tiggi

Ringe hvor?

10 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg er faldet over nogle ringe som jeg er ret vild med men på siden er de i en blanding af sølv og guld og vil gerne ha i udelukkende guld, nogen som har set de her ringe et sted i guld?

post-47455-0-14242100-1312041933.jpg

Jeg har fundet dem her:

http://www.bound4life.dk/forlovelsesringe-vielsesringe-136.php

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange guldsmede kan lave ringe efter ønske. Tag ned i en guldsmed med et billede af ringene og hør om de kan lave dem og hvad prisen vil være.

Min H2B fik speciallavet mine forlovelsesøreringe hos vores ynglingsguldsmed - Dirks Design på Frederiksberg :iloveyou:

Prisen vil nok også være derefter, det som er problemet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv hos 123gold.de

Der har vi købt vores. De har en ring hvor navnene godt nok står på siden, men hvor du så kan ændre som du vil, mon ikke også man kan flytte navnene. Vores er i Hvidguld og guld med navnene på siden. Sten foran og på siden. Super god hjemmeside, kun gode anbefalinger herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv hos 123gold.de

Der har vi købt vores. De har en ring hvor navnene godt nok står på siden, men hvor du så kan ændre som du vil, mon ikke også man kan flytte navnene. Vores er i Hvidguld og guld med navnene på siden. Sten foran og på siden. Super god hjemmeside, kun gode anbefalinger herfra

Har også haft kigget hos dem, men så skal jeg ha' andre med indover hvis jeg ender med at bestille noget der da jeg intet tysk kan. Men de har nogle meget flotte ting :) og priserne er til at ha' med at gøre:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer