M&S

Beretningen om Vores Specielle Dag den 30. juli 2011

217 indlæg i dette emne

Lørdag - dessert og sansetest

Igen blev der lige holdt lidt pause og folk var ude og ryge, trække (rigtigt) frisk luft, tissepauser og total hygge.. Folk var også begyndt, at blive lidt fulde - tjenerne var meget generøse med vinen og der blev fyldt op igen og igen uden at man opdagede noget... Jeg blev også selv liiiiiidt snallert (som I snart vil se fanget på kamera :wink: ), men det var bare såååå hyggeligt alt sammen!

Svend har haft sådan en dims på hans næse, det ligner faktisk bare et modersmærke, så ikke noget vi har tænkt over skulle fjernes.. Eller jeg har nævnt det en gang eller to, men ikke presset ham til det... Men denne aften vælger han så at kredse hul på den der dims, og den ville bare ikke holde op med at bløde.. Kromutter fik nærmest et total hys-anfald over at Svend var væk og at de blev nødt til at servere desserten... Hun fandt ham dog på herretoilettet og hjalp ham med at stoppe blødningen - så han kunne komme op og spise! Imens han var dernede, fik jeg hele 2 kysserunter... (som jeg desværre ikke har nogle gode billeder af.. I hvert fald ikke endnu!)

Anyway, the dessert:

post-42841-0-92297000-1314816116.jpg

Desserten, som var sååååååå lækkert bestod af en hvid chokolade panna cotta, en mørk chokolade kage med blødende hjerte, hindbær-jordbærsorbet med friske bær... NAMME NAM - jeg siger det bare! Med en ok dessertvin, Chateau Gramboy, Monbazilliac.. Normalt elsker jeg dessertvin og jeg ved ikke om det var den flaske vi fik eller hvad det var, men jeg synes ikke den var et hit.. Den var bedre, da vi prøvesmagte den.. :huh:

Efter desserten var det Svends søskendes tur til noget underholdning, det var top sjovt!

Det var en sansetest og vi skulle testes i hvor godt vi egentligt kender hinanden og om vi nu er det rigtige match :tunge:

post-42841-0-47458700-1314816118.jpg

Vi blev sat på hver vores stol og skulle under vores tests have bind for øjnene... Svends søster, der talte på vegne af hendes brøde lagde ud med at fortælle at de jo er meget naturvidenskabelige og derfor skulle vi testes i 3 sanser..

Den første var synssansen.

post-42841-0-45103300-1314816117.jpg

Jeg fik 3 par bokseshorts og skulle gætte hvilke der var Svends - selvfølgelig ikke noget problem for mig..

post-42841-0-98320800-1314816117.jpg

Svend fik 3 par trusser og havde store problemer, men det var også lidt snyd.. For jeg havde faktisk nogle trusser næsten ligesom dem han valgte, bare i en anden størrelse og så var der nogle andre der var mine - som jeg købte i Australien og som Svend aldrig har set mig bruge.. MIn søster var i ekstra-skuffen... :blink:

Derefter er det lugtesansen og jeg skulle lugte til 3 stk mandfolk (under armene - deeeejligt) og gætte den rigtige, og Svend fik 3 stk kvinder han skulle lugte under armene... Vi gættede begge rigtigt - men jeg tror altså Svend fik gode deal der - mændene havde godt nok svedt i deres jakkesæt... :blink:

Sidste test - føletesten

post-42841-0-88147200-1314816118.jpg

3 stk. mandebagdele og 3 stk. kvindeben og så skulle vi gætte den rigtige... haha!! Jeg gættede endda rigtigt, selvom Svends tvillingebror var den ene... :fløjt: Så meget rører jeg åbenbart til Svends bag :tunge:

Da vi var færdige og havde fået at vide at vi var et super match, sådan helt videnskabeligt, holdte Svends søster en tale for os eller faktisk mest til mig. I får lige talen, den er meget sød og rørende..

"Kære Maja

På vegne af mine brøde og jeg vil jeg gerne sige velkommen i familien. Vi har jo kendt dig i over 10 år og i løbet af årerne har både Svend og resten af slyngelbanden givet dig forskellige udfordringer. Du har f.eks. været med på klapjagt hjemme hos vores forældre, hvor du var omringet af hele Svends skydegale familie og jeg mener hele familien. Du har også været med på jagt på Værnet i stiv kuling og slagregn uden at se den mindste lille and...

I vores familie drejer næsten alting sig om enten jagt eller fiskeri, men du er en sej kvinde og ingenting kunne skræmme dig væk!

Det er altid super hyggeligt at komme på besøg hos jer, I disker altid op med lækkert lækkert mad.. Og Maja, du er jo en ekspert i lækre kager og desserter - sikke et mod du har på selv at lave bryllupskagen... Uhmmm...

Vi to, Maja, har haft mange hyggelige kaffe-kage-stunder sammen. Du er gennem årerne blevet en dejlig og fortrolig veninde og jeg er derfor rigtig glad for at få dig til svigersøster..

Mine madglade brøde er også glade for at have fået endnu en søsterlagkage og vi ser alle fem frem til mange hyggelige stunder med dig!

Så velkommen i familien! Og Svend og Maja, tillykke med den store kærlighed og al held og lykke i fremtiden.."

Det var super fint, selvom hun var lidt fuld... :blush: (ligesom alle os andre!)

Nu bliver der ikke mere for i aften - det tager altså lang tid at huske det hele!! Jeg fortsætter imorgen :heart:

Alle billeder er taget af vores gæster medmindre andet er skrevet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig skal du da bruge dit nye navn med det samme! Det manglede da bare og er da ikke dit problem, at hun havde glemt det... altså folk nogle gange :blink:

Hvor er det fint med talerne, og hvor må det have været fantastisk med Robbie-sangeren, der kom ind. Skøn overraskelse :loveshower:

Ja, sure sekretær-dame... Total mærkeligt, at stå "skoleret" som voksen overfor sådan en sur dame..

Det var virkelig fint med de sange og især Angels - det er jo bare en af all-time-favorit sang.. :loveshower:

Det havde de næsten - de havde fået en sanger til at komme og synge "Back for good" og Robbies "Angels"... Prøv at spørg om jeg tudede....

Der har de faktisk også ramt plet da det - mener jeg ihvertfald - er nogle af de bedste, hvis ikke de bedste numre, med hhv. Take That og Robbie :thumbsupsmileyanim:

Helt enig med dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en fantastisk beretning! Fuld af kærlighed, glæde og spass :loveshower: ! Man får helt tårer i øjnene, og hvor i klæder hinanden og er helt vild med din hjemmelavede topfigur! Og fedt med Take That musik - ville selv have stortudet hvis det var mig (ja, er inkarneret TT fan!).

Glææææder mig endnu mere til om 9 dage! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk beretning, har læst med på mobilen i sommerhus på "honeymoon" (med børn, regnvejr og 15 grader, kan ikke anbefales!! :))

Men kan så læse, at jeg helt har blandet ting sammen. Min sidste PM giver ikke så meget mening når det ikke er på Ocean club, I holdt jeres fedt... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du bare super fantastisk til at fortælle :BKSTREET: det er jo som at være der selv :lol:

Det lyder virkelig som om I har haft jeres livs fest; dejligt med familie og venner der er gode for søde ting at sige og både kærlige og pusseløjerlige indfald :thumbsupsmileyanim:

Og så glemte jeg lige at skrive igen, hvor DEJLIGE I bare ser ud sammen :kiss:

Redigeret af Fønix
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en sjov test! Fedt at du alligevel var så god til at gætte "enden" :thumbsupsmileyanim:

Og jeres dessert ser bare SUPER lækker ud

Ja, det var en super sjov test!! Og lige hvad man havde brug for efter så mange taler, hvor man sad og var helt rørt :thumbsupsmileyanim: Desserten var ligeså lækker, som den ser ud... namme namme nam!!!

Sikke en fantastisk beretning! Fuld af kærlighed, glæde og spass ! Man får helt tårer i øjnene, og hvor i klæder hinanden og er helt vild med din hjemmelavede topfigur! Og fedt med Take That musik - ville selv have stortudet hvis det var mig (ja, er inkarneret TT fan!).

Glææææder mig endnu mere til om 9 dage!

Tusind tak for alle dine søde ord :) Vi synes jo selv, at vi passer ret godt sammen :rolleyes: Jeg fik så meget ros af topfiguren og det er top fedt, for den tog helt seriøst 10 minutter at lave :cheerleader3:

Åh, TT - man må elske dem!! Og selvom jeg var lidt for ung da de var fremme helt i starten, er jeg altså total fan... Og også af RW :loveshower:

Du skal virkelig også glade dig - det er den mest fantastiske dag nogensinde.. Det er den bedste dag i mit liv (indtil nu i hvert fald) :loveshower:

Fantastisk beretning, har læst med på mobilen i sommerhus på "honeymoon" (med børn, regnvejr og 15 grader, kan ikke anbefales!! :))

Men kan så læse, at jeg helt har blandet ting sammen. Min sidste PM giver ikke så meget mening når det ikke er på Ocean club, I holdt jeres fedt...

Haha.. Jeg undrede mig også over det med Ocean Club, men synes alligevel at det var sjovt, at de skulle til bryllup i "vores" kirke.. Det virkede virkelig som om, de ikke var vant til bryllupper - men så er de nok bare meget åbne for at brudeparret bestemmer en masse... fedt :biggrin:

Håber I havde en hyggelig "honeymoon", på trods af regn og 15 grader - elsker selv sommerhus-ture om efteråret i regn og blæst, men måske ikke med unger - der helst vil lege og når men troede det var sommer :boohoo:

Hvor er du bare super fantastisk til at fortælle :BKSTREET: det er jo som at være der selv

Det lyder virkelig som om I har haft jeres livs fest; dejligt med familie og venner der er gode for søde ting at sige og både kærlige og pusseløjerlige indfald :thumbsupsmileyanim:

Og så glemte jeg lige at skrive igen, hvor DEJLIGE I bare ser ud sammen

Tusind tak søde Birgit :kiss:

Er så glad for at høre, at det er en god beretning - jeg prøver også at fortælle så I alle er med :) Jeg følte også lidt, at I var der, med alle mine DIY ting, hvor mange ting er inspireret herinde fra osv :wink:

Og familierne og vennerne var så gode og holdte nogle fantastiske indslag og taler... Meeeen nu er jeg jo ikke færdig endnu - har endnu et indslag, som virkelig var godt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag - Aftenens sidste indslag

Vores super dygtige toastmaster båttede i hornet næsten den sidste gang og henvendte sig til mig - han sagde at man kan se hvem man er udfra ens venner (og allerede her glædede jeg mig helt vildt meget!!) og at vi nu ville se hvem jeg egentligt er, for min gymnasie-veninder ville nu sige noget til os... :cheerleader3:

Jeg var total spændt på, hvad de fandt på, for de havde snakket lidt om, at det var lidt irriterende, at de ikke måtte skrive en sang og synes det var lidt noget pjat, at vi ikke ville have det..

post-42841-0-33377900-1315324856.jpg

Min søde veninde, rejste sig op og sagde, at når nu vi ikke ville have sange så kunne de jo ikke lave sådan en (selvom vi så havde fået en alligevel - hmf!! - hendes ord, ikke mine..), meeeen vi havde ikke sagt, at de ikke måtte synge.. Så det var lige det, de havde tænkt sig.. :cheerleader3: De havde skrevet en sang til os, som de ville fremfører med min ene venindes kærestes på guitar :thumbsupsmileyanim:

post-42841-0-82642200-1315324856.jpg

Her står de og fremviser deres fiiiine sang... Jeg skriver den lige ned, den er top sjov :) Den bestod af 4 sange i 4 forskellige melodier..

1. Mel. Der sad to katte på et bord

Da Maja var en lille pig' (...), der hørte vi

hende ofte sig' (...)

Når jeg bliver stor så vil jeg helst (...), giftes

med Robbie Williams (...)

Nu er hun gift med sveske-mus (...), og lever

nu i sus og dus (...)

Hvor ærgerligt Robbie han var svans (...),

men alligevel fik hun jo sin prins (...).

2. Mel. Løb Samson Løb

I en hytte (i en hytte), i lille Varde by

boede Maja (boede Maja) - hun svæved' på en sky

Hun sku' til fest (sku til fest), og ville score Svend

Kys på toilettet, ja, det skulle være dem :)

10 år senere (10 år senere), vi her til bryllup er,

hvem ha'd troet (havde troet), at det skulle blive jer:)

Måske Maja (måske Maja) , som fra starten ha'd en plan

Målet det var ham, nu er han din Svenne banan

Åh løb Sveske løb - ind i Majas favn

Løb Sveske løb, for hun vil ha' dit navn

Løb Sveske løb, op på mærkerne og start

Når Maja Skruer bissen på, så det væk i en vældig fart.

3. Mel. Stop den lille kænguru

Maja tog til Australien

Sveske fulgte ej med

Aussieland var jo awesome!

Men uden Svend knap så fed :)

Langt de var fra hinanden

Men kærligheden var stor

Sveske kom og besøgte

Eventyret det gror!

(Sveske skreg til Maja!!)

Stop den lille prinsesse

bliv hos mig, du min viv

Du er min nu for evigt

Vi skal dele vores liv

post-42841-0-29135300-1315324857.jpg

Og til det sidste vers, tog de det her på :thumbsupsmileyanim:

4. Mel. Når en sailor går i land

For når en Maja (Maja, Maja), en rigtig Maja går på jagt

Så ved man aldrig hvad der kan ske.

Jæg'ren var så hot, og våbnet virkede så godt.

Skubidudibudi

Så Svesken følger sin viv fra alters nu

Han vil he' mer', skudubidu

Katten står vagt og brummer i takt (synges lummert)

Skubidudibudi

For når en Maja, en Maja, en Maja, en Maja

hun får hvad hun vil ha'

Så skal, så skal, så skal, så skal en Sveske gi' og ta'

Vi gymnasiepi'r tilløkker kækt og smiler frækt

Skubidudibudi (synges lummert)

De var så gode... Ihh, de er bare mine tøser :loveshower: Og det sjove var, at jeg i kirken opdagede guitaren og tænkte over, at det da var mærkeligt, at der var en guitar, men jeg tænkte overhovedet ikke over, at det var til senere... :blink:

Da de var færdige, tænkte vi at det var det sidste indslag, men efter tak, kys, kram og masser af grin - båttede toastmasteren igen i hornet og det var så hans sidste tale - sagde han!

Den var så sjov, han takkede folk for at have været gode til at lytte efter hornet og at det var fedt, at den eneste vi skulle vente på var gommen, fordi han havde kradset hul i hans næse...

Så ændrede han lidt stil og sagde, at i løbet af aftenen havde han dog hørt lidt i krogene, som bekymrede ham lidt og nu var det, at vi skulle starte på en frisk, som nygifte! Hmmm... :blink:

Han sagde: "Svend og Maja har jo, som vi alle ved, været væk fra hinanden i perioder, når den ene af dem har været i udlandet. Og da Svend tog afsted, fik Maja lavet et kyskhedsbælte med en nøgle til Svend, på den måde kunne Svend være sikker på at Maja nu var tro.. Den blev også brugt, da Maja var i Australien!

Men nu er det så, at jeg har hørt i løbet af aftenen, at der findes flere nøgler til dette bælte og eftersom Maja og Svend nu er ægtefolk, så tror jeg at det er på tide, at alle de mænd der har en nøgle - aflverer den! Jeg sætter den her spand her på bordet og så kan I afleverer den... "

Og idet hopper samtlige mænd i hele salen op og løber op med en nøgle og smider i spanden, men de siger ting som: Nå, også dig.. høhø...".. Mens toastmasteren står og ser på, med et meget skuffet blik og ryster lidt på hovedet af alle mændene... Da alle har sat sig ned, går han med meget tunge skridt over for at hente spanden, tror vi, men i stedet smider han selv en nøgle i og siger noget i stil med - tak Maja :fløjt:

Hold op, hvor var jeg færdig af grin - det var simpelthen noget af det sjoveste jeg nogensinde har oplevet.. Mega godt fundet på og igen havde vi ikke fattet en dut - havde faktisk set nogle af nøglerne, men havde slet ikke tænkt over det.. :a1221:

Så sagde vi tak for middagen og at nu ville borderne blive rykket lidt rundt og DJ'en ville sætte op og at der imens var kaffe i et lille lokale ved siden af... Så sneg vi os udenfor, hvor vi først fik skæld ud af sure kromutter, fordi vi gik ud foran restauranten - hvilket vi åbenbart ikke måtte og så 2 minutter efter kom hun efter os igen og skældte os ud over, at vi ikke havde sagt, at folk skulle flytte sig så borderne kunne flyttes - så måtte vi jo sige til hende, at det havde Svend sagt.. Hmmm... Hun blev ved med at være småsur, så en af de andre (super dygtige) tjernere snakkede med os og vi blev enige om, at folk nok bare ikke lige havde fanget, at de skulle flytte sig i det sekund og han ville bare lige gå rundt til et par borde og sige at kaffen var klar og så flytter folk sig jo automatisk... (vi var indtil nu ikke påvirket af den sure dame, før efter festen!)

Men til gengæld trådte hun på min kjole, da jeg stod og snakkede med nogle folk, lige der hvor hun skulle forbi med kaffen.. Hmm.. Man træder altså ikke på brudens kjole - og ydermere fik hun faktisk revet min ene dansestrop af, da jeg så prøver at rykke mig, så jeg havde totalt mange problemer med at få kjolen op! ØV.... Og aftenens sidste sure opstød over kromutter - jeg var på vej ind i lokalet, for at få en kop kaffe og så kom jeg til at stå i vejen for hende, da hun kom ud af lokalet, og højt sukker hun af mig... Jeg stod bare helt chokket - what! Sukkede hun lige mega højt af hende, der ligger næsten 53000 i deres restaurant?!? :blink: Da hun så kommer forbi, er der en af vores gæster, der spørger hvor alle taskerne er blevet af, snerrer hun og nærmest råber: "ALLE TING FRA BORDERNE ER UDE I GARDAROBEN - SUUUUUUUK!!"

What what what... Det er jo ikke rigtigt.. Heldigvis skred hun hjem lige efter det, så vi havde 2 über gode tjenerne resten af natten...

Nu skal jeg lige have lidt aftensmad, så kommer der brudevals og fest :bunny_4:

Alle billeder er taget af vores gæster medmindre andet er skrevet

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:griner:-

FEDT FEDT FEDT med både sang og nøglerne :thumbsupsmileyanim:

Kan lige forestille mig, hvor sjovt det har været i en i forvejen fantastisk stemning :)

Og hvad sker der for kromutter. Lyder da til, hun burde finde sig et nyt job...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag - hygge og brudevalsen

Efter borderne blev rykket rundt, drak nogle folk kaffe, andre gik i baren, folk hyggede sig og festede... Og der var tid til lidt looooove..

post-42841-0-10926200-1315330622.jpg

Hos nogle af de mandlige gæster, her min svoger og min kusines mand.. Ved ikke helt om de danser eller hvad de har gang i, men det er nu meget hyggeligt!!

post-42841-0-55858100-1315330622.jpg

Hos lidt flere mandlige gæster... Jeg ved ikke hvad der foregår, men det ser sgu meget sjovt ud.. Det sjove er at ham i midten, er min anden kusines mand og han blev giga fuld og sad hele vejen til hotellet og snakkede med min "lille" fætter på 18 om hvordan man scorer en pige - man skal ikke være sød åbenbart, men viljefast eller noget.. Og min kusine som også var med i taxaen, synes ellers at hendes kæreste var ret sød, da han prøvede at score hende... :rolleyes:

post-42841-0-94802200-1315330622.jpg

Min smukke søster og svoger, der hygger sig og er længe oppe uden børn...

post-42841-0-51214700-1315330646.jpg

post-42841-0-88153200-1315330657.jpg

Bruden der danser med sig selv.. Er måske en smule fuld og meget glad.. Tror det var til stor glæde for en del af gæsterne, selvom (heldigvis) kun halvdelen opdagede min lille dans..

Inden vi dansede brudevals, tog jeg Svends slips af - synes det ville være synd hvis de klippede i den og jeg havde sådan en ide om at ALT ville blive klippet... Hvilket jeg slet ikke synes var en god ide, så min veninde fik slipset og skulle vogte det med sit liv - det gjorde hun godt... :thumbsupsmileyanim:

post-42841-0-58654700-1315333253.jpg

Vi danser og gjorde det faktisk meget godt.. Vi havde jo ikke nået at øve særlig meget, fordi Svend var syg og da han blev rask, var vi riiiiimelig meget bagefter i tidsplanen, så jeg tror faktisk at vi kun fik øvet os gange i 10 minutters tid - men som jeg hele tiden sagde, så kunne man ikke se mine ben og Svend kan sagtens danse, so no problem... Det gik også helt fint og tror folk synes det var meget romantisk - tror også bare at vi smilede som idioter og var glade :loveshower:

post-42841-0-60265000-1315330699.jpg

Vi kommer tæt nok på til at vi kan kysse... Ihhh, hvor var det skønt :loveshower: :loveshower:

post-42841-0-86349000-1315330710.jpg

Og så skal jeg love for, at der skulle klippes, folk hev og sled i mit hovede og jeg måtte holde på mit hår, fordi det gjorde sgu lidt ondt med alt det hiveri... Men tøserne var glade for sløret og af en eller anden grund blev sløret til en BH ting - så flere af tøserne havde et stykke slør i BH'en.. MIn ene veninde havde glemt det, men opdagede det da hun kom hjem og smed tøjet, for så sad det fast på hendes bryst.. :b223:

post-42841-0-36200300-1315330711.jpg

post-42841-0-51739500-1315330731.jpg

Svends sokker bliver klippet og til min overraskelse havde min svigerinde givet ham neglelak på aftenen før.. Total sjovt, og endda i farvetemaet, for han valgte lilla til dem.. Total sejt.. Og respekt for min svigerinde, at hun gad at sidde og give ham det på! Jeg gad ikke.. (men jeg hader også fødder..) Hun var også super god, fordi hun huskede Svend på at han skulle tage hans penicillin og havde pillerne i hendes taske og kom med det, når det var tid.. :toot:

post-42841-0-53442600-1315330748.jpg

Da jeg havde sørget for at der ikke var noget slips, de kunne klippe blev de helt vilde (og synes det var vildt tarveligt), så de tænkte, at de bare ville finde noget andet - her får de skæld ud af mig, fordi de prøvede at få hans bukser op, så de kunne klippe hans bokseshorts... Det er altså bare et no-go! For det første havde vi ikke ekstra bokseshorts med (det havde vi jo så egentligt i og med der var et par til den sansetest!) og for det andet kunne jeg lige se at de klippede forkert og snip snip, så havde jeg en omskåret mand... :wink: Ej, på billedet siger jeg faktisk, at jeg godt kan lide hvad der er indeni og at det skal jeg bruge til en anden god gang og Svends bror synes at jeg er meget uretfærdig og det er åndsvagt..

post-42841-0-44940200-1315330775.jpg

Første dans efter brudevalsen - hvor vi hørte "Fly me to the moon" med Frank Sinatra.. Elsker den sang og det var en god anden dans. Jeg skal love for, at der kom gang i dansegulvet med det samme og det varede indtil kl. var 4 og vi skulle smutte :super:

Alle billeder er taget af vores gæster medmindre andet er skrevet

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:griner:-

FEDT FEDT FEDT med både sang og nøglerne :thumbsupsmileyanim:

Kan lige forestille mig, hvor sjovt det har været i en i forvejen fantastisk stemning :)

Og hvad sker der for kromutter. Lyder da til, hun burde finde sig et nyt job...

Ja, det var virkelig fedt og folk synes virkelig mine tøser havde gjort det godt... Og det var bare så sjovt!

Det er jo hende og hendes mand, der ejer restauranten (tror jeg nok), så det er svært at få hende ud.. Men hun skulle også arbejde dagen efter, et andet sted hun har (sagde den ene tjener), de to andre tjenere blev også væsentligere gladere og sjovere, da hun smuttede.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god sang! Man kan virkelig læse, at de har brugt tid på den - selvom I ikke ville have sange :rolleyes:

Og super sjovt med nøglerne :thumbsupsmileyanim:

:shooter: kromutter!!!!

Ja, super godt lavet :) Men det her er så en af de sange jeg egentliget gerne ville have, jeg gad ikke de der, som Svends far lavede, men denne er jo super sjov og idet de synger og danser gør det jo meget federe... Total sejt!!

Ja, hende kromutter irriterer mig mere og mere, jo mere jeg kommer i tanke om sure opstød fra hendes side (og får flere af vide af gæster, der også var udsat for dem..) Men heldigvis ødelagde det ikke noget på dagen og har jo en million super fantastiske minder :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilken fantastisk beretning. Synes det er virkelig hyggeligt at du liiige tager en lille svingom med dig selv i bar lykkerusa1221.gif

Bliver helt glad i låget af dine beskrivelser og tilhørende billeder. Du er med til at mine sommerfugle blot basker endnu mere end før. (og det tror jeg nok er godt - bare ikke for mit job whistling.gif)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor en dejlig beretning, man kan ikke blive andet end glad når man læser. I havde da bare en alletiders dag :loveshower:

Jeg klukkede lidt for højlydt over historien med nøglerne, så min 12 årige søn blev lidt for nysgerrig. Han tror vist hans mor har mistet forstanden. Men hold da ferie en kanon idé med de nøgler, og så det at få ALLE mændene med på den :thumbsupsmileyanim:

Og jeg må sige I hende kromutter, ja hun burde se sig om efter et andet job. Måske skulle I overveje at fortælle hvor ubehageligt det var, at hun opførte sig som en uforskammet skolepige, der ikke har fået sin vilje. tsk tsk. Men dælme godt at I ikke oplevede det så meget på selve aftenen, for der var heldigvis andre og vigtigere ting på banen, jere kærlighedsfest :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilken fantastisk beretning. Synes det er virkelig hyggeligt at du liiige tager en lille svingom med dig selv i bar lykkerusa1221.gif

Bliver helt glad i låget af dine beskrivelser og tilhørende billeder. Du er med til at mine sommerfugle blot basker endnu mere end før. (og det tror jeg nok er godt - bare ikke for mit job whistling.gif)

Hehe.. Ja, lidt fulde Maja, der danser med sig selv - men det er total mig i en nøddeskal :rolleyes:

Ihh, hvor jeg glæder mig til at høre om jeres dag også :) Det er også bare sådan en helt fantastisk dag - nyd dine sommerfugle! Jeg ville næsten ønske jeg havde nogle, men tror ikke jeg havde tid til det med alt det stress op til fordi Svend var syg...

Hvor en dejlig beretning, man kan ikke blive andet end glad når man læser. I havde da bare en alletiders dag :loveshower:

Jeg klukkede lidt for højlydt over historien med nøglerne, så min 12 årige søn blev lidt for nysgerrig. Han tror vist hans mor har mistet forstanden. Men hold da ferie en kanon idé med de nøgler, og så det at få ALLE mændene med på den :thumbsupsmileyanim:

Og jeg må sige I hende kromutter, ja hun burde se sig om efter et andet job. Måske skulle I overveje at fortælle hvor ubehageligt det var, at hun opførte sig som en uforskammet skolepige, der ikke har fået sin vilje. tsk tsk. Men dælme godt at I ikke oplevede det så meget på selve aftenen, for der var heldigvis andre og vigtigere ting på banen, jere kærlighedsfest :loveshower:

Tusind tak. Vi havde bare den bedste dag :loveshower:

Haha, fedt, at din søn lige skulle se hvad du havde gang i :thumbsupsmileyanim: Ja, synes virkelig det var et godt indslag og at han havde fået alle mænd med til det (undtagen min fætter, som faktisk var den eneste mandlige festtildager, som jeg er i "blodlinie" med"). :cheerleader3:

Ja, jeg har overvejet om man skal sige noget med hende kromutter, men jeg gider ikke rigtigt, at gøre en større ting ud af det. Jo mere det bliver blæst op, jo trælsere bliver det for vores dag og minderne og på den her måde, glemmer vi det engang, men det tror jeg ikke vi gør, hvis vi reelt klager...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag - Festen

Så er der fest... Og det var fest fest fest!!!!

All night loooong.... All niiiight.... tralala...

post-42841-0-43385500-1315336485.jpg

Mig og Svends bror giver den gasssss.... Det var skisme sjovt og Søren var vildt imponeret over hvor mobil jeg var i min kjole, men han svingede mig rundt over det hele og vi optog det halve af dansegulvet :cheerleader3:

post-42841-0-04395900-1315336486.jpg

Der blev danset på livet løs med veninderne og andre er også gang på gulvet!

post-42841-0-63047100-1315336486.jpg

Vores super dygtige DJ, som styrede dansegulvet med en hård hånd og virkelig fandt musik frem, som folk dansede til.. Da han spillede sidste sang (New York, New York - også Sinatra :) ), sagde han, at det var første gang at han spillet tiden ud derude og at vi havde været super fede at spille for... Så det var jo ret cool..

post-42841-0-15343500-1315336487.jpg

Hygge i baren - her 2 af Svends fætre :)

post-42841-0-19792500-1315336488.jpg

Og selvom vi ikke sidder ved borderne længere, er der stadig leg med briller og skæg :thumbsupsmileyanim:

post-42841-0-31108600-1315336500.jpg

Bruden og hendes søde veninde... Et billede, jeg slet ikke kan huske er blevet taget, men man kan jo heller ikke huske det hele med alle de tusind indtryk og minder :loveshower:

post-42841-0-88505800-1315336500.jpg

Aner ikke helt hvad jeg laver, organiserer et eller andet.. Eller tager imod drinks bestillinger måske :wink:

post-42841-0-54980700-1315336501.jpg

Der danses med alle mulige og hygges helt vildt... Hurra for mine skiftesko, for de reddede mig... :lol:

post-42841-0-42783300-1315336502.jpg

Med alt det danseri, skulle man også ud og have lidt luft. Jeg har en herlig ryg-røv på en del af billederne, om irriterer mig lidt... hmm.. Her får jeg en god snak med Svends fætter, der synes den ene af tjenerne var ret hot... Det var sjovt, for vi stod og gloede efter ham tjeneren ret meget og han kunne jo godt se det.. Han var en virkelig god bar-mand. Jeg behøvede slet ikke at bestille med ord, der var peg og glas og så vidste han at jeg var til øl og hver gang jeg kom derop, var han klar med en ny til mig... Han var guld og ret hot :toot:

post-42841-0-95716000-1315336502.jpg

Elsker det her billede, det er virkelig en funky dans vi har gang i... :lol:

post-42841-0-82298000-1315336503.jpg

Min ene veninde synes ikke bruden skulle drikke øl, så hun fik lavet en drink til mig, som jeg så skulle drikke resten af aftenen - jeg synes den smagte af gin og kunne derfor ikke særlig godt lide den - men fik da vist nok drukket et par stykker, med hjælp fra Heidi.. Det viste sig at være Lon Island Iced Tea og var bedre uden gin :wink: På billedet siger hun - driiiiiiiik for dælen eller noget i den stil :sm:

post-42841-0-02706200-1315336506.jpg

Bruden i baren og sjovt nok har vi ikke ret mange billeder af Svend, aner ikke hvorfor ingen af gæsterne synes det var nødvendigt med billeder af ham.. Ved siden af mig underholder min kusines mand, der er skotte med hvad der er under kilten - lig mærke til alle mine veninder rundt om ham..

post-42841-0-36572800-1315338514.jpg

En af de sjoveste billede af Svend om aftenen - ved ikke helt om mine veninder synes han skulle se deres trusser eller om han er i gang med at binde snørrebånd og blev angrebet af tøserne, det sidste virker meget sandsynligt :lol:

post-42841-0-49064400-1315336506.jpg

Jeg sidder og hygger under den kæmpe parasol (hedder det også det, når det er sådan en der tager regnen?) og elsker det her billede...

Alle billeder er taget af vores gæster medmindre andet er skrevet

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag - slutningen på aftenen

Jeg har ikke flere billeder som jeg har fået endnu i hvert fald, Svends fætter har vist en million, men han er rus-vejleder og har haft temmelig travlt i august, men håber vi snart får noget... Han har vist nok også en video af brudevalsen og en hel masse andet spass og halløj :cheerleader3:

Så god en fest var det:

En af gæsterne var forsvundet på et tidspunkt og hans kæreste var lidt nervøs for at han var gået ud i Dyrehaven og ikke ville kunne finde tilbage, så en redningsaktion blev igangsat og en af tjenerne iførte sig regntøj, regnhat og måtte ud i regnvejret med en lommelygte og lede efter Christian.. Han kom ind meget tilfreds og sagde: Han er i hvert fald ikke gået i sivene!" - "hmm, har I tit folk der går i sivene?" - "Ja, da.. Det ske tit om sommeren... haha"! Det viste sig, at Christian havde drukket lidt for meget vin og lå ovenpå og sov, hvor mine veninder havde fået lov at øve sig inden vi kom... :thumbsupsmileyanim:

Svends fætters kæreste gik lidt kold, men Peter gad ikke hjem, så han lagde kæresten ud i bilen og sov.. Og glemte hende næsten, da de kørte mod KBH! Kunne lige se hende vågne op ude i skoven sovende i bilen helt alene.. :shooter:

Nå, men omkring kl. 3 var jeg ved at være færdig, jeg var mega dehydreret og min kjole strammede lidt forkert, så jeg kunne ikke rigtigt få maden ordentligt ned, men jeg drak en hel kande vand og lidt mere og fik det bedre og så dansede jeg den sidste time med..

Da lyset blev tændt havde jeg fået pusten tilbage og var næsten klar på at tage i byen, men skulle jo ligesom ned på hotellet på Frederiksberg og op og spise morgenmad med 10 af gæsterne, der boede på samme hotel som os inden kl. 11 og så blev det til, at Svend fik aftalt med de gode tjenere at vi fik den første taxa og kørte afsted fra vores fantastiske fest ved en 4.15 om natten, mens der var en 20 stykker tilbage der så kunne vente på deres taxaer...

Vi kom afsted, ankom til hotellet omkring kl. 5, hvor vi blev mødt af en meget træt ansat i hotellet. Da vi spurgte hvor vi skulle hen, sagde han at han havde en flaske champagne til os, om vi ville have den op... Jooo jo, hvorfor ikke.. Vi skulle op på 16. sal til deres Business class værelser, som vi gratis var blevet opgraderet til.. NIIIIICE!!!

Vi kommer op og kan se den mest fantastiske sol-opgang fra 16. etage.. Det var flot, men ville ønske at det var over byen, og ikke ud væk fra byen.. Men det var så smukt :)

Så fik vi champagnen op, men ingen af os orkede at drikke den.. Jeg havde fået ondt i maven igen og måtte bare ud af kjolen.. Svend fattede langt om længe, hvad det var jeg mente, når jeg sagde, at han bare skulle hive snoret ud.. Han fedtede rundt i det og troede han skulle løsne den... Ihhh!!! Jeg kom endelig ud af kjolen og tabte ca. 1 kg. kogte grødris - herligt!!

Så var det de 1000 hårnåle og så var det på hovedet i seng.. Svend ville gerne :a1093: , men jeg havde det dårligt og det var ligesom min mave ikke kunne finde ud af ikke at være spændt lidt ind.. hmm.. Han synes det var helt ok, tror egentligt også at han var mega træt..

Vi faldt i søvn ved en 6-tiden og jeg vågnede kl. 7, måtte ud og drikke en masse vand og så gav jeg op og kastede op.. Svend synes det er vældig sjovt, at sige at jeg blev så fuld, at jeg brækkede mig - men det var simpelthen dehydrering og at desserten ikke kunne komme ned i maven ordentligt! Jeg kastede sådan en underlig hård klump chokoladefarvet mad op og så havde jeg det helt super.. Den havde simpelthen siddet forkert eller noget og havde givet mig kvalme og ondt i maven..

Så gik jeg i seng igen og sov hele 2 timer inden vi skulle op igen...

Og søndagen fortsætter jeg med imorgen, for nu skal jeg ind og sove, forhåbentligt hele natten, uden opkald fra arbejde...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den skønneste historie, og jeg tror du er den skønneste frue. Hvor er det bare en fest med skønne indslag, dejlige gæster og et sjovt og uhøjtideligt brudepar. Og det er SÅ sjovt, at du har hostet en chokoladeklump op om morgenen. Hahahaha! My God, du er jo helt almindeligt menneske, selvom du er så smuk en brud, og jeg får helt afslappede skuldre ved tanken om, at man ikke nødvendigvis skal være den perfekte, afslappede prinsesse bare fordi man har stor fin kjole på.super.gif

Tillykke med brylluppet og den superfede fest!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det med kromutteren skal du falde op og ned på (hvad du sikkert også gør). Det er meget naturligt at personalet skal have mulighed for at rydde af i pausen mellem middagen og brudevalsen (når der er tid til en pause) og det er ikke alle gæster der er lige hurtige til at fange budskabet men det skal selvfølgelig ske på pæn måde. Selvfølgelig er det da også oplagt at folk går udenfor og trækker lidt frisk luft nu de har muligheden.

Jeg har 2 gange bare indenfor de sidste 2 uger oplevet det der var meget værre. I den ene situation troede kokken han skulle lege pauseklovn og overtage toastmasterens job og mere til (han gik gudskelov også lige efter desserten var serveret). I den anden situation - en firmafest på et meget velrenomeret sted i det nordlige- kom stedet og bad om at der blev skruet meget ned (og der blev ikke spillet særlig højt) allerede kl. 22.30 fordi der lå folk på værelser ovenpå og sov. Øh ? Ja det var en fejl fra receptionens side. Hvorfor havde tjeneren så inden fortalt mig om en lignende episode lørdagen forinden. :unsure:

Jeg må indrømme at jeg bliver rasende - indvendig - når jeg oplever folk som har den holdning at selskaber og gæster er til for deres skyld og ikke omvendt men hovedsagen er at I havde en god fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahaha rigtig gode billeder, der beskriver stemningen fantastisk

Den slags fest, jeg ville elske at være med til :loveshower:

Ja, det er virkelig stemningen - det eneste lige ærgerlige er at næsten alle billeder er taget med lang lukketid på kameraet, så der er næsten ingen skarpe billeder.. Men som sagt før, så mangler jeg billeder fra Svends fætter... Men det var en fantastisk fest og jeg dansede hele natten :loveshower:

Sikken en fest I har haft nu i nat - åhhh ja åhhhhhhhh ja åhhhhhhhhhhh hæhæhæhæ, ja jeg kan ikke lade være med at nunne den melodi når jeg ser jeres fest billeder

Haha - næsten præcis sådan vi havde det :)

Øvøvøv at du blev dårlig, men det var som du skriver sikkert maden der bare ikke kunne komme ordentligt ned, spænding, indsnæring, fest, alkohol osv, det kan drille enhver mave.

Men wow udsigt fra 16 etage, må ha været super.

Ja, men heldigvis var det først efter festen jeg blev dårlig, så det betød faktisk ikke ret meget.. Ikke andet end vi ikke lige fik nat :a1093: , og at jeg mistede lidt søvn over det..

Udsigten var fantastisk og elsker at blive opgraderet til noget bedre til samme pris :thumbsupsmileyanim:

Det er den skønneste historie, og jeg tror du er den skønneste frue. Hvor er det bare en fest med skønne indslag, dejlige gæster og et sjovt og uhøjtideligt brudepar. Og det er SÅ sjovt, at du har hostet en chokoladeklump op om morgenen. Hahahaha! My God, du er jo helt almindeligt menneske, selvom du er så smuk en brud, og jeg får helt afslappede skuldre ved tanken om, at man ikke nødvendigvis skal være den perfekte, afslappede prinsesse bare fordi man har stor fin kjole på.super.gif

Tillykke med brylluppet og den superfede fest!

Hvor er du bare sød :hug: Du har fået mig til at smile, på en lidt træls dag :)

Det fede er, at vi virkelig ønskede et uhøjtideligt og sjovt bryllup og det fik vi i den grad. Men stemningen afspejles helt sikkert i brudeparret og vi var jo helt cool med hvad der så end skete... Og så havde vi jo holdt det hele i en meget afslappende tone, både i invitationer og alt andet DIY... Du skal have helt afslappede skuldre (men huske at rette ryggen - holdning er vigtigt :wink: ), alle brude er perfekte, hvis de bare er sig selv.. Bare fordi man tager en stor prinsesse-kjole på bliver man altså ikke en prinsesse og det er også derfor, der er så maaaaaange grimme billeder af mig (som I nok skal se i fraklip), fordi jeg altid laver sjov og har en temmelig spændende mimik nogle gange...

Jeg tror, at jeg fremover vil sige, at jeg bare hostede en chokoladeklump op... :thumbsupsmileyanim:

Det med kromutteren skal du falde op og ned på (hvad du sikkert også gør). Det er meget naturligt at personalet skal have mulighed for at rydde af i pausen mellem middagen og brudevalsen (når der er tid til en pause) og det er ikke alle gæster der er lige hurtige til at fange budskabet men det skal selvfølgelig ske på pæn måde. Selvfølgelig er det da også oplagt at folk går udenfor og trækker lidt frisk luft nu de har muligheden.

Jeg har 2 gange bare indenfor de sidste 2 uger oplevet det der var meget værre. I den ene situation troede kokken han skulle lege pauseklovn og overtage toastmasterens job og mere til (han gik gudskelov også lige efter desserten var serveret). I den anden situation - en firmafest på et meget velrenomeret sted i det nordlige- kom stedet og bad om at der blev skruet meget ned (og der blev ikke spillet særlig højt) allerede kl. 22.30 fordi der lå folk på værelser ovenpå og sov. Øh ? Ja det var en fejl fra receptionens side. Hvorfor havde tjeneren så inden fortalt mig om en lignende episode lørdagen forinden.

Jeg må indrømme at jeg bliver rasende - indvendig - når jeg oplever folk som har den holdning at selskaber og gæster er til for deres skyld og ikke omvendt men hovedsagen er at I havde en god fest.

Jeg falder så absolut op og falder ned på det med kromutter... :cheerleader3: Jeg gider ikke hidse mig op over det og så længe folk ikke fik en dårlig aften over det - så er der ingen grund til at gøre noget ud af det! Og så slemt er det jo slet ikke - som du beskriver, så kunne det være meget værre.. Og vi havde nemlig en fantastisk fest :rolleyes:

He heh - kan ikke andet end at sidde og smile stort når jeg læser det du har skrevet - sikke et bal

Tror det var godt jeg ikke var med som gæst; jeg har bare ikke tålmodighed til sådan én som kromutter og var nok kommet til at fortælle hende en sandhed eller to

Haha, jamen så kunne hun da have fået at vide, hvor uforskammet hun var - det burde hun jo. Men det skal bare ikke tage noget af glæden fra mig, så den del glemmer vi :rolleyes: Men det er dælme dejligt, at folk synes min beretning er så god.. Jeg prøver jo bare at beskrive hvor vanvittig dejlig vores dag var :loveshower:

Sikke en fest I havde Jer - fantastisk!

Ja nemlig ja :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer