Carina Stærke

Nogen der er blevet gift i Las Vegas?

15 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg er helt ny herinde på BK, og derfor kan det meget vel at jeg kommer til at oprette en tråd, der allerede er oprettet - i så fald håber jeg, at I kan bære over med mig :rolleyes:

Jeg har fundet et par tråde mht. bryllup i Las Vegas, men de er alle sammen fra 2003-2005, så håber jeg kan få nogle lidt nyere erfaringer :biggrin:

Sagen er den, at kæresten og jeg ønsker at tage til Vegas, og gifte os rigtig Vegas style, med Elvis og hele baduljen. Altså, så amerikaniseret som muligt :biggrin: Planen er, at vi holder stor fest når vi kommer hjem, og også får en kirkelig velsignelse i kirken (min far vil så gerne følge mig op ad kirkegulvet, og min mor vil så gerne sidde og græde på første række :biggrin: ).

Og jeg har søgt en del på nettet, og det er jo meget simpelt at booke et kapel og en Elvis, og så er man nærmest gift. Men vil bare så gerne høre nogle "personlige beretninger" :thumbsupsmileyanim: Det er altid rart, og så kan det være vi vil ændre vores planer lidt, ud fra de erfaringer andre har gjort...

Så jeg håber at høre fra jer :cheerleader3:

Og så må I endelig meget gerne skrive, selvom I ikke lige har selveste Elvis til at forestå vielsen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt. Hvorfor valgte I at blive genviet? Vi har tænkt på lidt af det samme, da vi først om nogle år, får mulighed for en rigtig bryllupsrejse i 2-somhed. Og at det derfor ville være ekstra romantisk (og mere bryllupsejse) hvis vi bliver viet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kejzer - Tusind tak for din fantastiske beretning. Nøj, det tog mig lang tid at komme igennem det hele :biggrin: Kunne jo slet ikke stoppe da jeg først var kommet i gang!

Jeres "bryllup" i Las Vegas var da helt perfekt - dog havde vi planer om noget a'la det her, som er ekstra kitch:

(hvis man lige kan se bort fra brudeparret, der ikke ejer en rytme i kroppen! :griner:- )

Jeg tror simpelthen jeg bliver nødt til at prøve det - men kunne måske godt forestille mig at gøre det som dig. Altså i stedet for at blive rigtigt gift i Las Vegas, kan vi jo bare blive genviet :cheerleader3:

Tak for hjælpen i hvert fald!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres kommende bryllup..

Vi har også planer om at blive re-giftet i Las vegas om 5 år, så jeg vil rigtig gerne følge din tråd.

Jeg hr også læst Kejzers tråd et par gange og man bliver helt opslugt af den, selv min mand læste hele tråden om turen til usa og brylluppet med elvis, kanon god tråd.

Jeg håber du skriver en beretning og opretter en tråd om din planlægning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i Vegas nu og skal giftes om et par timer. Sidder bare og prøver at dæmpe nerverne på hotelværelset inden vi bliver hentet af limoen.

Jeg er glad for det her kun er once in a lifetime, jeg ville ikke kunne klare den her omgang nerver én gang til. Puha!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i Vegas nu og skal giftes om et par timer. Sidder bare og prøver at dæmpe nerverne på hotelværelset inden vi bliver hentet af limoen.

Jeg er glad for det her kun er once in a lifetime, jeg ville ikke kunne klare den her omgang nerver én gang til. Puha!

Jamen så bliver du måske viet i skrivende stund. Hjertelig tillykke med brylluppet..

Håber der kommer en beretning

Kh Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt. Hvorfor valgte I at blive genviet? Vi har tænkt på lidt af det samme, da vi først om nogle år, får mulighed for en rigtig bryllupsrejse i 2-somhed. Og at det derfor ville være ekstra romantisk (og mere bryllupsejse) hvis vi bliver viet

Jamen det var min morgengave til martin :) Regnede ikke med at vi liige kom et smut forbi vegas igen og jeg ville prøve det :) så det blev bare kort efter det rigtige bryllup :) martin vidste ikke noget før vi sad i limoen ;)

Kejzer - Tusind tak for din fantastiske beretning. Nøj, det tog mig lang tid at komme igennem det hele :biggrin: Kunne jo slet ikke stoppe da jeg først var kommet i gang!

Jeres "bryllup" i Las Vegas var da helt perfekt - dog havde vi planer om noget a'la det her, som er ekstra kitch:

(hvis man lige kan se bort fra brudeparret, der ikke ejer en rytme i kroppen! :griner:- )

Jeg tror simpelthen jeg bliver nødt til at prøve det - men kunne måske godt forestille mig at gøre det som dig. Altså i stedet for at blive rigtigt gift i Las Vegas, kan vi jo bare blive genviet :cheerleader3:

Tak for hjælpen i hvert fald!

Hvor er du sød!! :kiss: go for it siger jeg bare!! for det er virkelig skægt!!

Jeg hr også læst Kejzers tråd et par gange og man bliver helt opslugt af den, selv min mand læste hele tråden om turen til usa og brylluppet med elvis, kanon god tråd.

Ej hvor vildt :o hvor er I altså bare søde :kiss:

Jeg er i Vegas nu og skal giftes om et par timer. Sidder bare og prøver at dæmpe nerverne på hotelværelset inden vi bliver hentet af limoen.

Jeg er glad for det her kun er once in a lifetime, jeg ville ikke kunne klare den her omgang nerver én gang til. Puha!

tillykke!!!! ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev gift i New York. Det er noget helt helt andet, men jeg har oprettet en tråd herinde med alle mine erfaringer, så andre kan drage nytte af dem

() ()

New York? Det lyder godt nok også spændende! Jeg har desværre slet ikke haft tid til at kigge din tråd igennem - men hvordan kan det være I valgte New York?

Tillykke med jeres kommende bryllup..

Vi har også planer om at blive re-giftet i Las vegas om 5 år, så jeg vil rigtig gerne følge din tråd.

Jeg hr også læst Kejzers tråd et par gange og man bliver helt opslugt af den, selv min mand læste hele tråden om turen til usa og brylluppet med elvis, kanon god tråd.

Jeg håber du skriver en beretning og opretter en tråd om din planlægning

Jeg er i hvert fald også blevet hooked på bryllup i Vegas efter jeg har læst Kejzers tråd :thumbsupsmileyanim:

Men faktisk har hr. kæreste og jeg besluttet at ændre lidt i vores bryllupsplaner. Det har nemlig hele tiden været meningen, at vi skulle rejse til Thailand og nyde vores honeymoon. Og nu har vi så i stedet beslutte at holde vores bryllup dér :cheerleader3: I stedet tager vi til Vegas og bliver genviet om et par år (i hvert fald iflg. vores plan :biggrin: )

Godt der er et helt år til brylluppet skal stå - så har jeg masser af tid til at ændre mening endnu :toot: (btw, så elsker jeg bare alle de her underlige og nørdede smileys man kan bruge her på sitet! Hvad betyder den her f.eks.? :b223: haha!)

Jeg er i Vegas nu og skal giftes om et par timer. Sidder bare og prøver at dæmpe nerverne på hotelværelset inden vi bliver hentet af limoen.

Jeg er glad for det her kun er once in a lifetime, jeg ville ikke kunne klare den her omgang nerver én gang til. Puha!

IIIIIIIHHHHH, hvor lyder det spændende! Hvis du har tid, så må du endelige lige opdatere. Og billeder og evt. youtube film er meget velkomne ()():biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en helt fantastisk dag og oplevelse.

Vi blev gift i Grand Canyon i 43 graders varme.

Her er lige to billeder, et fra vielsen og et af os sammen med præsten og piloten (vi fik ikke en religiøs ceremoni selvom han var præst, det skulle iøvrigt efter sigende være ham som viede Angelina Jolie og Billy Bob, og så har han over 65.000 vielser bag sig!)

254611_2149933261534_1042430496_32485653_5011893_n.jpg

262486_2149937781647_1042430496_32485678_8282952_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en helt fantastisk dag og oplevelse.

Vi blev gift i Grand Canyon i 43 graders varme.

Her er lige to billeder, et fra vielsen og et af os sammen med præsten og piloten (vi fik ikke en religiøs ceremoni selvom han var præst, det skulle iøvrigt efter sigende være ham som viede Angelina Jolie og Billy Bob, og så har han over 65.000 vielser bag sig!)

254611_2149933261534_1042430496_32485653_5011893_n.jpg

262486_2149937781647_1042430496_32485678_8282952_n.jpg

Hvor ser det fantastisk ud! Men 43 grader??! Jeg tror jeg var svedt væk, eller i hvert fald kommet til at ligne en kogt krebs! Har lige kigget din planlægningstråd igennem, og kan se du havde problemer med at finde en kjole - er den kjole du har på så en af Kina-kjolerne? Den er i hvert fald rigtig fin! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også jævnt lunt. Jeg var nogle få dage forinden så dum at glemme solcreme så blev rigtig skoldet i nakken, det valgte så at boble fuldstændigt op på vores bryllupsdag, men det kunne jeg heldigvis ikke se, det var dæleme ulækkert.

Ja, kjolen er en Kinakjole som min mor hjalp med lige at lægge lidt ind ved hofterne, den var så behagelig at ha' på så jeg er fuldt ud tilfreds.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var også jævnt lunt. Jeg var nogle få dage forinden så dum at glemme solcreme så blev rigtig skoldet i nakken, det valgte så at boble fuldstændigt op på vores bryllupsdag, men det kunne jeg heldigvis ikke se, det var dæleme ulækkert.

Ja, kjolen er en Kinakjole som min mor hjalp med lige at lægge lidt ind ved hofterne, den var så behagelig at ha' på så jeg er fuldt ud tilfreds.

Boblede op?! Ej, det lyder godt nok ikke særlig behageligt. Men ikke desto mindre kan man sige, heldigt, at det var i nakken, og heldigt, at du havde en lille smart "krave" på kjolen - det dækkede vel også lidt? Jeg synes det ser helt fantastisk ud altså! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror simpelt hen det var huden som var klar til at blive skiftet eller hvad man siger. Altså, den brændte hud var død og så svedte jeg så meget at det dannede vabler under den døde hud. Totalt klamt. :rolleyes:

Det var desværre ret tydeligt selv på trods af kraven, men kom lidt farvet dagcreme ovenpå, det hjalp lidt, og så fik fotografen forbud mod at tage billeder af mig bagfra. :)

Og tak. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer