MariaBøndergaard

Stof eller papirsservietter??

14 posts in this topic

Hej kære zillaer.

Min mor har en ufattelig irriterende evne..: Hun formår at gøre mig i tvivl, på punkter hvor jeg ellers har været helt stålsat. :td: Idag ville jeg så vise hende mine servietter, hvorpå jeg med embossing pulver har lavet vores monogram. Tanken er så, at de bare skal foldes to gange, til en rektangel, ligges ovenpå bordhæftet og så en sløjfe om det hele. Enkelt men stadig pænt, synes vi. Da min mor så for det at vide i dag, himler hun må øjnene og siger: "Eeeej, skal de slet ikke foldes på en pæn måde??" og "Man plejer da at leje stofservietter...!"

Og nu har hun, igen, gjort mig i tvivl... Så fellow brides, STOF ELLER PAPIR!???

Hader at jeg ikke bare kan stole på min egen overbevisning... HUUG

0

Annonce ♥

Helt sikkert papir. :thumbsupsmileyanim:

0

Øv, hvor træls med din mors kommentar :( I skal da bare gøre som i har lyst til.

Vi skal have både papir og stof! Til receptionen har vi købt papirsservietter med tryk på. Til festen om aftenen har vi lejet stofservietter. Hvordan de foldes ved jeg ikke helt endnu, da det bliver svigermor, der skal stå for det :)

0

Annonce ♥

Who cares!!! Som om det var servietter, der var det vigtige på en bryllupsdag. Hvad er det dog med mødre og mærkelige kommentarer? Min har lige ringet og spurgt, om hun nu skulle aflyse sin tid hos frisøren, da hun har fundet et eller andet sted på nettet, hvor der står, at det kun er bruden der må have opsat hår. WHAT?! Så kom der lige skyld med skyld på over noget, jeg ikke engang anede, der var regler for.

Så Maria - papir! Det er da fantastisk, at du har lavet personlige servietter, hvad mere kan man ønske sig som gæst. Det kunne nu være fedt, hvis du købte éen stofserviet til din mors plads (og folder den som en svane) - så fatter hun måske pointen med et lille smilthumbsupsmileyanim.gif

0

Who cares!!! Som om det var servietter, der var det vigtige på en bryllupsdag. Hvad er det dog med mødre og mærkelige kommentarer? Min har lige ringet og spurgt, om hun nu skulle aflyse sin tid hos frisøren, da hun har fundet et eller andet sted på nettet, hvor der står, at det kun er bruden der må have opsat hår. WHAT?! Så kom der lige skyld med skyld på over noget, jeg ikke engang anede, der var regler for.

Så Maria - papir! Det er da fantastisk, at du har lavet personlige servietter, hvad mere kan man ønske sig som gæst. Det kunne nu være fedt, hvis du købte éen stofserviet til din mors plads (og folder den som en svane) - så fatter hun måske pointen med et lille smilthumbsupsmileyanim.gif

:badgirl: Hahahaha... Det var dog den mest fantastiske idé!!! Det kunne da være så sjovt.. Tror desværre bare ikke min mor ville tage det med et smil.. :)

Men tak allesammen, jeg vidste jo også godt, laaaangt inde i mig selv, at jeg bare skal gøre som planlagt. Men IHH hvor er det træls at hun siger sådan...

0

Åh ja, mødre - you gotta love' em. Elsker min mor til skyerne, men hun er nok også det menneske, som kan irritere mig mest :D

Ang. servietter - vi har altså købt papir. Godt nok de der crazy dyre nogen, som minder om stof, men dog papir. Jeg synes, de er nemmere at arbejde med end stof..

Og så "plejer".... :cheerleader3: tsk tsk mor :loveshower:

0

Jeg er slet ikke til foldede svaner og andet origami på tallerknen. Om det er stof eller papir er i mine øjne ligegyldigt - bare papirservietterne er i god kvalitet (IKEA works fine)

0

Annonce ♥

Ja, den står også på IKEAs finest her!

0

Vi valgte også at købe de tykke papirs servietter, som næsten er stof. Jeg kan faktisk bedst lide papirs servietter og syntes det er lidt lækkert med de tykke af slagsen. Og syntes forresten at det lyder som en fin borddækning i har tænkt jer.

Og som en anden skriver, så er det da overhovedet ikke servietterne der er vigtige, der er næppe nogle som vil sidde bagefter og sige fint brudepar, men helt ærlig de havde papirs servietter :griner:-

0

I har, som altid, ret... Jeg synes også selv at det er fint nok, og så slipper jeg også for at betale en formue for at leje stofservietter... Min mor er bare super gammeldags.. Hun ser så fornærmet ud, hvergang vi fortæller om noget, som måske ikke lige er som de gjorde dengang hun blev gift. Men come on, tiderne skifter, det gør min mutti bare ikke.. haha....

:loveboard: thanks girls....

0

Jeg synes bestemt også, du bare skal gøre, som du vil.

Jeg er til enhver tid mest til alt andet end stofservietter, det er det mest kedelige, jeg kan komme på.

Dog må jeg tilstå, at de skal på bordet til mit bryllup. Jeg vil nemlig gerne have lyset, og det er papirservietterne bare ikke "stærke" nok til. Så løsningen er, at papirsservietten skal sidde udenpå stofservietten, lidt nede, så man kan se både papir- og stofserviet.

Og her var det altså ikke mor, men svigermor der nær var faldet af stolen, da jeg ikke ville have stof. Men efter en test, kunne jeg jo godt se, at mit lys ikke ville stå selv, uden den lede stofserviet. Øv, at hun lige skulle have den. :wink:

Men i hvert fald :bestwishes: til dig.

0

Annonce ♥

Du skal gøre, som du helst selv vil .... altså hvis du begynder at give din mor medbestemmelses ret over noget så lige gyldigt, som servietter, så begynder hun at gå amok meget hurtigt grin.gif

Skulle jeg selv vælge, så er jeg mest til stof dog - syns det gir bordet "a little something something", hehe :)

0

Jeg har valgt stof fordi jeg kunne, hvade jeg selv skulle stå med det så blev det helt sikkert papir:-)

0