Sign in to follow this  
Followers 0
Therese Filtenborg

Kan de bare ikke fines??!!

5 posts in this topic

Hej PIger!! cheerleader3.gif

Ja, som overskiften næsten siger: Hvor i alverden kan man finde turkise og brune servietter??!! blink.gif

Jeg har kigget i Rema 1000, Fakta, Super Brugsen, Kvickly Ekstra, Føtex og Søstrene Grene, og kan bare ikke finde dem jeg gerne vil have!! blink.gif

Det jeg skal bruge er turkise servietter i størrelsen 16x16 og brune/cappuchino farvede servietter i størrelsen 20x20. Det er de farver som indgår i mit farvetema, så skulle MEGET gerne finde dem!!

Nogen af jer kloge tøser som kender stedet, enten i en butik eller på nettet hvor disse servietter findes - det haster en smule da de skal bruges til mit bryllup d. 20. august som er lige om lidt! help.gif Hjælp Hjælp!!

0

Annonce ♥

Jeg så de havde nogle turkise servietter i næste uges Netto katalog ... måske det var noget?!

0

de har også tonsvis af servietter i alle regnbuens farver hos Calligraphen ..... link HER

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥

Jeg er selv på jagt efter servietter i Petrol, det er ret svært skulle jeg hilse at sige.

Men til dig kan jeg da videregive disse sider:

Servietnet

Papirus (her skal jeg selv købe)

Lysogstil (Læg mærke til, at der er to "kategorier", både servietter og Duni)

Festbutikshop

Prikken (Super nice butik, hvis man får lov at komme derop og gå "helt" for sig selv, dvs. send kæresten i byen imens)

Håber noget af dette kan bruges.

:17:

0