ivanogline

Så har jeg prøvet kjoler

65 posts in this topic

Jeg kan faktisk bedst lide nr. 2. Den får dig til at se slank og høj ud. 3'eren er også flot, men kan bare bedre lide 2'eren :) Man kunne også, som nogle foreslår, undlade halternecken (eller hvordan det nu stavedes ;)).

Ved godt, det er lettere sagt end gjort nogle gange, men du skal vælge den, som du har det absolut bedst i. Det er vigtigt at have en kjole, man har det godt i, man skal jo have den på hele dagen, og det er jo en vigtig dag :) Hvis bare der er det mindste "galt" med kjolen, skal du ikke vælge den.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder til i mere eller mindre alle sammen er enige i nr 3. Tror bestemt også bliver den. Jeg følte mig godt tilpads i alle 3. Nr. et var lidt forstram, men den skulle også syes efter min barm. Jeg har en stor barm, i forhold til resten af min krop.

Tror bestemt også jeg vælger nr. 3.

Det er skønt at få andres menninger. tusind tak allesammen :thumbsupsmileyanim::hug:

0

Hmm jeg synes faktisk de alle er lige fine... Men hælder nok alligevel mest til nr. 3. Er det i Dybvad du har prøvet? :)

Nej, jeg var godt nok iDybvad og prøve. Men der må man ikke tage billeder. Og syntes også han var for snerpet, jeg fik slet ikke lov til selv at kigge på nogle kjoler. Han fandt det frem til mig, som han syntes jeg skulle prøve. + at jeg sagde at den max må koste 7000, men alligevel forsøger han at prakke alt for dyre kjoler på mig.

Billede nr 1 og 2 er fra Abc brudekjoler. Billigt, og hun var super sød og forstående. Lyttede til mine ønsker, og god til at forklare. Og se hvad mine svage sider på kroppen er, og kunne formå at finde noget som passede efter mine ønsker.

Billede nr. 3 er fra Lilly i Aalborg. Der fik jeg også en super god oplevelse.

0

Hmm jeg synes faktisk de alle er lige fine... Men hælder nok alligevel mest til nr. 3. Er det i Dybvad du har prøvet? :)

Nej, jeg var godt nok iDybvad og prøve. Men der må man ikke tage billeder. Og syntes også han var for snerpet, jeg fik slet ikke lov til selv at kigge på nogle kjoler. Han fandt det frem til mig, som han syntes jeg skulle prøve. + at jeg sagde at den max må koste 7000, men alligevel forsøger han at prakke alt for dyre kjoler på mig.

Billede nr 1 og 2 er fra Abc brudekjoler. Billigt, og hun var super sød og forstående. Lyttede til mine ønsker, og god til at forklare. Og se hvad mine svage sider på kroppen er, og kunne formå at finde noget som passede efter mine ønsker.

Billede nr. 3 er fra Lilly i Aalborg. Der fik jeg også en super god oplevelse.

Jeg prøvede også kjoler hos hende. Super god betjening :super:

Jeg fravalgte de kjoler du viser, da alle de perler på barmen fremhæver for meget, og jeg er ret storbarmet. Jeg endte med at finde den helt rigtige kjole, men skal da alligevel ud at prøve flere. (Du kan se billeder i min tråd).

Jeg synes også helt klart, at du skal vælge kjole nr. 3. Den er rigtig flot til dig :loveflag:

0

Annonce ♥

Nu er brudekjolen valgt :thumbsupsmileyanim: Det blev dog ingen af dem som er på billederne, men derimod fra en hel anden butik.

Jeg havde egtenlig ikke bestilt tid, men kom alligevel forbi, så tænkte jeg bare ville kigge lidt.

Ekspedienten var vældig sød, og sagde jeg bare kunne finde dem jeg ville prøve, log så havde hun da tid til at hjælpe mig. Jeg fandt 7 kjoler, og den sidste jeg kom i, fik jeg YES følelsen, nu har jeg fundet KJOLEN.

Det er godt nok sidste års model, men den sidder fantastisk, og har de flotteste små detaljer, samtidig gør den min barm mindre, uden at virke for stram, den fremhæver min talje.

En bonus er så, at den er sat ned til 4500 fra 10500. Det blev min mor glad for, da det er hende der skal betale kjolen. :wink:

Jeg fandt så også det mest fantastiske slør, som passer perfekt til mig, og til kjolen. Det røg så op på 1200 kr. :oops:

Men pyt.

Er bare glad for, at der slet ikke er nogen tvivl, med hensyn til kjolen.

1

Annonce ♥

Nu er brudekjolen valgt :thumbsupsmileyanim: Det blev dog ingen af dem som er på billederne, men derimod fra en hel anden butik.

Jeg havde egtenlig ikke bestilt tid, men kom alligevel forbi, så tænkte jeg bare ville kigge lidt.

Ekspedienten var vældig sød, og sagde jeg bare kunne finde dem jeg ville prøve, log så havde hun da tid til at hjælpe mig. Jeg fandt 7 kjoler, og den sidste jeg kom i, fik jeg YES følelsen, nu har jeg fundet KJOLEN.

Det er godt nok sidste års model, men den sidder fantastisk, og har de flotteste små detaljer, samtidig gør den min barm mindre, uden at virke for stram, den fremhæver min talje.

En bonus er så, at den er sat ned til 4500 fra 10500. Det blev min mor glad for, da det er hende der skal betale kjolen. :wink:

Jeg fandt så også det mest fantastiske slør, som passer perfekt til mig, og til kjolen. Det røg så op på 1200 kr. :oops:

Men pyt.

Dejligt, at du pludselig faldt over en kjole der uden tvivl var den rigtige og så til den pris :cheerleader3: Nu skylder du altså billeder af den nye :biggrin:

0

Annonce ♥

Skal nok få billeder ind. Jeg skal hente kjolen i morgen, og så får jeg den lige på her hjemme. Min veninde kan ikke vente med at se den, hun var ikke lige med da jeg prøvede den. :blush:

Så skal jeg nok tage nogle billeder. JEG LOVER :biggrin:

0

Annonce ♥

Men pyt.

Så er der billeder af kjolen :biggrin:

post-48599-0-89835900-1313168554.jpg

Edited by ivanogline
0