Mathilde Møhring

Bryllup i Nordjylland/Aalborg

9 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg skal holde bryllup næste sommer/efterår 12 og leder med lys og lygte efter et sted at holde festen. Vi bor i Aalborg og vil gerne have festen i nærheden, men er også villige til at køre efter det i (næsten) resten af nordjylland. Kender I nogle fantastiske steder, som ikke dukker op når man søger på nettet??

Vi har set:

Dronninglund

Kokkedal

Vrå

Reestrup hovedgaard

Skydepavilionen

Scheelsminde

Svalegaarden

Rold storkro

Vi bliver ca. 86 mennesker så det kan være svært at finde et sted der ligger i flotte omgivelse, er hyggeligt og kan klare så mange mennesker og så må der gerne lige være mulighed for overnatning også, da hele familien + venner skal fragtes til nordjylland for at fejre dagen.

Det var mere end 3 ting på én gang :help: - kan I klare den?

MVH.

Mathilde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdte vores bryllup på Bramslevgaard Herregaard og det kan klart anbefales :thumbsupsmileyanim:

De var super servicemindet, fleksible og lavede utroligt lækkert mad til en god pris. Der er plads til overnatning for både jeres gæster og jer (det koster gratis for jer :fløjt:, og mener det var 10% eller 15% afslag på værelserne for bryllupsgæster)

Deres hjemmeside er her: http://www.bramslevgaard.dk/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder selv fest på Hedelund i Brønderslev, hvor maden er super lækker og servicen er fantastisk - de er så søde og kompetente. Man kan ikke overnatte der, men byens Hotel Phønix er 5 min. kørsel derfra.

Jeg har også hørt, Luneborg kro skulle være rigtig godt og at omgivelserne er super romantiske. Der er mulighed for overnatning, men jeg ved ikke, hvor mange, de kan huse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af steder der ligger flot kan også anbefales Skovbakken i Aalborg Zoo, der er ikke overnatning med, men ligger jo rimelig centralt, så burde være muligt for gæster at finde noget i nærheden der passer til enhver pung.

Ellers skulle Hotel hvide hus vidst også have nogle selskabslokaler med en fantastisk udsigt ud over parken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde det på scheelsminde(ved du selv har nævnt det - vi har reserveret dato og de er vildt søde og vi har fået sat en super menu/fest/aften sammen ud fra vores budget og ønsker- tror det bliver helt fantastisk :) Har også hørt godt om store restrup herregård..

Redigeret af minnie83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lige holdt bryllup på Rold Storkro. Og den kan KUN anbefales!!!

Maden var fantastisk, tjenerne var virkelig gode og underholdende, skide god service hele vejen igennem! Alt var bare perfekt, vi kan ikke sætte en finger på noget som helst. Også vores gæster har kun rosende ord. Det lyder nok som den store salgstale, men jeg var faktisk lidt overrasket over hvor helt igennem fantastisk servicen var.

Jeg mener i øvrigt at Rold Storkro gerne sørger for en bus til gæsterne indenfor x antal kilometer. Dette byttede vi dog til værelser til os og vores forældre. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer