Stjarna

E + J Bryllup 16. Juni. Lykkelig nygift! Flere billeder fra dagen

372 posts in this topic

Flotte blomster sko......de er da søde og sjove på samme tid..... :cheerleader3: Vldt fedt med Tina Liv......det er jo de smukkeste billeder så det bliver din mand glad for.....og så i de omgivelser.... :cheerleader3: Vildt nok med undertøjet.... jeg har slev haft kig på et sæt til 1200 kr.....og jeg synes det er alt for mange penge for sådan noget......så jeg må på jagt efter noget der er billigere.......men ja dit er jo GUDE smukt......så forstår godt du KOM TIL at købe det.... :loveshower:

0

Annonce ♥

Flotte blomster sko......de er da søde og sjove på samme tid..... :cheerleader3: Vldt fedt med Tina Liv......det er jo de smukkeste billeder så det bliver din mand glad for.....og så i de omgivelser.... :cheerleader3: Vildt nok med undertøjet.... jeg har slev haft kig på et sæt til 1200 kr.....og jeg synes det er alt for mange penge for sådan noget......så jeg må på jagt efter noget der er billigere.......men ja dit er jo GUDE smukt......så forstår godt du KOM TIL at købe det.... :loveshower:

Åh... Gid det var så vel.... Hehe, har nemlig ikke købt det fordi det var så dyrt. Så vi er I samme båd og må bare lede efter noget billigere.

0

Super super super fede sko! Det er lige noget for mig :)

De er fra Mary B.

Havde en mærkelig oplevelse den anden dag med hensyn til skoene.

Jeg gik forbi en butik med sko fra Vagabond, og de havde sgu lavet en kilehæls sko i præcis det stof som mine (formegentlig) Mary B blomstersko på billederne.... Det har jeg aldrig prøvet før, at forskellige mærker bruger det samme mønstrede stof til at lave sko! :blink:

0

Annonce ♥

Jeg synes at sommerfugle-lommen på jeres invitationer er en rigtig god ide! Men tænker, at hvis den blev gjort lidt mere "slank" i det, især på de to øverste vinger, så vil den måske være lidt mere elegant. Det kan nu også sagtens gå, det du har lavet - men du lyder ikke helt tilfreds selv :biggrin:

Jeg synes sagtens, at du kan have blomsterstiletterne på, også selvom det er en anden farve end de blomster I har til brylluppet. Skoene er så fine og samtidig billige og anvendelige efterfølgende. Så ja, på med dem :biggrin:

Uh, hvor lyder det spændende med boudoir! Jeg kunne også godt selv tænke mig det - men tror jeg venter og ser hvem der vinder Tina Liv-konkurrencen :biggrin:

0

Tillykke med milepælen :) bliver så fedt at I nu kan ansøge om de formelle ting :) :)

Fedt med TL-billeder og så i de omgivelser, wow!! :biggrin:

Ja, så bliver dt pludseligt mere virkeligt når det formelle kan falde på plads!

0

Annonce ♥

Jeg synes at sommerfugle-lommen på jeres invitationer er en rigtig god ide! Men tænker, at hvis den blev gjort lidt mere "slank" i det, især på de to øverste vinger, så vil den måske være lidt mere elegant. Det kan nu også sagtens gå, det du har lavet - men du lyder ikke helt tilfreds selv :biggrin:

Jeg synes sagtens, at du kan have blomsterstiletterne på, også selvom det er en anden farve end de blomster I har til brylluppet. Skoene er så fine og samtidig billige og anvendelige efterfølgende. Så ja, på med dem :biggrin:

Uh, hvor lyder det spændende med boudoir! Jeg kunne også godt selv tænke mig det - men tror jeg venter og ser hvem der vinder Tina Liv-konkurrencen :biggrin:

Tusind tak for konstruktiv kritik!! Jeg har også tænkt som du, men de ting jeg har prøvet indtil nu har ikke set godt ud. Har skåret lidt i sommerfuglen, så den ikke var så tæt, altså der var huller i den. Det var ikke pænt. Men nej, må klart prøve det du siger...

At gøre den lidt mere slank. Har printet alle invitationer i dag, så nu er der ingen vej uden om, det bliver en lommeinvitation:-)

Jeg tror sgu at det bliver de blomstersko... De er så fine, ikke for høje men søde, billige og brugbare efterfølgende.

Held og lykke med konkurrencen og ellers så kast dig ud I det alligevel... (nu mangler jeg alle mulige smiley'er, men er på iPaden)

0

Menu............. :metteholm

Vi var jo en tur på Hindsgavl i januar. Men fik jeg nogensinde fortalt hvad vi skal have at spise???

Vi gør følgende:

Ved ankomsten til Hindsgavl vil kokkene stå parrat med kaffe og the, samt kæmpe store kobberpander (1,5 m i diamenter) hvor de vil lave crepé suzettes (åhh mit franske er vidst ikke for godt, hihi) med iscreme og rabarberkompot fra slottes egen køkkenhave. Vi har valgt denne løsning i stedet for bryllupskage, da vi synes at det var mere spændende og mere lækkert.

Herefter vil vi få:

Velkomstdrink - sablet champange på terrassen

Forret; Jomfruhummerhaler med hvide asparges fra haven og hollandaise

Mellemret: Blinis med et serveret glas champange

Hovedret: Sommerbuk med nye kartofler og grønt fra haven og vildt sauce

Dessert: Creme brullé med jordbærsorbet og friske jordbær samt vores monogram i chokolade

Til kaffen: Kransekage

Natmad: Biksemad med speglæg og diverse tilbehør

MUMS siger jeg bare, er så godt tilfreds med menuen, synes det er SÅ fedt at vi kan præsentere en menu, hvor alt grønt er fra slottets egen køkkenhave som man kan gå ud og se på som gæst.

Edited by Stjarna
0

Gommens tøj og mit undertøj

Juuuhhuuuuu, i dag har min egen besluttet sig for tøjet. Vi var sammen med forlover og hans kæreste (bedste venner) taget til Rødovre for at besøge Amor, som lejer tøj ud. Vi havde besluttet, at gå efter lejet tøj, da vi havde en forventning om, at det nok blev et kjolesæt til fyrene, og et sådan får man sjælendt brug for mere end den ene gang. Desuden er mærket de lejer ud, Wilworst som hvis du skal købe det, koster et kjolesæt omkring 4.000 kr. og vi kunne leje et sæt for ca. 1.200 kr.

Nå, men vi kom derind og modtog rigtig god behandling lige fra start. Efter at have prøvet Jacketjakke og Kjolejakken stod det klart, at det skulle være Kjolesættet (som jeg har drømt om at det blev) :7himmel: . Har taget et billede af min kommende mand, men tøjet passede jo ikke 100 % og har ikke adgang til kameraet pt. så ved ikke om jeg får lagt det på. Men HOLD NU OP, hvor bliver han bare så top lækker altså. Han har de der brede skuldre og smalle talje, virkelig maskulint og flot i sådan et sæt :a1221::heart:

Vi betalte også leje af forlovers sæt og fik lidt rabat :wink:

Nu skal de to fyre bare ud og finde nogle flotte sko, sjove strømper mv.

Invitationerne er sendt så nu kan det bare blive den 16. juni :biggrin: -Nåhh ja, der er jo noget med en kjole som først kommer til DK i april :unsure:

Efter at vi havde været i Amor tog vi i Rødovrecentret... haha, der var en ung fyr på polteraben og pludselig var Joan Ørting der og alt muligt, ret sjovt.

Men inden vi tog hjem gik vi gennem Magasin og gennem undertøjsafdelingen. Ja ja... indrømmet jeg havde jo stadig H2B og venner på slæb men jeg fandt altså bare lige UNDERTØJET. Jeg har SÅ svært ved at finde bh'er som ikke gør mine bryster helt trekantede, eller trykker dem ned og der hang sættet, så smukt og fint og i min størrelse til en god pris så jeg købte det altså. Så nu har jeg efterhånden hvad jeg skal bruge til Tina Liv fotograferingen :cheerleader3:

Edited by Stjarna
0

Der er dælme styr på det.....og lækker lækker menu......og fedt at alt grønt kommer derfra det er da klasse :thumbsupsmileyanim:

Fedt at i fandt noget lækkert tøj både til H2B og forelover.......og ja undertøj kan være svært.....men fedt at du fandt et sæt..... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak piger, synes også at menuen og det hele flasker sig i øjeblikket!

Nå............ men der var nogen som ville se billeder.......... here it goes :b223:

Først en blærerække, dog ikke alle invitationerne.

Næst mit fine undertøj.

Har lidt fortrudt at jeg ikke købte g-string til hofteholderen, det ser vidst lidt kluntet ud med alm.trusse til, eller hvad mener I?

OG sidst men ikke mindst.... min smukke,skønne, lækre kommende mand i et kjolesæt som slet ikke passer ham, men som giver en idé om hvordan det bliver :a1221::loveflag:

post-44716-0-11186300-1330972857.jpg

post-44716-0-76799000-1330972933.jpg

post-44716-0-93761700-1330972955.jpg

post-44716-0-62372800-1330972972.jpg

post-44716-0-01795200-1330973077.jpg

0

Annonce ♥

Uh søde dig... så kan du nu krydse lidt af smykker fra listen :biggrin: Hvor er det bare en god tråd du har dig her!

Hehe, tusind tak søde, er SÅ glad for de øreringe. Hele svigermekanikken har lige været her og de var vilde med dem! Nu håber jeg at det lykkedes for dig at få dem hjem i sølv...

Og med hensyn til min tråd.. Tja, får ikke opdateret så ofte som mange andre og når jeg opdaterer synes jeg ikke der er den vilde respons, selvom jeg forsøger at være aktiv, i andre emner og tråde... (piftene smiley) er på iPad, beklager den kedelige tekst.

0

Uh søde dig... så kan du nu krydse lidt af smykker fra listen :biggrin: Hvor er det bare en god tråd du har dig her!

Hehe, tusind tak søde, er SÅ glad for de øreringe. Hele svigermekanikken har lige været her og de var vilde med dem! Nu håber jeg at det lykkedes for dig at få dem hjem i sølv...

Og med hensyn til min tråd.. Tja, får ikke opdateret så ofte som mange andre og når jeg opdaterer synes jeg ikke der er den vilde respons, selvom jeg forsøger at være aktiv, i andre emner og tråde... (piftene smiley) er på iPad, beklager den kedelige tekst.

hahaha... det kender jeg godt!!! Der er en vis form for "popularitet" herinde :biggrin: men, men, men--- må indrømme jeg selv snuser rundt uden at efterlade en hilsen - så mon ikke folk følger med? :loveflag:

Fedt at de kan li' dem - mine kom hjem her til eftermiddag... weeeeehuuuu

0

Annonce ♥

Jeg følger altså troligt med når der kommer nye indlæg

Ihh det lyder godt Maria :biggrin:

Så kan jeg fortælle at der snart er en stor opdatering på vej, for ringene, øreringe og kjole er nemlig kommet hjem!!! :a1221: Dertil lidt bryllupsdrama i kulissen.

Edited by Stjarna
0

Update - om smykker på den store dag og alt muligt andet.

Nu er det IGEN længe siden at jeg har fået opdateret min tråd, min planlægning sker åbentbart meget i ryk... :huh:

Nå, men sidste nye er, at invitationerne er sendt ud og 61 ud af 84 har takket ja. Men SÅ VAR DER BALLADE! For en kæreste til H2B ven, har meldt fra, fordi hun ikke måtte tage deres tre blebørn med. JA, jeg sagde blebørn. Manden kommer stadig og synes hun er urimelig. Vi har valgt at det skal være en voksenfest, fordi at vi ikke selv har børn (og fordi vi ikke vil have remoulade ud over hele dugen når vi har valgt, at bruge så uhyggeligt mange penge, på et smukt feststed med lækker mad og über professionel betjening). Hele dette optrin var meget mere kompliceret, end det jeg beskriver her, men vil ikke gå i detaljen, sagen er, at hun ikke kommer og helt ærligt, hun vil ikke være savnet, da hun er med som påhæng og ikke ligefrem nær ven.

MEN ballade var der mere af.

H2B skulle en aften besøge manden, i et vennepar vi har, til herremiddag hos vennen. Da det bliver de sene aftentimer kommer den gravide kæreste hjem til selskabet. Ind ad døren kommer hun og snakken falder på vores bryllup. Her meddeler hun så, at ''hun udemærket var klar over, at de var inviteret med som det tynde øl'' (hvilket de ikke er, H2B har kendt manden i 5 år og er nær ven) og, at hun havde tænkt sig at sætte sig op forrest i kirken og få spædbarnet til at græde under cermonien :blink:

Hvad FANDEN sker der for sådan en udtalelse??? Jeg var lamslået da min kæreste fortalte det. Hun sagde det til HAM, altså den kommende gom?! Sådan noget kan man tænke for sig selv og btw, vi har trods alt valgt at ofre over ca. 1.100 kr. på hende og hendes spædbarn alene! Nå, men der blev så ikke gjort mere ved det, for H2B vil ikke have at jeg ringer og laver en scene. Skal ellers nok lige love for at jeg har lyst til at ringe og fortælle hende at det er en invitation og ikke en indkaldelse!!!! :shooter: Må indrømme at jeg håber hun nu melder fra!

Nå, men der er da heldigvis også positivt nyt at berette! Vores helt fantastiske guldsmed, som jeg varmt vil anbefalde, Egeart, har smeltet vores gamle guld om, til de ringe vi har drømt om, og her er desværre en sjov lille historie... for mit navn var desværre stavet forkert i H2Bs ring :oops: Så det må vi have rettet og det skulle vist ikke være noget problem. Billeder følger selvfølgelig....

Derudover købte jeg mine drømmeøreringe, som jeg har savlet over i flere måneder på Etsy, men som jeg ikke har ville ofre så meget på. Heldigt for mig, havde den søde Hullahop fået dem hjem i guld og hun skulle bruge dem i sølv, så jeg måtte købe dem for 300 kr. inkl. fragt og de er om muligt endnu mere fantastiske i virkeligheden. Mener selv de er perfekte til min ring! :a1221:

Nåh ja... så ringede Kristina fra House of Brides i fredags, at min Maggie Sottero kjole er kommet hjem fra USA, JUUUUBBIIIIII!!!

Så på onsdag holder jeg fri og kører med svigermutti og de to svigerinder ind for at hente den - for dog, at køre den direkte til Frederiksberg skrædderi. Har jo ingen billeder af mig i kjolen, for som nogle måske husker, havde jeg jo en kjolekrise der endte med, at jeg ombestemte mig i sidste øjeblik. Men onsdag vil jeg så have taget nogle billeder og måske laver jeg et lille sneakpeak af den, et par timer onsdag aften....

Nå, det blev en lang update, respekt til dem der gider læse det hele :fløjt:

post-44716-0-20820800-1333381052.jpg

post-44716-0-48644300-1333381061.jpg

post-44716-0-24014800-1333381070.jpg

post-44716-0-54857400-1333381078.jpg

post-44716-0-74064500-1333381086.jpg

post-44716-0-86404100-1333381104.jpg

Edited by Stjarna
0