Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 posts in this topic

Det er også rigtigt - men vi er så gode til at banke os selv oveni hovedet - alle andre er jeg sikker på var vildt begejstret for din performance :cheerleader3:

Ja det har du måske ret i.....men det er mere at man ærger sig når man flere dage i forevejen kunne den uden af...men sf bliver man nervøsi situationen......og det var fint nok.....og min mand elskede den.... :loveshower:

0

Annonce ♥

SIdder nu helt firkantet i hovedet efter jeg har læst hele din lange planlægningstråd :loveshower: dejlig dejlig læsning..kan jo læse i din beretningstråd at i har haft en fantastisk dag :heart: lidt forsinket STORT tillykke med det :)

Tak for kigget :bearhug:

0

Annonce ♥

Så kom dagen hvor posten kommer med pakken - hvor vores bryllupsbilleder fra fotografen er i...... :loveflag: Jeg render rundt om mig selv for min mand er på job og vi har aftalt at vi åbner og ser dem sammen......HELDIGVIS har han fri NU - så om meget snart får vi lov at se dem...... :loveshower: :loveshower:

Åhhhh gud hvor jeg da håber der er nogle rigtig gode imellem........ :loveflag: :loveflag:

Skal til vores toastmasters 40 års fødsesldag i aften - så det bliver en af de nærmeste dage at der kommer billeder i vores beretning.....glæder mig så meget til at vise jer..... :loveshower: :loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Søde dig... jeg ved ikke om det bare er mig, men kan ikke få dit beretningslink ti at virke :boohoo:

Nej det er vist mig der ikke kan finde ud af at sætte et link op mere......ØV BØV:.... :boohoo: men du går bare ind under læsernes bryllupshistorie......og der finder du Karina og Søren 26 maj 2012 og det vælter med fotograf billeder :loveshower:

0

Åhhhh hvor har jeg dårlig samvittighed....jeg kommer slet ikke herind lige pt.....og jeg har først i aften skrevet mere i vores beretning... :loveflag:

Jeg vil så gerne følge med i alle - men med en brylluperejse om en uge.....min søn er lige fyldt 8 år.....og så render vi til jeg ved ikke hvor meget....så er tiden knap.... :huh: :huh:

God sommer skønne Zillaer....og glæder mig til at læse med efter bryllupsrejse igen....så MÅ der kommer mere tid..... :a1221:

Nyt i beretning - er snart ved at være færdig tror jeg......SNØFT !!!! :(

0

Annonce ♥

Karina! Hvis du, af alle mennesker, har dårlig samvittighed over, at du "stadig" ikke er helt færdig med din beretning... hvordan skal jeg så have det? :biggrin: Der plejer jo at gå flere måneder, før jeg får taget mig sammen til at smide lidt billeder ind og skrive et par linjer. Jeg har end ikke fundet nogle sneak peeks fra i lørdags! Så du må endelig ikke have dårlig samvittighed! :)

Men jeg kan godt lide ideen med en bryllupsrejseberetning :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Karina! Hvis du, af alle mennesker, har dårlig samvittighed over, at du "stadig" ikke er helt færdig med din beretning... hvordan skal jeg så have det? :biggrin: Der plejer jo at gå flere måneder, før jeg får taget mig sammen til at smide lidt billeder ind og skrive et par linjer. Jeg har end ikke fundet nogle sneak peeks fra i lørdags! Så du må endelig ikke have dårlig samvittighed! :)

Men jeg kan godt lide ideen med en bryllupsrejseberetning :thumbsupsmileyanim:

Hi hi hi nej jeg har tror jeg har mest dårlig samvittighed over at jeg ikke når at følge med i alle andres planlægningstråde mere........ :biggrin: I dag har jeg fået lavet min beretning færdig....så nu er den væk og færdig.... :loveflag:

Men ja snart venter en brylluprejse beretning og det glæder jeg mig til.... :loveshower: Har kigget med på jeres fine sneak peak.....elsker jeres billeder...... :cheerleader3:

0

Så fik jeg lavet vores beretning færdig i dag.....og på torsdag tager vi til Florida - Miami i 16 dage og det bliver så skønt..... :bed: Vi fik i går lavet de 60 takkerkort færdig....så nu tror jeg vi er ved at være med..... :loveshower: Takker alle jer der har kigget med - jeg har nydt hver en kommentar..... :thumbsupsmileyanim: Kommer nok til forsat at tilbringe lidt tid her på BK - det er lidt svært at undvære alle jer skønne zillaer...... :bunny_4:

Så næste gang i høre fra mig er nok når jeg kommer hjem fra bryllupsrejse :balloons:

1

Wuhuu skøn bryllupsrejse til jer!!! Glæder mig mega meget til vi også tager til Miami snart - det blir skønt!! Glæder mig til at høre om jeres tur! Og tag en masse billeder ;) kunne godt bruge et indlæg til bloggen om bryllupsrejse til Miami hvis du er frisk ;)

0