louca12

Jeg HADER min kjole!

91 indlæg i dette emne

Helt enig .... siger heller ikke ,at Louca har gjort noget galt overhovedet :) Der er bare sket en fejl i kommunikationen og ja .... er meget meget sent at ha 1. prøvning, men sket er sket og hovedsagen er jo, at vores zilla her er glad grin.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så god service? Det er vel bare St rette op på en fejl - vil da mene det er butikkens ansvar at sikre man har styr på forventninger og stof

Det sidder jeg også og tænker. Ligeså synes jeg faktisk det er forkert du skal betale flere penge, for selvom det kommer til at koste butikken penge, at rette din kjole, så er det vel egentlig butikkens problem? De kunne jo bare have gjort det ordentligt i første omgang!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt for dig, at det hele falder på plads.

Forløbet kan jeg godt forstå folk har forskellige holdninger til. Det lyder ærlig talt noget rodet og lidt uproffesionelt.

Jeg mener, at det er Karims opgave (Det han bliver betalt for) at være 100% sikker på kundens ønsker og løbende tilretning og kommunikation er en nødvendighed -og det er jo ikke afhængigt at af vandskade.

Det undrer mig lidt set fra mit synspunkt, hvor jeg også er ved at få lavet en kjole -hos Jesper Høvring.

Jeg har snart ikke tal på hvor mange gange jeg har været der.

Ønsker, prøvninger, måltagning, stofudvælgelse, kigge på bestilt stof, prøve lærredsmodel, prøve anden lærredsmodel, prøve korset, prøve første del af kjole uden detaljer osv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer