Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Emilla

Hvem kan anbefale en kok

7 posts in this topic

Hej piger. Nu har min kæreste og jeg (endelig) fundet et virkelig smukt sted til vores bryllup.. Så er der én opgave mindre. Så nu begynder vi så småt at finde en kok.

Er der nogle der har haft kok til brylluppet og er der nogle der fik portionsanretning? Det vil vi nemlig gerne have.

Hvad var prisen for det?

- festen er i Assens på Fyn.

0

Annonce ♥

Vil anbefale ham her

http://www.cafewilly.dk/

vi bruger ham til vores bryllup, vi har smagt hans mad før og den er bare i top og det er servicen også også kan man få ham til en rimelig pris og han kan lave meget andet end det man kan se på hans hjemmeside, det er bare for at man kan få en indsigt i priser m.m.

vi får potionsanrettet forretten

hovedret og dessert er buffet

hoved ret med 3 slags kød og 2 slags kartofler

vi skal give 225kr pr kuvert også skære han kød ud og sørger for at det hele køre med servering af de piger vi hyre

Edited by peddy84
0

Annonce ♥

Da vi begyndte at planlægge, overvejede vi at leje lokaler, og bestille mad udefra. Det gik vi dog fra igen, men vi nåede at få et tilbud fra rentachef.dk.

De skulle have 12.000 kr for 3 kokkes arbejdsløn (inkl. transport fra Sjælland til Aalborg).

Selve menuen kostede fra 200 kr. pr person for 3 retter.

Men ved som sagt ikke hvordan maden er, da vi ikke har prøvet det :biggrin:

0

Mange tak for jeres besvarelser..

Misspaya: nej det er klart... hehe.. Men hvad hedder de, så kan jeg da ihvert fald starte med at kigge på dem :P

han hedder michael strand, men det er en der tager ud og laver privat, så der er ikke lige nogen hjemmeside, men ellers prøv at se www.johanslandkøkken.dk det skulle også være rigtig godt.

0