Malouski

Sea of Love -Malou & Mathias 23. juli 2011

359 posts in this topic

Og selvfølgelig hjalp Kamilla mig med Essieneglelakken efter mit mislykkede forsøg tidligere på dagen, og mine negle blev så fiiiine! Mine helt egne negle uden gele, som jeg har passet sådan på de sidste par måneder uden overhovedet at bide. I love. Mathias loves. Og Kamilla loves. :loveshower:

Close up af negle kommer senere fra fotografen, der tog billeder af vores hænder med ringene :)

post-45668-0-10441900-1311776105.jpg

0

Annonce ♥

Hende Kamilla lyder da bare helt fantastisk! Og du ser jo super smuk ud :loveflag:

0

Hende Kamilla lyder da bare helt fantastisk! Og du ser jo super smuk ud :loveflag:

Hun er virkelig dygtig. Og så rolig. En terapeut kunne ikke have fungeret bedre for mine nerver. Min veninde var også rigtig begejstret og sørgede lige for at få lidt info, til hvis nu hun også skulle bruge en frisør på et tidspunkt :biggrin:

0

Annonce ♥

Kl. ca. 11.40 kørte Kamilla, og jeg kunne så vente i næsten to timer, inden taxaen ville komme.

2 timer. Det kunne lige så godt have været 5. For mig ville en halv time have været en evighed, der aldrig ville ende.

Al min nye ro gik fløjten, og jeg gik tilbage til nerver og tjek af vejrudsigt, hvilket jo var hul i hovedet. Jeg kunne jo bare kigge ud af vinduet, hvor det var gråt og havde regnet, og det betød absolut intet. Jeg skulle giftes!

Sidsel insisterede på, at jeg spiste noget igen. Hun kom ind med 3 halve madder, og jeg kiggede bare vantro på hende. 3 halve?? Are you kidding me???

Jeg kæmpede med 2 halve, hvor hunden nød godt af min manglende appetit. Sidsel fortalte bagefter, at hun udmærket havde set, hvordan jeg havde smugfodret Giizmo. Og jeg er så nu skyld i en tiggende hund :rolleyes:

Lone - hundepasseren kom - og vi sludrede (dvs. jeg var igen ramt af verbaldiarre), og jeg satte hende lidt ind i nogle husting. Hun tog ret hurtigt afsted igen på min gamle rustcykel til stationen, da hun skulle med det offentlige ind til Langelinje :)

Kl. 12.45 kom min storebror, der skulle følge mig den lange vej fra taxaen og ned til båden. Jeg kunne pludselig ikke huske noget som helst af, hvordan en knaphulsbuket skulle sidde og måtte i desperation ringe til nogen, der kunne hjælpe os. Den kom til at sidde fint :)

Kl. 13.00 var det tid til kjolen :cheerleader3: Sidsel hjalp mig i den, og det var jo alt for nemt. Det tog vel sammenlagt 5 minutter inkl. knapper, der skulle lukkes med hæklenål.

Her er jeg - så godt som klar :)

post-45668-0-84287300-1311786904.jpg

Min skønne storebror, der blev så rørt af at se sin lillesøster i sit fineste skrud :heart:

post-45668-0-13092100-1311786925.jpg

Kjolen bagfra

post-45668-0-09888000-1311786935.jpg

post-45668-0-50713400-1311786946.jpg

Og helt forelsket i min smukke buket

post-45668-0-27546700-1311787132.jpg

post-45668-0-99195700-1311787494.jpg

post-45668-0-30571000-1311787147.jpg

0

Hvor er du skøn...

0

Jeg havde i forvejen været lidt på noget cider, der sammen med cola og nerver egentlig bare fik mig til at bøvse, og med kjolen på, der trykkede mig godt lige på midtersektionen, blev denne tendens ikke bedre.

Ikke desto mindre skulle vi da lige skåle, inden taxaen kom.

post-45668-0-74516300-1311789734.jpg

Det havde nok været meget pænt at fjerne viskestykket bagved :blink:

post-45668-0-15950200-1311789754.jpg

Og jeg skulle da vise paraplyen i mit vedvarende snakkeanfald

post-45668-0-56074200-1311789768.jpg

Og prøve at sidde, siden tiden bare nægtede at gå, indtil taxamanden kom...

post-45668-0-49767000-1311789782.jpg

Mig og brormand :heart:

post-45668-0-18602700-1311789794.jpg

Taxaen var bestilt til kl 13.30, og da mit ur sagde 13.30 skabte det en lettere brudepanik, at der endnu ikke var nogen taxa. Et minut mere, og jeg havde kimet Vesttaxa ned :shooter:

Min storebror holdt dog øje udenfor porten, og kl. 13.31 var taxaen der. På en eller anden måde kom jeg ud af døren med det hele. Jeg tror faktisk, at det var Sidsel, der låste af, men jeg kan ikke huske det. Det ene øjeblik var jeg i køkkenet og kiggede desperat efter tegn efter taxa, det næste var jeg her på vej hen til bilen.

post-45668-0-56136200-1311790157.jpg

En nervepirrende tur til Langelinje var begyndt. Jeg tror det tog en halv time at køre de ca. 15 km. Der var så mange røde lys, og jeg syntes bare ikke, vi kom nogen vegne, og jeg spurgte konstant efter klokken.

Derudover havde jeg den sygeste kvalme og kunne ikke holde op med at bøvse. Var faktisk rigtig bekymret for, om jeg virkelig skulle ud af bilen for at kaste op på et tidspunkt, men må hellere skynde mig at forsikre jer om, at jeg holdt alt indenbords hele dagen.

Haha taxamanden viste sig at være et geni:

Skal I giftes? :griner:-

Det viste sig, at han troede, at det var mig og min storebror, der skulle giftes, så det løsnede lidt på nerverne at få grinet lidt af det - og også godt lige at få afklaret den misforståelse :blink:

En nervøs brud i taxa

post-45668-0-10189500-1311790258.jpg

Kl. et par minutter over 14 ankom vi, og jeg fik skrevet under på dankortbetaling. Han kunne have snydt mig noget så vanvittigt - jeg så slet ikke, hvad jeg skrev under på.

post-45668-0-27619900-1311790559.jpg

Edited by Malouski
0

Vi var der nu. Det var tid.

Sidsel blev sendt afsted som cue til, at vi var kommet. Hun nåede lige at tage disse sidste to billeder, inden hun løb.

På det første her ringer Kristian (min bådkoordinators mand) for at høre, hvor langt vi er, og hvor præcis båden ligger, for det er lidt anderledes end planlagt. Ikke at jeg fatter noget her.

post-45668-0-34795700-1311791192.jpg

Og her tripper jeg. Ser fuldstændig vanvittig ud i øjnene og er ved at tisse i bukserne af at være spændt.

post-45668-0-20407800-1311791275.jpg

Det er slut på mine billeder. Resten må vente på vores fantastiske, sympatiske, dygtige, professionelle bryllupsfotograf Mark Thyrring. Han har taget omkring 3000 billeder, hvilket også er meget mere, end han plejer.

Men tro mig - et eventyr er ved at begynde :heart:

0

Annonce ♥

Ihhhhh mere mere mere -

0

Du ser bare fantastisk ud i din smukke, smukke kjole :loveboard:

0

Hvor er du skøn...

Du ser bare fantastisk ud i din smukke, smukke kjole :loveboard:

Taaak :loveshower:

0

Ih, hvor er du bare fantastisk smuk i den kjole!a1221.gif Du er bare en smuk, smuk brud! Skriv endelig merethumbsupsmileyanim.gif

0

Annonce ♥

Hvor er det skønt at læse din beretning :thumbsupsmileyanim:

Mere mere mere

0

Du ser fuldstændig fantastisk ud.

Jeg glæder mig til høre og se mere

0

sooo pretty !!!

Glæder mig til fortsættelsen!

0

Smuk, smuk, smuk!!! Kan ikke vente på mere.. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ih, hvor er du bare fantastisk smuk i den kjole!a1221.gif Du er bare en smuk, smuk brud! Skriv endelig merethumbsupsmileyanim.gif

Tak :loveboard: Jeg elsker virkelig også min kjole højt :loveshower:

Hvor er det skønt at læse din beretning :thumbsupsmileyanim:

Mere mere mere

Hehe skal nok fortsætte med det samme, jeg har flere billeder - men må lige give Mark tid... 3000 billeder tager nok lidt tid. Ej, men jeg glæder mig virkelig!

Du ser fuldstændig fantastisk ud.

Jeg glæder mig til høre og se mere

Taaak :kiss:

sooo pretty !!!

Glæder mig til fortsættelsen!

Wooop! Taaak smukke :hug:

Smuk, smuk, smuk!!! Kan ikke vente på mere.. :cheerleader3:

Taaak :loveshower:

0

Ihhh.... Jeg sidder med min mor der stikker på livet løs på mit sjal til hvad der ligner endnu en regnfuld lørdag efter at have bagt de sidste bunde (de sataner driller og måtte bages ad 2 omgange :pokey: ) og lavet mandler og det er såååååå hyggeligt lige at læse lidt om jeres store dag!

Du ser så smuk ud - LÆKKERT hår og make up! Hun er da et super hende din frisør :a1221: Du ser faktisk smuk ud, selv med sindsyge øjne og næsten-tisser-i-kjolen :blink:

0

Ihhh.... Jeg sidder med min mor der stikker på livet løs på mit sjal til hvad der ligner endnu en regnfuld lørdag efter at have bagt de sidste bunde (de sataner driller og måtte bages ad 2 omgange :pokey: ) og lavet mandler og det er såååååå hyggeligt lige at læse lidt om jeres store dag!

Du ser så smuk ud - LÆKKERT hår og make up! Hun er da et super hende din frisør :a1221: Du ser faktisk smuk ud, selv med sindsyge øjne og næsten-tisser-i-kjolen :blink:

Hehe ja jeg endte jo helt uden sjal eller noget om skuldrene, og det viste sig også at være helt overflødigt selv ude på vandet og efterfølgende udendørs shoot i semiregn. Jeg var helt fuld af varme, og det kunne have sneet på mig uden, at det havde betydet noget :loveshower:

Ej, det er også snart for dig :cheerleader3:

TAK for komplimenterne :kiss: Jeg var også selv helt vild med både hår og makeup til trods for min skepsis overfor gråt på øjnene - hun vidste nok bedst. Så lækkert at hun virkelig forstod mig mht stilen. Hun er bare dygtig, Kamilla. Hun har også altid stylet nogle i bladene hver uge... fantastiske kvinde...

Edited by Malouski
0

Fantastiske billeder af en utrolig smuk brud :cheerleader3:

Glæder mig til at se og læse mere

0

Annonce ♥

ÅÅÅÅååååååååh hvor er det smukt min pige :loveboard: Glælder mig til mere!!!

F5 F5 F5 F5

0

Havde det rigtig godt her. Naturligvis havde hår og makeup været et stort bekymringsmoment - tænk hvis jeg ikke kunne lide det! Men Kamilla er fantastisk. Hun forstod bare nøjagtig, hvor jeg ville hen og er simpelthen så utrolig dygtig og professionel. Jeg elsker resultatet!

Stor anbefaling til Kamilla herfra!

Uh, jeg er også Københavner....jeg vil da meget gerne høre, hvad du gav for hår og make up og have detaljer på hende Kamilla. Det er SÅ flot :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er det hyggeligt at læse med og hvor ER du også smuk og har valgt kjole og stil fint :thumbsupsmileyanim:

0

Åhh...hvor er det hele bare FAB!! :loveboard: MERE MERE MERE :cheerleader3:

0

Soedeste pige, altsaa - selvfoelgelig sidder jeg allerede her med taarer i oejnene :rolleyes:

Elsker at du lige skal stoevsuge - jeg ville have gjort det samme! Spaending og nerver lyser ud af dig og helt herigennem min skaerm :lol:

Helt, helt vidunderlig buket og du er saa smuk, smuk en brud :heart:

0