Stine85

Kirstine og Aleksander - Sneekpeak fra fotografen! <3

957 posts in this topic

Annonce ♥

Ja her sidder man så netop hjemvendt fra Samsø, og nu som en gift kvinde! MEGET mærkeligt (På den godemåde!!)!

1000 tak for lykønskningerne! Det er bare skønt at åbne computeren og så kommer der en masse skønne ord frem.

Vi havde en helt vidunderlig dag, som bare ikke kunne ha gået bedre. Vejret var ikke for varmt og ikke for koldt. Alle var underholdt og al vores DIY og pynt fik bare SUPER meget ros. Folk fortalte os hvor meget de nød at alt var så gennemført, og at det var en oplevelse som de aldrig ville glemme. Se det gør jo bare at man synes alt arbejdet har været det hele værd! :)

Jeg har desværre ikke rigtigt nogle billeder endnu. Kun et par fjollede nogle fra facebook, så det må i nøjes med indtil jeg kommer igang med berretning. :)

post-52936-0-54611500-1342032090.jpg

post-52936-0-52477400-1342032102.jpg

0

Annonce ♥

Tak tak søde piger! :)

Og tak for ros af buket! Det var hjemmelavet af 4 hortenciaer, bundet sammen med blomstertaper. Og så havde jeg viklet blondebånd om stilket tilsidst (Som jeg havde ladet være ret lang da jeg synes det så lidt fedt og anderleder us :) )

0

Annonce ♥

Ih, det er lige sådan en buket, jeg ville ha haft!! Selvom jeg nu også er ret glad for min. :heart:

Endnu en gang hjertelig tillykke! Hvor ser i bare lykkelige ud, og hvor er du smuk! :loveshower:

Glæder mig dog til de rigtige billeder. :wink:

0

Nu siger jeg det lige igen, din buket er simpelthen så FED! Har du virkelig selv bundet den? Havde du blomsterne i vand i lang tid inden? Må man stjæle ideen (siger jeg med kun 9 dage til bryllup og endnu ikek styr på brudebuketten :fløjt: )?

0

Annonce ♥

Nu siger jeg det lige igen, din buket er simpelthen så FED! Har du virkelig selv bundet den? Havde du blomsterne i vand i lang tid inden? Må man stjæle ideen (siger jeg med kun 9 dage til bryllup og endnu ikek styr på brudebuketten :fløjt: )?

Hihi ja den er selvbundet :)

Jamen de stod i vand indtil dagen hvor jeg så samlede den. Set tog ca. 10 min. Jeg havde dagen inden fundet dem jeg ville bruge så størrelsen blev som jeg ville ha den. Det endte med 4 stk til mig, 2 stk til voksenbrudepigerne og 1 til min datter. Jeg klippede stilken i den ønskede længde og så samlede jeg dem ellers med blomstertape. Når det var gjort snoede jeg blondebånd om min og nogle andre forskellige slags om brudepigernes, så man ikke ku se tapen. I alt kostede buketten mig under 100 kr. :)

Og du stjæler bare alt hvad du vil ;)

0

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Velkommen tilbage Fru Böcher - du så bare fantastisk ud, selvfølgelig :c166:

Åhh er så glad for, at vejret holdt med jer. Det var så meget fortjent!

Glæder mig til at se og høre meget mere og jeres store dag. Måske du endda når at starte beretning før mig (....hep hep Tina Liv :rolleyes: )

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu engang tillykke med brylluppet. Hvor var det en skøn dag og en fornøjelse at fotografere jer og alle de smukke helt igennem gennemforte detaljer. I er så smukke og naturlige, som man tydeligt kan se på alle billederne.

Jeg ved at både i og alle jer her på i forummet venter spændt på flere billeder :-) Jeg rejste jo på ferie dagen efter jeg kom hjem fra Samsø, men er nu tilbage og billederne ligger og venter på jer i jeres postkasse :denmarkflag:

0

Uha pige så er der et lille sneek peak fra den dejlige Charlotte Tripetti!

Resten af billederne er på vej med posten... GLÆDER mig til at se dem!

Men her er først lige en lille forsmag :)

post-52936-0-03029500-1343558435.jpg

post-52936-0-66665800-1343558453.jpg

0