evita

Eva & Christian - 9. Juli 2011

35 indlæg i dette emne

I vil vel gerne have en beretning, men før i får billeder får i også lidt tekst om dagene op til og så lover jeg at der kommer masser af billeder bagefter:

Mandag:

Mandag forløb med, at jeg stod op og tog på arbejde, hvor jeg møder klokken 6:00 til noget man skulle tro var løgn. Der havde jo været skybrud, så mig igang med at gøre rent, og ja selvfølgelig har vi til hus i en kælder...

Da jeg havde fri klokken to, siger min chef, at jeg da bare lige kan holde fri tirsdag, JUUUUBBIIIIII en ekstra dag til at klargøre bryllup...

Hérefter tog jeg til frisøren og blev farvet samt fik lavet prøveopsætning. Hérfra har jeg desværre ingen billeder.

Tirsdag:

Jeg fik ændret en aftale onsdag til tirsdag formiddag, hvor jeg tog ud til en veninde der er kosmetolog, og blev vokset på benene, på over/under læbe samt halt og diverse andre steder. :badgirl:

Hérefter skulle vi Christian og jeg mødes ved Frederiksberg Kirke for at tale med præsten. Dette var klokken 14:30 og tog ca 1 time og 3 kvarter.

Dernæst havde jeg en aftale med en pige, der skulle lave mine negle. Jeg ville give min veninde / brudepige et sæt også, så hun var taget dertil klokken 15 og så mødtes vi hos pigen, der var i fuld gang med min veninde.

Min veninde blev færdig med sine negle og jeg tænkte lidt, at det ikke var de pæneste negle meeen sagde ingenting, mine blev derimod hæslige og så lyserøde selvlysende, buglede og grimme. Men sagde jeg noget NEJ, mig idiot...

jeg gik hjem og prøvede at bilde mig selv ind at jeg bare var en hysterisk brud og gik siden hen i seng...

Onsdag:

Kjolen skulle hentes og jeg var spændt som et lille barn. Min mor og jeg kørte afsted og hentede kjolen og den var jo perfekt og jeg var glad som et lille barn... Min mor kommenterede mine negle og jeg blev atter trist. Men hun endte med at sige at de kunne gå an. Jeg valgte at tro på hende.

Senere på dagen fik jeg lavet øjenvipper og pigen der lavede dem var bare SÅ sød og det blev bare så pænt, men desværre har hun selv engang lavet negle og hun synes de var SÅ grimme. ØV ØV ØV

Torsdag:

Var Christian og jeg hos min mormor om formiddagen for at hente vores gave, da det var en gave hun ikke bare ville lægge på et gavebord... Efter et par kopper kaffe og lidt snak samt billedekiggeri drog vi mod min brors restaurant for at hente kaffe til bryllupsaftenen og hjemmelavet hyldeblomstsaft til receptionen.... Igen blev mine negle kommenteret og nu følte jeg et seriøst raseri anfald være på vej.

Tilbage i København ringede jeg rundt til samtlige negleklinikker og ingen havde en akut tid, bortset fra den sidste jeg fik fat i.

Hun forklarede mig at hun havde under en time og hun kunne file dem helt ned, rette dem til og lakere dem. Hun skulle rejse til Frankrig halvanden time senere. Jeg tog chancen og en time senere havde jeg de flotteste franske negle. Det tog hende 45 minutter og jeg har aldrig set en negledame arbejde så hurtigt og fokuseret. 400,- kostede det mig og det var det værd.

Fredag:

Uha det regnede og regnede, men tingene skulle ordnes. Båden skulle have bordkort, bordplan, menuskilte, bordnumre og meget andet. På vejen hjem derfra hentede vi service til receptionen. Derfra kørte vi hjem og fyldte bilen med hunde der skulle på kennel i 3 dage, ting til receptionen, min overnatningstaske og alt muligt lo.., og det fyldte ud over det sædvanlige.

Da vi kom til mine forældre, havde min mor hentet smørrebrød, MUMS, og vi kunne få lidt frokost...

Efter frokost kørte min far og Christian afsted mod Holbæk, hvor vores små hunde skulle på kennel. I mellemtiden begyndte jeg og min mor at pynte og gøre klar til morgendagen, dog kunne vi kun gøre det klar, der kunne stå overdækket på grund af den forbandede regn.

Herefter var jeg hverken stresset eller nervøs over den store dag. Jeg var rolig og afslappet og sad på terassen og nød stilheden, hér blev jeg stort set siddende til klokken elleve om aftenen.

Christian og min far kom tilbage fra kennelen ved halv fem tiden og jeg sagde farvel til Christian troede jeg.

Nu er det sådan, at min far af uvisse årsager nægter at lære at binde slips og min mor nægter at gøre det for ham. Nu er det jo sådan, at min far skulle have slips på i kirken og det var ikke bundet. Så jeg ringede til christian der kom tilbage med sin forlover, for at bínde det, men slipset var åbenbart lavet til en dobbelt windsor knude og bandt forlover den, kunne han ikke få det over hovedet således at min far kunne få det på. Og forlover nægtede at lave en enkelt windsor knude, for det var jo ikke den type slips.

Jeg var ved at gå amok over pernittenhed :shooter: og jeg var sulten....

Så jeg kylede dem begge ud af huset, Christian og Jeppe, tog slipset og gik i jogging bukser, min fars kæmpe skjorte, klip-klappere og en møg grim løs knold af hår på toppen af hovedet, ind til naboen og sagde: Bind lortet så min far kan få det på!!!!

Han grinte men gjorde det på 2 minutter uden nogen snak om enkelte og dobbelte windsor knuder :thanks: han vidste bare at min far skulle have slips på og det var humor nok for mors og fars nabo!!!

Så kunne jeg endelig sammen med mor og brudepige få lidt af spise: SUSHI med dejlig let rosévin. MUMS...

Klokken halv tolv, tre flasker rosé vin og 20 smøger senere på terassen gik vi i seng. Fortsat ingen nervøsitet, jeg glædede mig bare

Min veninde og jeg lå på mit gamle pige kammer og fnisede og røg cigaretter ud af altandøren, præcis som da vi var "små"...

Vi faldt i søvn ved 1-tiden

Dagen og stemningsbilleder

Frisøren

Redigeret af evita
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAGEN:

Jeg vågnede klokken halv seks og var fortsat helt rolig og så ud af vinduet på altan-døren, vejret var fantastisk. Jeg gik ud i haven og begyndte at gøre det der ikke kunne gøres dagen i forvejen pga regn...

Jeg vil nu lade billederne tale for sig selv. Det starter ved frisøren klokken 09:00, desværre har jeg ingen billeder fra makeuppen....

Vielse klokken 13..

Herunder lidt stemningsbilleder fra haven

post-46674-0-00766900-1311876755.jpg

post-46674-0-80398000-1311876769.jpg

post-46674-0-34813300-1311876781.jpg

post-46674-0-30585700-1311876794.jpg

post-46674-0-36612200-1311876809.jpg

post-46674-0-35673000-1311876820.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

ærgeligt billederne er så små, lidt svært at se ordenligt, men ser ud til i havde en skøn dag - og dejligt med masser af billeder!

øv med neglene, men på billedet hvor du skærer kagen ser de fine ud synes jeg, så håber ikke det ar noget der gik dig alt for meget på :(

Fed bil i har kørt i, den er flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi dansede brudevals oppe på dækket af båden og musikken blev spillet på harmonika i ægte sømandsstil. Det havde regnet lige inden valsen så på første billede er jeg faktisk ved at falde fordi jeg gled på de glatte planker... Men blev reddet i sidste øjeblik....

post-46674-0-46903000-1311878821.jpg

post-46674-0-59725800-1311878837.jpg

post-46674-0-40240200-1311878850.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer