Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,370 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen søde... Nu er det squ nu!!! Jeg har sommerfugle e på dine vegne, så jeg tænker på dig!!!

Vejrt er jo fantastisk, kan kun blive en smuk dag!

Glæder mig til at se billeder og læse beretning.... Og ikke mindst til at høre hvordan dit rap gik!!

Du bliver så smuk søde...

Ha en fantastisk dag og nyd det!!!

Kæmpe krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Karina

Uuuhhhh, hvor er det vildt, at det er i dag, vi skal giftes! Jeg er faktisk lidt spændt nu, og har lidt sommerfugle i maven. Jeg glæder mig heeelt vildt. Tillykke til dig og Søren; jeg håber, at I får den mest fantastiske dag!!! :loveflag: Ja, vejret er jo fantastisk, også her i København. Glæder mig meget til at se billeder fra jeres store dag.

Ja, jeres bordoppyntning ser flot ud. Vi kunne først komme til at dække vores borde i går eftermiddags, så der var travlhed. Kommer først til at se dem med blomsterne på i aften - så der er længe til. :o

Jeg tror i hvert fald, du kommer til at mærke sommerfuglene, når du skal til at ind i kirken. Mon ikke? :cheerleader3:

Kram fra Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååååh Karina!!!! :loveshower:

Så er det jo I DAG!!!

wuhuu!!! :loveflag:

Håber det bliver en vidunerlig dag, men med al den kærlighed du har lagt i forberedelserne er jeg sikker på det bliver en drøm af en dag! :iloveyou:

KÆMPE tillykke herfra

:loveboard:()():toot::loveshower::c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Karina!!!

Et kæmpe TILLYKKE!!! med brylluppet!!! ()():loveshower::balloons::loveshower::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Er sikker på, at I får en helt fantastisk (og varm) dag!!! Er lige i nærheden, - i Strandby til pinsefrokost... Sender mange smukke tanker din/jeres vej med ønsket om den bedste dag!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower::a1221: :a1221: :a1221:

Mange knus og kærlige hilsner fra

Tina, nu gift på snart 10. dag! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et KÆMPE STORT TILLYKKE med brylluppet! Jeg er sikker på at I får en fantastisk dag og med din planlægning, vejret, brudebørn og alt andet som er gået op i en højere enhed så bliver det næsten ikke mere ideelt! Jeg glæder mig til at se beretningen og MASSEVIS af billeder for ingen tvivl om at I alle sammen bliver super smukke.

Nyd det fuldt ud og ha' en fantastisk dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind gange tillykke med jeres store dag! Det har været så hyggeligt at følge al planlægningen og helt fantastisk at se jer i dag! :loveshower: I var så fantastisk smukke og du virkede bare så übercool og overskudsagtig :respekt: Jeg tror næsten at Laika og jeg sad og var mere nervøse end dig! :lol: Det blev også pludselig meget virkeligt for os, at vores dag snart nærmer sig og vi sad også begge og grinede af, at da klokkerne begyndte at ringe, begyndte vores hjerter at hamre og blodet steg fra vores kolde hænder op i kinderne :rolleyes:

Vi beklager at vi ikke nåede ud til jeres reception, men vi kørte forkert, så vi endte med at stjæle en småkage og en sodavand til køreturen hjem og så liste af - og du sender bare en regning :wink:

I så så lykkelige og glade ud og i strålede bare :kiss: Tak fordi vi måtte være med på en kigger :biggrin:

Her er så et lille sneak peak fra mig ( jeg har ikke så mange, for Laika drønede jo rundt og legede paparazzi! Tænkte at én af den type ligesom måtte være nok! :wink::lol: )

Her er et af gommen, der står og venter - mon han var nervøs??

post-45329-0-75296400-1338078983.jpg

Et fra din smukke entre :)

post-45329-0-85491600-1338079080.jpg

En tosset-smuk familie :biggrin:

post-45329-0-70028300-1338079154.jpg

Og så som afslutning et billede af den hyggelige landsbykirke, hvor slaget slog sin gang :wink:

post-45329-0-96598000-1338079228.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer