Guest Shedevil

Personlige chokolader

76 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhh ja - det var da langt billigere! :):shopping:

De er tit på tilbud op til jul (de alm kasser) der har jeg set dem helt ned til 20kr kassen.. Og de har lang holdbarhed - så hvis man er 2013 brud kunne man få sig nogle billigt der...

De er iøvrigt også ofte på bud i Netto - til ca. 28-30kr.. Mener normalprisen i Bilka ligger på ca. 43kr..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige et spørgsmål, jeg egentlig har tænkt over i længe :wink: :

Hvorfor laver man personlige chokolader? Hvorfor ikke bare blandet chokolade og slik?

Jeg tænker tit alle de penge der kunne spares div. steder og så bruge dem på bryllupsrejse istedet. MEN hvor er de flotte

Redigeret af Os♥2
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål, jeg egentlig har tænkt over i længe :wink: :

Hvorfor laver man personlige chokolader? Hvorfor ikke bare blandet chokolade og slik?

Jeg tænker tit alle de penge der kunne spares div. steder og så bruge dem på bryllupsrejse istedet. MEN hvor er de flotte

Hvis man tænker sådan kunne man jo faktisk spare 50.000+ ved at droppe festen, smutte på rådhuset og så med flyveren bagefter... :wink: Sikke alle de penge man kunne fyre af på bryllupsrejsen så... Men vi er alle forskellige og prioriterer ikk ens - heldigvis! Hvad der er vigtigt for nogle er så uendeligt ligegyldigt for andre... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er fordi det er en gammel tråd, jeg synes ofte det sker når trådene er ret gamle :)

Vi har ledt evigheder efter de chokolader der skulle i vores æsker, jeg havde aldrig overvejet at lave personlige chokolader selv :D

Jeg har tilfældigvis marabou premium chokolade i huset, så det skal da prøves i aften ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer