Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Shedevil

Den grimmeste kjole i har set!?

46 posts in this topic

I et forum FYLDT med fantastisk smukke kjoler på helt eminent underskønne quinder, så kunne det da være meget sjovt at få lidt grimme kjoler på banen... :cheerleader3:

Det er ikke en tråd til at svine hinandens kjoler og udlevere andre brugere - det er udelukkende ment som sjov og ballade - find en kjole på nettet som DU mener fortjener at være i Hall Of Shame..

Lad os se skrækkelighederne og grine af dem sammen - og glæde os over at VI har fantastiske kjoler... :cheerleader3:

Happy hunting!

0

Annonce ♥

Jeg kan ligge ud..

Jeg faldt over den her:

article-1081355-02461d6e000005dc-94_468x337_popup.jpg

Bemærk det bare stykke på maven og det grotesk store diadem! :blink:

Og så iøvrigt - HOLD da op en "brudepige" kjole hva..... :fløjt: :b223: Hahahah...

0

02-weddingdress.jpg

Der var SERIØST en der ikke fik lov til at lege prinsesse nok som lille.. :biggrin: Og meget diskret "udskæring".. :fløjt:

0

pregnant-wedding-dress.jpg

Ehmmm.. Skrædderen magtede ikke at gøre plads til maven eller?? :shooter:

0

Annonce ♥

Så er den her tøser - NUMSESKJULEREN:

bow.jpg?w=248

Hahahahahahahahaha... :griner:-:griner:-

0

Det er sjovt der her :cheerleader3:

De her to har lige rigelig kavalergang! :b223:

post-44172-0-83237400-1312154589.jpg

grimkjoole.bmp

Og det her må bare være en joke!?! :o it must be!

post-44172-0-41050500-1312154634.jpg

Og den her er nogle gyselige bridesmaiddresses, men bruden til højre bliver nok lidt udfordret når hun skal danse brudevals :griner:-

post-44172-0-11206500-1312154647.jpg

Det var det for nu - men hvor er det sjovt at kigge efter -HAHA-

Edited by Ane.dk
0

WoooW - kavalergang er åbenbart efter devisen : "Bigger IS better" :griner:-

OMG - hvordan går man i den parasol kjole der.. :blink:

Haha.. Jamen jeg stener bare - og kiggede på smukke kjoler, og så tænkte jeg - hvorfor ikke finde de grimme frem for en gangs skyld! :fløjt: :tunge:

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvem af dem der er bruden - men............

badweddingdress.jpg

Begge kjoler skulle nok have været forbi en.... hmm.. ville have sagt skrædder men hælder mere mod "losseplads" :badgirl::griner:-

0

dressSheets.jpg

HVAD skete der der? Og hvorfor var der ingen der fortalte hendes veninde at voksdug IKKE gør sig godt som brudepigekjole?? :griner:-

0

Ha ha "gyselig" tråd :biggrin:

0

OMG nogle kjoler.... :griner:-

Gad vide om vores kjoler kommer i en lignende tråd, om nogle år... -HAHA-

0

Annonce ♥

OMG nogle kjoler.... :griner:-

Gad vide om vores kjoler kommer i en lignende tråd, om nogle år... -HAHA-

Jeg har endnu ikke set en kjole herinde der "fortjener" at komme i denne tråd.

0

Nej det er rigtigt.

Men var vel lige så begejstrede for deres kjoler, som vi er for vores :loveboard:

0

De der store kjoler med masser og masser af fylde og en del bar hud har jeg set et program om i TV. De er Gypsies i England, der ofte bruger disse. Pigerne sparer sammen til deres drømmekjole nærmest hele livet. Har tit korset mig over dem, men efter jeg så programmet blev jeg mere åben og forstående over for kulturforskelle og normer - så jeg synes ikke de er så slemme mere :)

Generelt går pigerne/damerne i meget udfordrende tøj til fest. Det er en bare en del af sådan-gør-man. De er tilgengæld absolut slet ikke let på tråden eller nemme. Deres kultur er ret gammeldags på netop det punkt (at man finder sig en kæreste, bliver gift, får lov at være intime og bo sammen)

0

Annonce ♥

syns måske heller ikke denne her i pels er så fræk igen at se på :P Men alt er jo smag og behag, hehe

post-51965-0-65808800-1312187167.jpeg

Edited by MariaSchmidt
0

De der store kjoler med masser og masser af fylde og en del bar hud har jeg set et program om i TV. De er Gypsies i England, der ofte bruger disse. Pigerne sparer sammen til deres drømmekjole nærmest hele livet. Har tit korset mig over dem, men efter jeg så programmet blev jeg mere åben og forstående over for kulturforskelle og normer - så jeg synes ikke de er så slemme mere :)

Generelt går pigerne/damerne i meget udfordrende tøj til fest. Det er en bare en del af sådan-gør-man. De er tilgengæld absolut slet ikke let på tråden eller nemme. Deres kultur er ret gammeldags på netop det punkt (at man finder sig en kæreste, bliver gift, får lov at være intime og bo sammen)

Hvornår bliver det sendt?

0

Op til Williams og Kates bryllup - det hed: My big fat Gypsy Wedding". Faktisk blev de familier diskrimineret rigtig meget af feststeder mm. Blev lidt gal over denne form for "racisme"

Edited by Miss-Lena
0

hahahaha fåck hvor er det en sjov tråd!!!! og hold nu op, hvad sker der for de kjoler... håber ikke der har været en stolt fader der stod ved deres side op af kirkegulvet :griner:- :griner:- :griner:-

0

Annonce ♥

ET eller andet sted synes jeg faktisk det er federe med en "grim" kjole, der er tro på hvem man er som person end en kedelig ligegyldig kjole.... Men ja, der er bestemt kjoler herinde der er MEEEEEEEEEEEEEEEEGET langt fra min person

0

Op til Williams og Kates bryllup - det hed: My big fat Gypsy Wedding". Faktisk blev de familier diskrimineret rigtig meget af feststeder mm. Blev lidt gal over denne form for "racisme"

Jeg har ikke selv set det, men jeg mener da at have set trailers for det lige for nylig, så måske er der en genudsendelse. Det bliver vist sendt på tv3.

0

programmet bliver sendt igen her snart, kan ikke huske på hvilken kanal, men så reklamen i går og der stod det snart kom.

0

Tråden var bestemt heller ikke ment som andet end sjov og spas! :)

Vi er jo allesammen forskellige og har forskellig smag - heldigvis!! :cheerleader3:

Men derfor kan man jo godt grine lidt af det tossede, skøre, grimme, mærkelige osv som folk vælger at blive gift i!

Min konfirmationskjole kunne godt have været med i tråden... :griner:-

Fandt også den her:

138954680-13104714.jpg

Eller hvad med den her:

131467560-06125402.jpg

Og sidst (Ihvertfald lige nu) men langt fra mindst:

130473860-06125451.jpg

0

pregnant-wedding-dress.jpg

Ehmmm.. Skrædderen magtede ikke at gøre plads til maven eller?? :shooter:

:griner:-

0