne jeg se for mig hvordan jeg kunne kombinere de romantiske blonder med killer-figuren som man får i den skønne Cleo. Jeg fik den idé at prøve og finde en fin blondeboleo til skuldrende i kirken, sådan at slør og kjole ligesom ''bindes sammen '' idét jeg også har lidt blonder foroven. :thumbsupsmileyanim: Også for ikke at være for bar. Samtidigt gav Mannie mig den fantastiske idé at jeg kunne tage en blondekjole (læs, selvfølgelig ikke brudekjole) på til brunch dagen efter. Derfor vil mit bryllup blive MED blonder på den ene eller anden måde :heart: Som Andemone skriver så hvade jeg lidt den samme fornemmelse omkring snittet i blondekjolen, og er nu bare så HAPPY for mit valg! :toot:

PIGER, dette er en ægte WIN-WIN fordi jeg får min modernde-killer-figur-kjole-som-mor-elsker og som jeg nu ELSKER på den der måde jeg har savnet i hele kjoleprocessen! :loveshower: - Kombineret med blonder på den ene eller anden måde!

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:heart: Kære alle søde brude, som har hjulpet mig på vej :heart:

Jeg ringede ind til søde, søde Christina som jeg hele tiden har haft kontakten til i HOB.

Jeg fortalte hende om min tvivl som har buldret i mit hoved hele weekenden, at jeg ikke var RIGTIG glad for mit valg og at jeg ønskede at ændre kjolen fra GRACE til CLEO!!!!

Efter lidt snak hvor hun ville sikre sig, at det ikke var mors kommentar der gjorde udfaldet, gik hun med til det YEEEHHAAAAA! :balloon:

Min beslutning blev forstærket af, at jeg i går aftes blev ramt af et ''stylings-lyn''.... PLUDSELIG kunne jeg se for mig hvordan jeg kunne kombinere de romantiske blonder med killer-figuren som man får i den skønne Cleo. Jeg fik den idé at prøve og finde en fin blondeboleo til skuldrende i kirken, sådan at slør og kjole ligesom ''bindes sammen '' idét jeg også har lidt blonder foroven. :thumbsupsmileyanim: Også for ikke at være for bar. Samtidigt gav Mannie mig den fantastiske idé at jeg kunne tage en blondekjole (læs, selvfølgelig ikke brudekjole) på til brunch dagen efter. Derfor vil mit bryllup blive MED blonder på den ene eller anden måde :heart: Som Andemone skriver så hvade jeg lidt den samme fornemmelse omkring snittet i blondekjolen, og er nu bare så HAPPY for mit valg! :toot:

PIGER, dette er en ægte WIN-WIN fordi jeg får min modernde-killer-figur-kjole-som-mor-elsker og som jeg nu ELSKER på den der måde jeg har savnet i hele kjoleprocessen! :loveshower: - Kombineret med blonder på den ene eller anden måde!

Det lyder bare super godt at du nu er lykkelig for dit valg af kjole!

Glæder mig at jeg kunne hjælpe, og synes ideen med blondebolero er SUPER god!

Håber SÅ meget at jeg har fri til at kunne ta til globryllup i Juni. :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:heart: Kære alle søde brude, som har hjulpet mig på vej :heart:

Jeg ringede ind til søde, søde Christina som jeg hele tiden har haft kontakten til i HOB.

Jeg fortalte hende om min tvivl som har buldret i mit hoved hele weekenden, at jeg ikke var RIGTIG glad for mit valg og at jeg ønskede at ændre kjolen fra GRACE til CLEO!!!!

Efter lidt snak hvor hun ville sikre sig, at det ikke var mors kommentar der gjorde udfaldet, gik hun med til det YEEEHHAAAAA! :balloon:

Min beslutning blev forstærket af, at jeg i går aftes blev ramt af et ''stylings-lyn''.... PLUDSELIG kunne jeg se for mig hvordan jeg kunne kombinere de romantiske blonder med killer-figuren som man får i den skønne Cleo. Jeg fik den idé at prøve og finde en fin blondeboleo til skuldrende i kirken, sådan at slør og kjole ligesom ''bindes sammen '' idét jeg også har lidt blonder foroven. :thumbsupsmileyanim: Også for ikke at være for bar. Samtidigt gav Mannie mig den fantastiske idé at jeg kunne tage en blondekjole (læs, selvfølgelig ikke brudekjole) på til brunch dagen efter. Derfor vil mit bryllup blive MED blonder på den ene eller anden måde :heart: Som Andemone skriver så hvade jeg lidt den samme fornemmelse omkring snittet i blondekjolen, og er nu bare så HAPPY for mit valg! :toot:

PIGER, dette er en ægte WIN-WIN fordi jeg får min modernde-killer-figur-kjole-som-mor-elsker og som jeg nu ELSKER på den der måde jeg har savnet i hele kjoleprocessen! :loveshower: - Kombineret med blonder på den ene eller anden måde!

Ej hvor er det bare dejligt for dig :lol:

Tror nu det bliver for overdrevet med blonder på skulde og slør. Jeg er bange for de vil forsvinde lidt i hinanden, og det ser altså vildt smukt ud med en helt enkel draperet kjole og så et smukt blondeslør. Som f.eks. Ceciliepil havde det:

_DSC1374_Mark_Trustrup_Jul 18 2011.jpg

IMG_0403.jpg

Synes enkelheden og det romantiske spiller så flot sammen. Du kan se flere billeder i Ceciliepils beretning.

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er jeg glad for at høre, at alt flaskede sig og at du endelig har følelsen af KJOLEN! Pyh jeg sidder helt her i Horsens og kan mærke stenen lette sig fra dine skuldre :wink: Hvor er det dejligt, fedt, fantastisk og glædeligt at du føler inderst inde at du har truffet den rigtige beslutning :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Jeg er sikker på at Cleo vil sidde fantastisk på dig og din smukke, feminine krop og KANON ide med blonde-bolero. Så får du lidt alle de ting du vil have.

TILLYKKE MED KJOLEN!!!!! :loveflag::thumbsupsmileyanim::balloons::balloon::bearhug::denmarkflag::cheerleader3::loveshower::toot::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hvor er I bare nogle søde tøser :loveflag:

Jeg vil helt klart prøve den bolero, men må indrømme at Christina i butikken også lød lidt lunken da jeg snakkede om blondeboleroen... Hun har flere gange sagt at man SAGTENS kan have en ikke-blondekjole på med et blondeslør til, og at blonderne på denne måde kommer til sin ret. :rolleyes: Det er billederne ovenfor, fra Cecilies bryllup jo også et flot bevis på.

No matter what, vil jeg jo som minium have blondesløret og på denne måde får jeg lidt af kvaliteterne fra hver kjole, føler jeg :wink::biggrin: Det med boleroen kan jo komme an på en prøve når kjolen kommer hjem i foråret.

Har hørt at de sidste Maggie kjoler der er bestilt, først kommer i april, så er glad for at jeg traf beslutningen nu! :blink: IHHH er så glad for min beslutning! :loveshower:

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:heart: Kære alle søde brude, som har hjulpet mig på vej :heart:

Jeg ringede ind til søde, søde Christina som jeg hele tiden har haft kontakten til i HOB.

Jeg fortalte hende om min tvivl som har buldret i mit hoved hele weekenden, at jeg ikke var RIGTIG glad for mit valg og at jeg ønskede at ændre kjolen fra GRACE til CLEO!!!!

Efter lidt snak hvor hun ville sikre sig, at det ikke var mors kommentar der gjorde udfaldet, gik hun med til det YEEEHHAAAAA! :balloon:

Min beslutning blev forstærket af, at jeg i går aftes blev ramt af et ''stylings-lyn''.... PLUDSELIG kunne jeg se for mig hvordan jeg kunne kombinere de romantiske blonder med killer-figuren som man får i den skønne Cleo. Jeg fik den idé at prøve og finde en fin blondeboleo til skuldrende i kirken, sådan at slør og kjole ligesom ''bindes sammen '' idét jeg også har lidt blonder foroven. :thumbsupsmileyanim: Også for ikke at være for bar. Samtidigt gav Mannie mig den fantastiske idé at jeg kunne tage en blondekjole (læs, selvfølgelig ikke brudekjole) på til brunch dagen efter. Derfor vil mit bryllup blive MED blonder på den ene eller anden måde :heart: Som Andemone skriver så hvade jeg lidt den samme fornemmelse omkring snittet i blondekjolen, og er nu bare så HAPPY for mit valg! :toot:

PIGER, dette er en ægte WIN-WIN fordi jeg får min modernde-killer-figur-kjole-som-mor-elsker og som jeg nu ELSKER på den der måde jeg har savnet i hele kjoleprocessen! :loveshower: - Kombineret med blonder på den ene eller anden måde!

Ej hvor er det bare dejligt for dig :lol:

Tror nu det bliver for overdrevet med blonder på skulde og slør. Jeg er bange for de vil forsvinde lidt i hinanden, og det ser altså vildt smukt ud med en helt enkel draperet kjole og så et smukt blondeslør. Som f.eks. Ceciliepil havde det:

_DSC1374_Mark_Trustrup_Jul 18 2011.jpg

IMG_0403.jpg

Synes enkelheden og det romantiske spiller så flot sammen. Du kan se flere billeder i Ceciliepils beretning.

armen hun er jo bare så smuk!!!!

Hehe, hvor er I bare nogle søde tøser :loveflag:

Jeg vil helt klart prøve den bolero, men må indrømme at Christina i butikken også lød lidt lunken da jeg snakkede om blondeboleroen... Hun har flere gange sagt at man SAGTENS kan have en ikke-blondekjole på med et blondeslør til, og at blonderne på denne måde kommer til sin ret. :rolleyes: Det er billederne ovenfor, fra Cecilies bryllup jo også et flot bevis på.

No matter what, vil jeg jo som minium have blondesløret og på denne måde får jeg lidt af kvaliteterne fra hver kjole, føler jeg :wink::biggrin: Det med boleroen kan jo komme an på en prøve når kjolen kommer hjem i foråret.

Har hørt at de sidste Maggie kjoler der er bestilt, først kommer i april, så er glad for at jeg traf beslutningen nu! :blink: IHHH er så glad for min beslutning! :loveshower:

ja jeg tror bestemt også du skal være glad for din beslutning... det kommer jo til at se fantastisk ud til dig!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tillykke med dit valg - det er også en meget smuk kjole du nu får dig. Mht bolero og slør vil jeg sige, at vælger du et slør med blondekant, bliver du meget fint "dækket til" især hvis du sætter sløret lidt højt på hovedet - det giver en super fin detalje :cheerleader3:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tillykke med dit valg - det er også en meget smuk kjole du nu får dig. Mht bolero og slør vil jeg sige, at vælger du et slør med blondekant, bliver du meget fint "dækket til" især hvis du sætter sløret lidt højt på hovedet - det giver en super fin detalje :cheerleader3:

Tak skal du have, dejligt at vågne op til en positiv besked på sin fødselsdag :wink::denmarkflag:

Jeg må se på mulighederne når jeg får kjolen hjem, selvom det er svært at vente så længe :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer