Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,370 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET !!! Hvor ser I begge to bare fantastiske ud... :):loveshower: :loveshower: :loveshower:

Du er så smuk! :a1221:

Håber I havde en vidunderlig dag og kan slet ikke vente med at se flere billeder.

åhh og dine børn er da bare for dejlige!

Redigeret af Mynte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Karina,

Hjertelig tillykke med jeres bryllup i går :denmarkflag::loveshower::balloon: (en sen hilsen efter en weekend uden internet på Samsø!)

Hvor er det dejligt at læse, at den var hel fantastisk. Du ser virkelig også smuk ud - og I er et skøn par ()()

Glæder mig til at læse og se mere fra jeres store dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres fantastiske søde og dejlige hilsner.....vi havde den mest fantastiske dag vi aldrig glemmer ()() Fantastisk at få besøg af to dejlige BK Zillaer (Laika og Lene) - Tak for de smukke blomster og jeres deltagelse - havde gerne snakket noget mere med jer....men sådan en dag er man vist lidt rundtosset :7himmel: Dejlige billeder i har lagt op.....lige nu er jeg ved at få styr på dem vi selv har taget....og alle vores venner har også mange......så der er noget at få styr på......fotografens billeder får vi først om 3 uger....... :blink: Kan næsten ikke vente :wink: Men i har en lang beretning i vente....men bunker af billeder - jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte og slutte...... :cheerleader3:

I var i mine tanker i går.......det har været fantastisk at møde hver og en af jer og få en masse gode ideer osv....og vores gæster i går var dybt imponeret over alt det vi havde lavet.....så bare klø på piger....det betaler sig selvom det er hårdt arbejde....... :loveshower:

Nu vil jeg fordøje min fantastiske dag og py ha vi har ikke lavet ret meget andet end at hyle begge to i dag....alle de gaver....vi er rystet - alle de søde ord - kort - taler - sange osv.......vi kan slet ikke klare det.... :boohoo: :boohoo: Så det har været en meget rørende dag i dag......men heldigvis glade følelser....og så lidt ked af det hele er slut og vi nu ikke skal planlægge mere..... :blush:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jaaa, er det ikke bare sådan lidt "tomt" ?? Sådan havde jeg det i alle fald, da jeg/vi vågnede dagen efter brylluppet - vi tænkte, hva' så nu??? Tænk på al den tid, man har brugt på planlægning... Men bare I havde en god dag :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du var bare så smuk :c166: Og din mad og børnene var også rigtig flotte ()()

Dejligt at overvære vielsen, men hold da op hvor blev jeg nervøs - bare spørg Lene -HAHA- Om 2 mdr er det MIG :loveshower:

Kommer du til at mangle nogle bryllups ting at hive i, så mangler jeg stadig meget ...

Velbekomme med blomsterne. Dejligt at høre i havde sådan en fantastisk dag :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde og rørende hilsner......vi forsøger lige nu at få styr på alle vores følelser - vi har snart hylet i to dage......pga. lykke og minder og alle vores dejlige venner :loveflag: Jeg har aldrig oplevet noget så overvældende.....(sf mine børn) - men alle følelser sidder uden på tøjet.....og jeg ville lige nu ønske jeg kunne skrue tiden tilbage og gøre det hele en gang mere :loveshower: Min MAND siger han ikke VIL at det skal SLUTTE....... :loveshower: Men ja nu må vi se at kigge frem af - få styr på de millioner af billeder vi har fået.....og dem fra fotografen kommer først om 3 uger...... :wink:

Jeg forsøger snart at starte min beretning - men ved ikke hvor jeg skal starte og ønsker ikke at slutte den :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer