Stine85

Mit fantastiske bryllup på Hesselholm, Samsø

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Ja så skete det jo så.

Den 7/7-11 var vi sammen med vores to fantstiske børn på Anholt for at besøge mine forældre i deres sommerhus.

En dag sagde de ja til at passe børnene så vi kunne gå til "fyret".

Det er en kanon flot tur igennem ørkenen, langs med stranden som til sidst ender ud med fyret som ligger ved et sælresevat.

Vi satte os ned for at spise frokost (med udsigt til nogle sæler som lå og legede ude i vandet) og da vi var færdig blev han pludselig meget stille.

Han satte sig på knæ og sagde at han elskede mig over alt på jorden og om jeg vile gifte mig med ham!!! Og SELVFØLGELIG vil jeg det!!! :thumbsupsmileyanim:

Min H2B's famile ejer en utrolig særlig grund på Samsø.

Det er en halvø som hedder Hesselholm. Den er KÆMPE stor og det eneste hus på grunden er deres.

Så da frieriet forgik på Anholt (som betyder meget for mig og min familie), skal brylluppet selvfølgelig holdes på Samsø i Langør kirke (som betyder meget for hans familie).

En anden grund er at vi synes idéen om et bryllup hvor gæsterne overnatter lyder helt vildt sjovt og hyggeligt, men også pga omgivelserne. Fra Langør Kirke, hvor vi skal viees, kan man se over på grunden hvor vi vil opstille et kæmpe telt hvor festen skal holdes.

Nu til al det sjove: PLANLÆGNINGEN :wink:

Jeg forstiller mig nogen med en MASSE Pæoner da dette er min absolutte ynglingsblomst.

Derudover noget med noget sølv, sart lyderød (ligesom pæoner) og noget hvidt.

Det er hvad vi er nået fremtil indtil videre, men der skal helt sikkert nok komme mere! :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29. juli 2011 at 6:38 PM, Stine85 said:

Hej allesammen

Ja så skete det jo så.

Den 7/7-11 var vi sammen med vores to fantstiske børn på Anholt for at besøge mine forældre i deres sommerhus.

En dag sagde de ja til at passe børnene så vi kunne gå til "fyret".

Det er en kanon flot tur igennem ørkenen, langs med stranden som til sidst ender ud med fyret som ligger ved et sælresevat.

Vi satte os ned for at spise frokost (med udsigt til nogle sæler som lå og legede ude i vandet) og da vi var færdig blev han pludselig meget stille.

Han satte sig på knæ og sagde at han elskede mig over alt på jorden og om jeg vile gifte mig med ham!!! Og SELVFØLGELIG vil jeg det!!! :thumbsupsmileyanim:

Min H2B's famile ejer en utrolig særlig grund på Samsø.

Det er en halvø som hedder Hesselholm. Den er KÆMPE stor og det eneste hus på grunden er deres.

Så da frieriet forgik på Anholt (som betyder meget for mig og min familie), skal brylluppet selvfølgelig holdes på Samsø i Langør kirke (som betyder meget for hans familie).

En anden grund er at vi synes idéen om et bryllup hvor gæsterne overnatter lyder helt vildt sjovt og hyggeligt, men også pga omgivelserne. Fra Langør Kirke, hvor vi skal viees, kan man se over på grunden hvor vi vil opstille et kæmpe telt hvor festen skal holdes.

Nu til al det sjove: PLANLÆGNINGEN :wink:

Jeg forstiller mig nogen med en MASSE Pæoner da dette er min absolutte ynglingsblomst.

Derudover noget med noget sølv, sart lyderød (ligesom pæoner) og noget hvidt.

Det er hvad vi er nået fremtil indtil videre, men der skal helt sikkert nok komme mere! :loveshower::loveshower:

Hej Stine

Jeg ved ikke om du overhovedet er aktiv herinde mere, men jeg sidder lidt i samme situation som dig, jeg har en fantastisk kæreste fra Samsø som har friet til mig og vi drømmer om et bryllup i telt i naturskønne omgivelser.

Jeg sidder netop nu på færgen på vej til Samsø fordi vi skal derover og lede efter gode locations. Og så var det at jeg faldt over din beskrivelse af Hesselholm.

På vores tredje date tilbage i 2009 besøgte vi Samsø og min date (nuværende forlovede) tog mig med ud til Langør hvor vi sejlede i kajak og på turen tilbage derfra pegede han på Langør Kirke og sagde "Dér skal jeg giftes". Nu står vi så her 7 år senere og skal giftes til næste år.

Så det jeg nu vil spørge dig om er om det mon på nogen måde kan være muligt at låne dine svigerforældres grund? Jeg har vedhæftet et billede af det vi drømmer om.

Jeg håber at høre fra dig.

mvh

Nadia

image.png

Redigeret af Nadia Møllebjerg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv evt. også at sende hende en PM (besked). Der er nogle (sikkert flere) som får email notifikationer når de får beskeder. I øvrigt kan I jo ikke nøjes med grunden alene da I skal have adgang til strøm og formentlig også køkkenfaciliteter men god ide at spørge; Det kan aldrig skade :)


PS. Har faktisk spillet på Samsø men det er godt nok mange år siden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer