Malouski

Sea of Love -Malou & Mathias 23. juli 2011

359 indlæg i dette emne

Come with me, my love

To the sea, the sea of love

I want to tell you how much I love you

(Honeydrippers)

Der går endnu en god uges tid, inden vi får billederne fra fotografen, men så lang tid kan jeg under ingen omstændigheder vente med at komme i gang med min beretning, så jeg vil begynde med optakten til vores kærlighedsdag og min klargøring hjemme inden vielsen på vores kærlighedsbåd i Wonderful Copenhagen.

FREDAG D. 22. JULI 2011

Jeg kravlede rundt på væggene og tjekkede vejrudsigten konstant. Mathias har skullet arbejde hele ugen, mens jeg havde fri fra og med onsdag. Fredag var jeg faktisk færdig med alle DIY-ting, og jeg kunne ikke være nogen steder af bare nerver.

Jeg gik i min panik i gang med at lave manualer til vores hus- og hundepasser, Lone. En lang manual til pasning af Giizmo med mad, påsætning af sele, kort med indtegnet rute, hvor hun måtte gå henne med ham, så risikoen for at møde farlige hunde, der vil spise ham, er mindst... en manual til Mathias' fancy fjernbetjening, der styrer alt.

Mathias kom heldigvis tidligt hjem efter at have afleveret bordplan, bordkort og menukort på hotellet, og han havde printet de skilte til drikkevarekasserne, så tjenerne på båden ville have nemmere ved at se, hvad der var hvad i dem. Jeg fik sat skiltene på kasserne og var så i gang med huset, for mine svigerforældre ville komme til spisning, efter de havde været ude med bryllupskagen på hotellet, og min brudepige ville blive kørt herhjem og skulle spise med sammen med sin kæreste, inden han også blev smidt ud, og vi ville have lidt tid for os selv til, at jeg forhåbentlig kunne få lidt ro på.

Mine svigerforældre kom og havde også de hjemmelavede kransekagehjerter med, der også skulle pakkes i mine goodiebags.

post-45668-0-16188000-1311704653.jpg

Her billeder af kasser, der flyder over det hele og var årsag til meget af min panik. Kunne simpelthen her i sidste øjeblik ikke se, hvordan i alverden alle de ting kunne bugseres afsted, og hvordan skulle vi dog få plads til dem på båden?!?

post-45668-0-49879100-1311704864.jpg

post-45668-0-74718900-1311705517.jpg

Never the less var det hele pakket og klar til båden nu.

Det var så vildt. Kunne slet ikke rigtig få ind i mit hoved, at jeg skulle giftes dagen efter.

Og hvor er det underligt, at tale om det i datid nu - med min fantastiske ring på min finger med min elskede sovende på sofaen :heart:

Nå men vi fik spist Mathias' alt for lækre porchetta, og jeg fik drukket det meste af rødvinen :blush:

Det var tid til, at Mathias skulle afsted. Han skulle sove hos sin moster i Herlev sammen med sine forældre. Og jeg havde så huset med min veninde.

De sidste øjeblikke sammen som kærester

post-45668-0-62821400-1311706417.jpg

post-45668-0-80216000-1311706495.jpg

Jeg var ikke mange sure sild værd, da han tog afsted. Var total pivsemis og rendte efter ham ud i gården bare lige for at få ét kys mere :kiss:

Men med ham ude af døren gik der stress i mig igen.

Kjolen skulle ordentligt ud og hænge! Mine hårting skulle ligge klar! Jeg skulle pakke! Jeg skulle finde luftmadras til veninde! Og sengetøj! Håndklæder! Alle mine somethings!

HURRA for min veninde. Hun overtog virkelig nogle ting, og vupti var vi klar til at ligge på sofaerne og se Black Swan, og det lykkedes mig faktisk at slappe helt af.

Klokken blev 23.30, jeg gik den sidste tur med hunden i det sidste døgn, jeg kunne kalde mig frøken.

Og så gik jeg i seng og prøvede at få lidt søvn.

Fortsættelse følger :wink:

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

LØRDAG D. 23. JULI 2011

Jeg sov som ventet ubeskrivelig dårligt - men hvad kan man ellers forvente med en puls på 180 :blink:

Jeg er ikke vant til at sove alene mere, jeg frøs, Giizmo var urolig (han rendte op og ned ad trappen, kunne nok heller ikke forstå, at papa var væk - og hunde reagerer jo i det hele taget på vores følelser).

Efter to timers urolig søvn med mange drømme vågnede jeg totalt i panik:

TÆNK HVIS BÅDEN IKKE KOM!?! TÆNK, HVIS DE GLEMTE OS! TÆNK HVIS DE KOM DER MED ALLE KASSERNE - OG SÅ KOM DER INGEN BÅD?!

Og pludselig syntes jeg, mit hår var så fedtet!! Havde vasket det dagen før, men har garanteret været så distræt, at jeg ikke har skyllet balsammen ordentlig ud, for det var pletvist. OMG var lige ved at ringe til frisøren for at høre, om jeg skulle vaske det, eller om hun helst ville have det sådan. Fik heldigvis besindet mig :fløjt:

På en eller anden både kom jeg igennem natten, og kl 6.45 fik jeg nok. Det nyttede jo alligevel ikke noget. Op med mig, ud og gå med Giz i den skønne stille morgen med fantastisk duft af nyfalden regn.

Jeg kom hjem, gik i bad (uden hårvask havde jeg bestemt mig for! Frisøren havde jo sagt, at det måtte jeg ikke.. hellere lidt dagfedtet hår).

Distræt og med manglende fokus på mit bad lige nu og her, fik jeg ikke skyllet sæben ordentligt af, så da jeg bagefter tog håndklædet, kørte jeg lige over den vildeste sæbeansamling - midt på armen og burde ikke være til at overse :griner:- Forfra!

Jeg gik nedenunder til min veninde, og vi fik ryddet op i stuen, efter hun havde sovet der. Pludselig greb det om mig, at der var fnulder over hele gulvet. AAAAAAARGGHHHH!

STØVSUGEREN!!

post-45668-0-78977200-1311709206.jpg

Min veninde fortalte bagefter, at hun havde set hovedrystende til, men havde ladet mig gøre det - det var åbenbart min måde at håndtere nerverne.

Jeg prøvede derefter selv at ordne mine negle. På tæerne gik det så fint, så jeg blev overmodig, og troede, jeg kunne klare fingrene også. Men mine hænder rystede så sindssygt, at det blev en stor klumpet neglelakmasse, jeg i frustration måtte fjerne igen.

Haha da det var min venstre hånd, der rystede mest, prøvede jeg på et tidspunkt at holde venstre hånd med penslen, mens jeg bevægede højre hånd under penslen og dermed få lak på. Selv en uerfaren lakpåfører kan jo se katastrofen i dette projekt -HAHA-

Vi varmede nogle boller, lavede kaffe, og jeg prøvede virkelig at få noget ned, så jeg ikke blev dårlig senere.

post-45668-0-35011000-1311709401.jpg

Jeg mønstrede næsten at få en hel bolle ned og gav kaffen til Sidsel, havde ikke brug for mere puls! :unsure:

Jeg børstede tænder, og jeg var klar til frisøren kl. 9 :)

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 9 sharp kom Kamilla fra Frisøsen.

Min puls raserede stadig på max, og jeg talte som et vandfald. Men Kamilla var cool. Hun sagde, at hvis der var noget som helst, jeg lige skulle have lavet, skulle jeg gøre det nu, mens curlerne lige varmede op, for når vi først gik i gang, skulle der bare være ro på, og vi skulle have det rart og dejligt.

Ok... godt så... dyb indånding og cola til alle!

Og så tog jeg plads, og vi gik i gang med 2½ fantastiske timers brudelækkergøring. Åh det var skønt. Ren balsam for nerverne.

post-45668-0-63630200-1311717965.jpg

post-45668-0-76749400-1311718032.jpg

Klokken nærmede sig nu 10, og min veninde havde ikke været i bad endnu, og jeg jagede hende derop, for havde fået at vide, at brudebuketten ville komme ca. kl. 11, og hun skulle jo tage imod den, og det kunne lige passe, at hun stod deroppe. Så afsted med hende!

Haha men stakkels pige. De var tidligt på den. Sidsel skulle lige netop til at komme balsam i, da dørklokken ringede, og mine svigerforældre, Mathias og mosteren stod klar til at hente alle vores kasser og aflevere brudebuketten og knaphulsblomsten til min storebror. Ned måtte hun fare med stemmen i falset over, at de var der allerede :biggrin:

Der blev en larm og ståhej, da de kasser skulle afsted. Heldigvis sad jeg i ly af trappen, så Mathias kunne ikke se mig, men jeg fik da et "hej mus" råbt fra køkkenet :a1221:

Min svigermor var den eneste, der så mig indtil videre... her sad jeg :) Hehe læg mærke til mine nervøse hænder :wink:

post-45668-0-99125800-1311719963.jpg

Frisøren sagde, at hun syntes, jeg tog al den ballade meget roligt. Men jeg sad virkelig også i min egen verden og blev nusset og pusset og kunne pludselig lukke al stress ude.

Det er noget det bedste, jeg har gjort - at booke Kamilla. Fantastisk. Så rolig og professionel. Og så sød. Følte mig i helt trygge hænder og var så glad for, at hun virkelig forstod, hvor jeg ville hen med hår og makeup.

Samtidig udenfor:

post-45668-0-20508700-1311720219.jpg

Det er Mathias, der vinker, min svigermor med paraplyen og min svigerfar og mosteren, der virkelig tog et godt slæb, og som vi skal have købt en dejlig gave til som tak.

Nu var makeuppen klar, og ud kom mine curlere, og jeg blev så glad. Ih så fine Hollywoodkrøller. I love! Også selvom det hele skulle sættes op bagefter. FABULOUS!

post-45668-0-90968200-1311720499.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hold da op et bundt nerver du har rendt rundt med uden på tøjet - fantastisk beskrivelse, griner jo helt!

Du ser skøn ud med hollywoodkrøller og smuk make-up.

Glæder mig til fortsættelsen

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha ja max nerver, men jeg kunne slet ikke styre dem. Var så meget oppe og ringe. Med vores alternative arrangement var der så mange usikre momenter. Tænk hvis båden ikke kom til tiden, tænk hvis borgerrepræsentanten brændte os af, tænk hvis alt gik galt med at få alle de kasser ombord.

Alt sammen bekymringer, der blev gjort til skamme - men jeg nåede da et punkt, hvor jeg misundte kirkebrudene, hvor alt bare kører snorlige, alt er prøvet før -og der skal ikke 10 stk 40-liters kasser ombord + 10 goodiebagskasser!!

Men alt gik jo, som det skulle, kan jeg hurtigt afsløre :)

Og mens jeg sad og blev pudret fik jeg da også et kig på min smukke brudebuket :heart:

post-45668-0-93692200-1311767603.jpg

post-45668-0-78167100-1311768034.jpg

Jeg elskede min buket så meget. Mathias har helt selv sørget for det under lette henvisninger: Hvid, rund og ingen hæng. Resten stod han helt selv for, og han har klaret det så smukt. Blev så glad. De små, fine søde roser :heart:

En rigtig sommer-Malou-buket. Og den lille medaljon med billederne af min far sad så smukt. Det hele oversteg bare mine forventninger :a1221:

Ingen tårer endnu dog til min frisørs store ærgelse. Hun prøvede ellers virkelig at trigge mine tårekanaler, men det eneste jeg kunne mønstre var en bævrehage (til gengæld tudede jeg, da jeg skulle skille mig af med buketten...).

Buketten ligger nu i en kurv med tyl samt Mathias knaphulsblomst på min fars grav, og jeg må indrømme, at jeg havde meget, meget svært ved at forlade den på trods af, at jeg var sikker på, det var det, jeg ville. Men den fik hurtigt meget stor affektionsværdi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh hvor jeg føler med dig, havde det selv på samme måde. Godt at dine veninde havde styr på dig, og lod dig gøre som du åbenbart havde behov for. Det er en fantastisk beskrivelse, næsten som at være der selv.

Og tillykke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skulle videre med håret, og jeg havde jo et par uger forinden været inde hos Frisøsen og fået talt grundigt med Kamilla om hår og makeup.

Hun havde taget en gigantisk valk med, som blev placeret til en lav, stor, fantastisk knold :loveboard:

De næste par billeder viser knoldens udvikling.

post-45668-0-65882000-1311769523.jpg

post-45668-0-28959900-1311769537.jpg

post-45668-0-93449200-1311769551.jpg

Og forfra med side swept bangs

post-45668-0-70870000-1311769643.jpg

Jeg havde på forhånd skilt det BC fra, der sad på Miss Lena-blomsten, da jeg hellere ville have et lidt større BC til, der gik lidt mere ned i panden.

Jeg prøver her at vise, hvordan jeg har tænkt mig, at det skal sidde (elsker, at man lige kan se uret i baggrunden).

post-45668-0-57039400-1311769899.jpg

post-45668-0-90512900-1311769916.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BC kom i med kam og Miss Lena-blomsten blev sat i.

post-45668-0-63316100-1311775025.jpg

post-45668-0-99355800-1311775058.jpg

En meget tilfreds brud :)

post-45668-0-83535300-1311775069.jpg

Mere hår

post-45668-0-23201100-1311775085.jpg

post-45668-0-88782000-1311775096.jpg

post-45668-0-49841200-1311775115.jpg

Havde det rigtig godt her. Naturligvis havde hår og makeup været et stort bekymringsmoment - tænk hvis jeg ikke kunne lide det! Men Kamilla er fantastisk. Hun forstod bare nøjagtig, hvor jeg ville hen og er simpelthen så utrolig dygtig og professionel. Jeg elsker resultatet!

Stor anbefaling til Kamilla herfra!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt close-ups af makeuppen. Jeg havde fået lidt ekstra vipper på ude i siderne. Ikke rigtige ekstensions, da jeg ikke gad maset med at holde dem ved lige bagefter, men Kamilla sagde, at jeg bare kunne købe de billige hele vipper fra Matas, så skulle hun nok klippe dem til og sætte dem på, og jeg synes, at resultatet er uhyre vellykket. Og de var lige til at hive af. Ingen mas :)

post-45668-0-10214100-1311775746.jpg

post-45668-0-47716800-1311775758.jpg

post-45668-0-05881500-1311775767.jpg

So happy :loveshower:

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer