sofie b

Hvem holder ringene?

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vil tro at det er forloveren. Vi har valgt bare at tage ringene på bagefter, så tror bare h2b ligger dem i bilen :)

Ringpuden ville jeg kun bruge hvis de skal "føres" op af kirkegulvet - hvilket jeg finder lidt for amerikansk. Jeg tror heller ikke forloveren ville føle sig særlig maskulin med en fin hvid pude med blonder og flæser ud over det hele :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil tro at det er forloveren. Vi har valgt bare at tage ringene på bagefter, så tror bare h2b ligger dem i bilen :)

Ringpuden ville jeg kun bruge hvis de skal "føres" op af kirkegulvet - hvilket jeg finder lidt for amerikansk. Jeg tror heller ikke forloveren ville føle sig særlig maskulin med en fin hvid pude med blonder og flæser ud over det hele :fløjt:

haha nej hverken ham eller htb :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hos os var det Mathias' far, der var "forlover" og passede på ringene. Egentlig havde vi først tænkt, at Mathias selv havde dem - men med alle de lommetyve på turistlocation var det rart at have en udpeget til at bevogte dem :)

Vi havde dem bare i den fine æske, vi havde fået dem i - igen med tanke på ikke at flashe for meget mht. eventuelle lommetyve.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare at H2B skal have dem i jakkelommen. Måske foreslår præsten at han lægger dem på kanten af "rækværket" ved knæfaldet !?

Jeg har engang hørt fra min mor at det var almindeligt førhen at præsten lagde ringene i et opslag i bibelen hvor de lå under vielsen indtil de skulle bruges, men det ved jeg ikke om man gøre mere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev viet på rådhuset, men kan forstå at ringe åbenbart slet ikke er en del af det "rigtige" ritual, hverken i kirken eller på rådhuset. Vi havde forlover til at holde ringene, og da damen (og os selv) havde de sagt de ting der skulle siges, sagde hun at vi kunne udveksle ringe, og forloveren dukkede op på magisk vis :) Det ser rigtig fint ud på billederne :)

530079_3259393158514_1077690703_33263935_688978676_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal hverken have brudepiger eller forlover.

Men hvis det lykkes at få stablet en vielse på benene derhjemme, vil vores vovse få æren af at blive ringbærer.

Den får et nyt halsbånd, omviklet med bredt, hvidt satinbånd, og påsyet et tyndt rødt satinbånd hvori ringene bindes fast. Og måske en lille blomst matchende brudebuketten. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer